Elhelyezés időpontja: 2023.11.29 17:10
Megjelenés időpontja: 2016.10.05 12:34
Utolsó lényeges változás: 2023.11.29 17:22
Utolsó változás: 2023.11.29 17:26
Rejtés típusa: Virtuális geoláda
Elrejtők: vakond87
Ládagazda: vakond87 Nehézség / Terep: 1.5 / 1.5
Úthossz a kiindulóponttól: 50 m
Megtalálások száma: 901 + 1 sikertelen, grafikon
Megtalálások gyakorisága: 2.3 megtalálás hetente
Egy QR kódot (a jelszóval) keress a felüljáró Fék utcai oldalán. Nem kell felmenni a lépcsőre. Ha a lépcsősor alján szembeállsz a lépcsővel, akkor a jobb oldalon a téglafalnál kék felületen találod a jelszóhordozót a QR kóddal.
A látnivalóért menj fel a felüljáróra, ha időd és kedved engedi! :-)
Geoládák és a g:hu+ mobil alkalmazások be tudják olvasni a kódot.
Információ a geocaching.hu-n alkalmazott QR kódról .
A felüljáróról a fűtőház területére NE menjetek le, mert az fűtőházi üzemi terület!
A BKK járataival éjjel-nappal megközelíthető a láda. Nappal az 1-es villamos, éjszaka pedig a 901-es és a 918-as Ferencváros vasútállomás megállójában kell leszállni. A megállótól 10 perc séta a láda.
A legközelebb a ládához mégis a vonat visz, a személyvonatok Kőbánya-Kispest, Keleti pályaudvar és Kelenföldi pályaudvar felől érkeznek Ferencvárosba.
Leírás, tudnivalók
Ezzel a ládával egy mindenki számára érdekes vasúti helyszínre, Ferencváros pályaudvarára szeretnélek elkalauzolni Titeket, mellyel szeretném megmutatni, hogy miként működik az ország legnagyobb vasúti pályaudvara.
A láda ötlet onnan jött, hogy a fűtőház területén dolgozom, és nap mint nap járok át a felüljárón munkába menet és vissza. Én mint vasutat szerető ember mindig meg-megállok nézelődni, amikor itt átmegyek, és szeretem csak nézni az események történését.
Ferencváros pályaudvar három nagy részből áll:
- Ferencváros, személypályaudvar (ez látható a láda rejtekétől)
- Ferencváros Keleti rendezőpályaudvar
- Ferencváros Nyugati rendezőpályaudvar
A pályaudvar kiemelt szerepét két dolognak is köszönheti:
1. A közelben található a Déli Vasúti Összekötő Híd, melyen zajlik az ország Kelet-Nyugat irányú forgalma.
2. Itt működik az országban modern rendezőpályaudvar, ahol gyorsan át lehet rendezni a különböző irányokba tartó teherkocsikat.
Rendező-pályaudvari szerepe miatt éjjel-nappal, az év minden időszakában jelentős a teherforgalom. Naponta átlagosan 300- 400 tehervonat közlekedik le, viszont a 2008-2009-es gazdasági világválság következtében volt olyan nap, amikor a pályaudvar külső része teljesen üres volt.
A ládától balra tekintve a dízel- és villanymozdonyok karbantartó helye, vasutas nyelven szólva a fűtőház található. Alattunk a 18 vonatfogadó vágány, melyeken mindig lehet valami érdekeset látni, a pályaudvaron sosem áll meg az élet.
2017.04.25. A virtuális jelszó a helyén, nem veszett el.
2017.10.26. Kopepe jelzése alapján ellenőriztem, és a kis táblát a helyén találtam.
2018.01.20. matyassyd logja alapján a virtuális jelszó a helyén.
2018.09.01. A pótláda eltűnt, pótlása hamarosan, az eredeti virtuális táblácska a helyén.
2020.01.22. A jelszóhordozó leesett, pótlása folyamatban, addig a láda beteg.
2020.07.06. A jelszóhordozó pótolva.
2021.04.22. A láda vélhetően eltűnt, pótlása folyamatban.
2021.05.19. A táblácska pótolva.
2022.01.03. QR-kódos virtuálisként pótolva a jelszó, új helyen.
2023.11.29. QR-kód pótolva, új helyen.
Állapot: kereshető
-
történelmi nevezetesség, várrom, épület
+
szép kilátás, érdemes panorámát fényképezni
-
különleges látványosság, helyszín
-
speciális koordináta-érték vagy magasság
-
vízpart, tó/folyó, forrás van a környéken
+
település belterületén van a láda
+
van a közelben (pár száz méteren belül) lakott terület
+
havas, jeges időben, fagypont alatti hőmérsékleten is kereshető a láda
+
nyáron, a legnagyobb kánikulában is ajánlott környék
-
hegyen, csúcson, nagy dombon van a láda (a környékhez képest)
+
megközelíthető járművel néhány száz méteren belül
+
a javasolt kiindulóponttól fél órán belül elérhető
+
mozgáskorlátozottaknak, babakocsival érkezőknek is ajánlott
+
gyerekbarát láda
-
igénybe veszi a cipőt, ruhát a környék (csalános, bogáncsos, sáros)
-
a láda megszerzéséhez sziklát kell mászni (gyerekkel nyakban kizárt)
+
sötétben is érdemes keresni
-
a GPS-t zavaró sűrű erdő, sziklafal, magas épület, stb. van
-
szokatlan méretű/alakú a láda (az ajándékok miatt fontos)
+
el lehet menni kerékpárral a ládáig (vagy látástávolságban hagyható)?
Megtaláltam, köszönöm a rejtést! [Geoládák v4.2.6]
Gond nélkül megtaláltuk a jelszóhordozót. Utána kicsit azért elgondolkodtunk... merre tovább.. Aluljáró, vagy felüljáró. Ugyanis GCtksz volt a következő pont, amit kiszemeltünk. Ahogy múlik az idő, egyre inkább tériszonyos vagyok, úgy, hogy az aluljáró mellett döntöttünk, de a felüljáró meg ott volt az orrunk előtt. Nagy levegő és nekivágtunk :)
Köszönjük!
szepzsuzsi, Era
Moat is lenyűgöz a vasút sokszínűsége, egy kicsit nézelődtem is. Ha gyermekként Budapesten éltem volna, biztosan rengeteg időt töltöttem volna a felüljárón a vonatokat szemlélve.
Moldova könyvét tusom ajánlani, aminrészletesen bemutatja a pályaudvar életét. :) (Akit a mozdony füstje megcsapott) [Geoládák v4.2.5]
Nagyon sokáig kerestem a megadott koordinátán, de nem találtam sajnos, pedig tüzetesen átvizsgáltam az oszlop és korlát találkozási pontjait. Most látom, hogy sajnos beteg is a láda.
Nagyon érdekes hely, elnézelődtem és fotózgattam egy darabig, sosem láttam még pályaudvart így felülről.
Hát ez kellemetlen volt. Kerestem a kódot és rámküldtek egy biztonságiőrt.
"Van engedélye fotózni a MÁV-tól?" Mondom nincs. Erre felszólított, hogy azonnal távozzak mert engedély nélkül a hídon csak haladni lehet, megállni, nézelődni, kamerát használni nem. Állítólag ez ki is van táblázva.
Lehet a történtek alapján nem az igazán jó megoldás a híd közepén egy QR kód.
Ennek fényében nem jutottam hozzá a jelszóhoz és fotót se tudtam csinálni. Ha el lesz fogadva találatnak jó, ha nem akkor így jártam, mert ebben a formában nem fogom újra megkockáztatni a találkozót a biztonsági szolgálattal.
A sas leszállt, a sas leszállt! Köszönöm a munkádat!
Másodjára keresem meg, elsőre nem találtam, és itthagytam. Örülök, hogy így történt, mert most rágcsa13 társaságában kerestem meg.
Én szeretem az ilyen ipari környezetet. [Geoládák v3.12.10]
Hurrá, megtaláltuk! Köszi (QR) [g:hu+ 2.9.12]
Nézelődtünk a felüljáróról egy 20 percet, terepasztal élőben, gyerekek élvezték.
Király dolog ez a QR kódos beolvasás
Hát ezen nagyon felhúztam magam. Elbaszott egy hülye helyen van! Nekem momentán tabletem van és nem okos telefonom. Ha már QR kód, akkor nem lehetett volna megközelíthetőbb helyre tenni???
A környezet ... hm ... mint a Vadnyugat 1865-ben. Nem ért ládát, még virtuálisat sem.
Sajnos nem találtuk meg a jelszót, pedig végignéztünk, végigtapogadtunk mindent. A korábbi logbejegyzések alapján jó helyen kerestük. A fotók alapján kérjük fogadd el a megtalálást! [Geoládák v3.12.2]
Elég sok időt eltöltöttem a kereséssel, szerencsére senki sem járt arra. Végül egy log segített nyomra akadni, de hiába, mert a jelszó annyira lekopott már, hogy csupán a szó első fele olvasható el rajta.
Második nekifutásra...
Csak nézegesd a vonatokat nyugati irányban, miközben aprólékosan végigtapogatod a fémeket. Meglesz az.:-)
A jelszó tényleg nehezen olvasható, de azért ki lehet találni.
Ez volt az idei 50. találatom.
Köszönöm a rejtést!
Ott jártunk, érdekes helyszín. Sajnos a jelszót nem sikerült elcsípnünk pedig keresgéltem egy ideig, valószínű rossz helyen. A fotó alapján kérlek fogad el a megtalálást.
Kihajoltam, végig húztam a kezemet a fémlemezen, de nem találtam a mágnes lapot. Nézegettem még egy kicsit az érdekes vonatokat, aztán úgy éreztem inog az egész felüljáró alattam, megijedtem és nem kerestem tovább.
Megtaláltam, pár hete az aluljáróban már jártam, de eddig a felüljárón még nem, megérte, köszönöm a rejtést! (A vágányok számolásához segítség lehet, hogy a 3/4. vágány környékén oszlopon is ki van írva, kb. északról délnek vannak számozva, a jelszót a "könyöklő" korlátrész alatt keresd.)
Megtaláltuk, köszönjük a rejtést :) Azért akik 165 centi alatt vannak, tényleg vigyenek magukkal magasabb segítséget :) Én 162 centivel nem tudtam megnézni. A férjem fényképezte le nekem.
Nagyon sokáig kerestük - nem csak a megadott vágányok vonalában, hanem a mellettük lévőknél is -, de hiába. A fotó alapján kérjük a találás elfogadását. Köszönjük!
Megkerestem, mivel a vasutastelepen a "merényis vendégszereplésem" alatt sokat fílmeztem-fényképeztem és jártam a környéket, tehát nem volt ismeretlen a terület.
Köszönöm az invitálást és a rejtést: Paparazzy48.
"(...)még sosem volt alkalma alaposan megtekinteni az Európa-szerte híres szépségű pályaudvart, és most ámulva nézte a csarnokot, amely, úgy tűnt, szinte érintkezik az éggel, miközben a koromszínű, fényesre festett, pokoli felhőkben fölfelé gomolygó gőz a Dante által vizionált bugyrokat idézte."
-Baráth Katalin ~ A türkizkék hegedű-
Sikerült a felüljáró közelében megállni. A láda keresése közben egy személyvonatot indítottak el, a jármű tovasietett alattam.
A rejtést könnyen megtaláltam. Könnyen olvasható szép tábla.
Köszönöm a rejtést. A korláton történő áthajolás nem is olyan egyszerű. (Vagy csak én lennék alacsony?) Rajtam a telefon /fényképező funkcióban történő használata/ segített, azt használtam a kereséshez. Az alacsonyabbak tükröt, vagy egy kis sámlit vigyenek magukkal! :)
Nem néztem, hogy beteg a láda, a GPS-en a láda adatbázist a napokban frissítettem, ezek szerint a betegeket is letöltöttem. Kérlek, a tábla hűlt helyének fotója alapján fogadd el a megtalálást! Köszönöm szépen!
Sajnos mi is az előző kereső sorsára jutottunk. Ott voltunk, kerestük, nem leltük, fotóztunk és otthon néztünk utána, hogy betegre lett állítva az elmúlt hetekben.Kérem a rejtő jóváhagyását a fotó alapján.
A GCkupa kapcsán jártam erre. Sajnos nem voltam elég figyelmes és az utolsó sikeres logok alapján felkerestem a beteg ládát. A vasúti felüljáró őrének már gyanússá vált a kutakodásom. Ekkor olvastam el alaposan a leírást és láttam, hogy leesett a jelszó.
Egyébként valóban ládaérdemes hely, köszönöm az invitálást!
Magávalragadott minket a vasút világa! Ráadásul a Ferencvárost alapból nagyon szeretjük! Köszönjük!
Zoli, Helga, Barnabás, Mártika, Bíbor, Bori, Balázs
A leírás, a fényképek, és a GPS koordináták alapján könnyen beazonosítottam a rejtés helyszínét, de a jelszót sajnos nem találtam. Lehet figyelmetlen voltam. Bízom benne, hogy a kedves rejtő így is fénykép alapján is elfogadja a loggolást. Előre is köszönöm!
Sajnos nem találtuk meg :( (csak a régi láda helyét) A rejtőnek emailben küldött képek alapján kérem a találat elfogadását! Köszönöm a rejtést! ;) [Geoládák v2.2.5]
Budapesti éveim alatt nem jöttem ki ide soha, pedig sokfelé barangoltam, és szeretem az ilyesmit. Arra is jól emlékszem, ahogy szüleim egymás kezébe adták a Moldova-könyvet és sztorizgattak belőle. Most a mozdony füstje már nem csap meg, de a vasút modern mozdonyok alatt is változatlanul rozsdásodó örök retró hangulata igen.
Megtaláltam, köszönöm a lehetőséget! A tábla jó állapotú, és inkább a 11-12 vágány felett található. Jó volt egy kicsit nézelődni onnan, a sosem pihenő életnagyságú terepasztal fölött. Tamás [Geoládák v2.2.5]
Számolgattam a vágányokat - utóbb visszaolvasva a logokat - rosszul, de szerencsémre a rejtőt felhívtam és segített. Korábban gyakran megfordultam itt, most már időt kellett szakítanom arra, hogy két vonat között feljöjjek a felüljáróra. Köszönettel. Remélem sok ládát találtál aznap Te is!
Régóta szerettem volna ide eljönni, végül egy meghiúsult program helyett eljöttünk ide Kristálypandával. 4 generációra visszamenőleg vannak vasutasok a családban (köztük állomásfőnökök is :) ), vasút közelében nőttem fel, és bár magam nem ezen a pályán vagyok, egy ilyen helyszín akkor is nagyon közel áll hozzám. Ennyit a személyes vonatkozásról :)
Köszönöm, hogy elhoztál ide (alkalomadtán megnézném a fűtőházat is ;-) )
Megtaláltam, köszönöm a rejtést! [Geoládák v2.2.5]
Rejtői segítséggel. Úgy esett, hogy elindultam az első vágány mellett a felüljáróhoz. Pár lépés után visszafordultam, mert a harmadik vágányról lehet ráfordulni. Közben sárga barát
is utánam szólt merre kívánok utazni, mire én a felüljáróra kívánok csak. Útbaigazítást kaptam, amit már percepcionáltam másodpercekkel korábban, és felértem. Messziről látszott egy idősebb férfi, aki éppen a Duna felőli részt nézegette. Gondoltam amekkora szerencsém, pont ott fog állni. Néhány fotó, sínpár számolgatások után csak nem akart sikerülni. Másrészt a jóember is pont onnan nézte a vasúti forgalmat, és ez nem könnyítette meg a keresést. Telt-múlt az idő, és a sok hajtogatás után gyorsan a rejtő számát tárcsáztam. Felvette, közben nem hallottam mit mond, mivel a bluetooth headsetem be volt kapcsolva. Annyira meglepődtem magamon, hogy bevallani nem mertem, így előadtam a bánatom és közben leválasztottam a headsetet. Így utólag elnézésed kérem, hisz lehet be sem mutatkoztam. A segítséget és a látnivalót nagyon szépen köszönöm! :)
Megtaláltam. Mint vasutas család leszármazottja, imádom a vasútnak minden régi és új részletét. A muzeális dolgok különösen érdekelnek! Néhányan a Természetbarát Egyesületünkből nem véletlenül teljesítettük hosszú évekkel ezelőtt a MUZEÁLIS MOZDONYOK MAGYARORSZÁGON jelvényszerző túramozgalmat! Köszönöm a lehetőséget és a rejtő végtelenül kedves segítségét! Sajnos jónéhány esetben nem ez a tapasztalatom...
Délutáni laza bringázás egyedül, a kellemes napsütésben. Dolgoztam itt anno a rendező részen található vasúti mérlegen. A láda valóban nem volt itt jó ötlet, a tábla talán időtállóbb is. Köszi.
Tényleg van sok-sok sínpár, de a Nyugati-pályaudvar nagyobbnak tűnik:
- mikor a ceglédi vonatról a vácira szállok át;
- mikor a vonat a pályaudvar külső részén ácsorog, és egészen komoly menetidővel jut csak be...
Mindenképpen érdemes eljönni ide, nem is tudtam, hogy ez a legnagyobb pályaudvar az országban.
Viszont a találattal kapcsolatban fontos megjegyezni, hogy a 10-11. vágány úgy jön ki, ha leszámolod. De valójában a 3-4. vágány fel van tüntetve és onnan számolva a 11-12. vágány közé esik a rejtés.
Ez fontos!
Végignéztem a leírás alapján a megjelölt vágányok környékét, valamint pótjelszó helyszínét, de nekem egyiken se lett meg a jelszó. A mellékelt igazolások alapján kérném a találat elfogadását. A támogatást előre is köszönöm.
Esti bringázás során kerestem fel ezt a ládát a szomszédos GCMRE után. Egyrészről tetszett a hely, mert jó átfogó képet kapni innen egy nagy pályaudvarról. Hasonlót rengeteg vágánnyal egy régi haverom őrmezei emeleti lakásából volt szerencsém élvezni a Kelenföldi pályaudvarra tekintve.
Másrészről viszont van egy kis gond a rejtéssel. A leírás némileg megtévesztő. A felirat nem a 10-11 vágányok között van, hanem a 11-12 vágányok között. Van ugyanis pont a gyalogos felüljáróig tartó legszélső vágány is, az az 1-es, de a 3-as 4-es vágányoknál ha lenézünk ott a felirat is jelzi, onnan meg már könnyű leszámolni, hogy melyik a 10-es, 11-es, 12-es. Nem nagy táv az eltérés de erősen megtévesztő, ezt vettem alapul és kevésbé a gps jelzését és ebből eredően mivel a megadott korlát szakaszon sehol sem találtam az amúgy este is megfelelő fényben (bár leolvasni sötétben csak megvilágítva lehet), a nálam lévő bicikli lámpával is pluszban megvilágítva kerestem tovább a leírásban megadott helyen, gondolván hátha emiatt nem veszem észre amit kell. Na és ez a lámpázásom feltűnt a biztonsági őröknek is akik oda is jöttek. Ott elmondtam nekik miért is vagyok ott. Nem tudtak róla, hogy ott van rejtés. Ezt viszont lehet érdemes lenne a helyi állomáson bejelenteni, vagy pedig erősen felhívni a kesserek figyelmét itt az oldalon, hogy este véletlenül se használjanak ott plusz világítást mert az őrök elmondása szerint megtévesztő lehet a mozdonyvezetők számára. Nehogy emiatt tiltsák le ott ezt a rejtést!
Megtaláltuk. A leírás hihetetlenül pontos, és így nem megtalálni... Hát... Mindenesetre nekünk nagyon könnyen ment, de lehet, hogy csak azért, mert már jó pár ládát megtaláltunk előtte. Köszönjük a rejtést.
Pótládával megtalálva. A virtuális helyén csak egy foltot találtam a korláton. Meg vam az esélye, hogy leesett vagy pontatlan helyen kerestem. Köszönöm a rejtést! [Geoládák v2.2.4]
A környéken volt dolgom délelőtt, így egy kis plusz sétát beiktatva meglátogattam 3 ládát, ami környezet, és tematika alapján összeillett nekem.
A jelszó a helyén volt a felüljárón, köszönöm a rejtést.
A virtuális táblácskáját nem találtuk, csak megadott ponton a helyét, lásd képet, viszont a ládát megtaláltuk a földön. Ebben a melegben a szigszalag elhagyja magát, meg mindent, ez nem jó megoldás.. visszatettük amennyire lehetett.. Oldfox fotózta fentről kedvenc mozdonyát.. amúgy vasúti körökben tevékenykedik, itt is sokszor megfordul, nem volt idegen a terep :-) Legalább én is körbenéztem, köszönjük!!
Klassz hely! Jó ide a virtuális láda!
Jó nagy ez a vasúti terület.
A deltavágányt keresztezve többször is pirosat adott a sorompó, mert a tehervonat oda-vissza tolatgatott.
És az a korrodált vasszag, ami folyton övezi a vasútat.. :D
Csak a virtuális ládát kerestük meg, mert elkerülte a figyelmünket, hogy a hagyományos is újra kihelyezésre került. Viszonylag könnyen megtaláltuk. Utána még elidőztünk kicsit a felüljárón, az elhaladó vonatokat figyelve.
Köszönjük a lehetőséget!
Csak most olvastam újra, hogy lett volna hagyományos ládika is. Én a jelölt virtuálisat kerestem meg és kicsit nézelődtem a napsütésben: érdekes a vonatsínek érhálózata felülnézetből ekkora méretben!
Először azt hittem eltűnt a rejtés, mivel a korláton csak egy lapka méretű foltot találtam, ezért elsétáltam a dobozig. Azt simán megtaláltam. Visszafelé felfedeztem, hogy a kék fémlapokba bele van karcolva az alattuk futó vágány száma. Így már pillanatok alatt meglett a virtuális rejtés is. Ugyan már jártam itt a hídon, de a szürke ládánál még sosem. Érdekes helyszín. Köszönöm a rejtést.
Megtaláltam, köszönöm a rejtést! Az "eredeti", a felüljárón lévő lapocskával lett meg, a rejtés abszolút a helyén van. Igaz, hogy ki kell hajolni, de nekem nem tűnt veszélyesnek, mivel vágányok között van, távolabb a felsővezetéktől és az érintésvédelmi rácstól. Csak az volt fura, amikor a telefonomat fényképezés közben ki kellett nyújtani a mélység fölé :) de végül is ez nem kötelező...
A pótládáig nem jutottam el.
Nem szeretnék "nagy feszültséget" kelteni a rejtéssel kapcsolatban (remélem érthető a rejtő felé az észrevételem) és idővel kicsit módosít majd rajta.
A korláton a jelszót nem találtam. Nagyjából 30 percig próbáltam megtalálni a megfelelő vágánynál a korlát fölött áthajolva a jelszót. Ezáltal szépen le is takarítottam a korlátot és reménykedtem, hogy az alattam elballagó vasúti dolgozó nem gondolja, hogy valami nem oké velem.
Ezután a pót jelszót céloztam meg, nagy szürke dobozon a kis szürke dobozt kerestem.
A nagy szürke doboz szerintem "nagyon feszült", a kis doboz idővel azonban meglett, feltöltöttem ajándékokkal.
Viszont a játékot nem csak felnőttek, hanem gyerekek is szokták játszani, szóval a "nagy feszültség" szerintem nem oké. De a keresés élményét köszönöm.
Három képem közül az első az átjárón készült. A második az utca egyik, a harmadik kép pedig az utca másik oldalán. Mindenki értékelje úgy a képeket, ahogy szeretné.
Megvan!
Rövid séta az ajánlott parkolótól. Kis nézelődés után meglett a kis tábla, tartottam tőle, mert sokan nem találják, de 1 perc sem kellett hozzá.
Köszi a rejtést!
Már másodszor voltam itt, mert a virtuális jelszót én sem találtam... eleve a ládához mentem, de visszafelé megint néztem a korlátot, de semmi... nem vagyok ügyes, na :)
Amúgy -vonatrajongóként- nagyon szeretem ezt a helyet, örülök hogy van itt láda, köszi! :)
Megvagy! [g:hu 1.5.3y] [wapon beküldött szöveg]
Szombat reggeli séta, mielőtt elmentünk bevásárolni. A vonatokat nagyon élvezte a fiam, a lányok már kevésbé, ők inkább fáztak.
Kincsvadászat az 1-es villamos útvonala mentén. Délelőtti szabadidőmet arra szántam, hogy az 1-es villamos vonalán még nem megtalált rejtéseket megkeressem.Ez ma az első "vasutas" találat.Könnyen meg lett a virtuális, pár perc alatt utánam jött egy őr, de csak rá pillantott a kezemben lévő műszerre és szerintem már tudta miért vagyok ott... Köszönöm
Érdekes volt látni az alattunk mozgó vonatokat. A magam részéről a 170 cm magasságommal éppen annyira tudtam kihajolni a korláton, hogy megláttam a jelszót tartalmazó táblát. Ha már itt jársz ne feledd megkeresni a kb. 10 perc sétára lévő GCMRE ládát.
- törölt user - 2017.07.31 16:06 - Megtaláltam - szerkesztés
A rejtés különleges, de mikor megtaláltam már jöttek is őrök, szerencsére meg tudtam előlük lógni. Messziről láttuk, hogy nézik a hidat, hogy mit hajolgattam kifele, mert először a térképet néztem a gps-en,s kicsit odébb kerestem a táblácskát. Szóval figyeljetek, hogy az iránytűvel keressétek!
Köszönöm!
60km-es biciklis kör az újabb bp-i ládák begyűjtése céljából: Rákoscsaba - Rákos-patak-mente - Árpád-híd - Margit-szg - Duna-part budai oldal - Rákóczi-híd - Népliget - Kőbánya - Rákoskeresztúr - Rákoscsaba
A Fék utcában az volt az érzésünk mintha 100 évvel visszatekerték volna az időt...
Köszönjük!
Ildi és Laci
Anatómia beszámoló után létösszegző sétára indultam önmagammal. Eleinte nem volt szimpatikus a társaság, de mire hazaértem, már egy teljesen más arcát mutatta a belső énem.
A kis táblácskának csak hűlt helyét találtam, pótjelszóval lett meg.
A virtuális jelszó a helyén, GCMRE-után lefülelve. A vágány számolással meggyült a bajom, a 2. vágány az első ???
Megtaláltuk, köszönjük a lehetőséget ... [iGC] [wapon beküldött szöveg]
Megtaláltuk. Köszönjük a rejtést! [g:hu 1.5.3y] [wapon beküldött szöveg]
Kisfiam ovis szabadnapjának második találata. A Málenkij Robot Emlékhelytől sétáltunk át a vasútállomásra, ahol elég nagy forgalom volt. A táblácskát nem találtuk, de a pótláda könnyen meglett.
Megtaláltam! [iGC] [wapon beküldött szöveg]
Grandexpo után GeoPatikussal közösen.
A jelszót nem találtuk meg, pedig sokat kerestük... viszont a láda könnyen előkerült!
A virtuális ládát nem találtam, viszont a "valódi" láda a helyén volt, az meglett. Érdemes volna átállítani a geoláda típusát Hagyományos geoládára Virtuális ládáról, most hogy már azzá vált. :) Köszönöm a rejtést!
Javaslatom az, hogy Hagyományos ládára kellene átállítani, hiszen az igazi ládát rendesen meg lehet találni, a virtuálisat meg nem. Amúgy hülyeség is a virtuális. Minek?
Dáviddal közös keresés, már régóta el akartam jönni ide. Már elég sok pályaudvaron voltam vele, itt is indított pár vonatot a tárcsájával. :)
Megkerestük a táblát és a pótládát is. Szuper hely!
Egy 1,5 és egy 4,5 éves kispasival indultunk neki mi, szülők, és legalább fél órát töltöttünk a felüljárón, na, nem a jelszót keresve, az hamar meglett! :)
A málenkij robot emlékművel kapcsoltam össze, városi biciklizés kapcsán. Mivel nem akartam felvinni a bringát a hídra, a ládát kerestem meg, Köszönöm a rejtést!
megvan! pótjelszóval. az eredeti ( korláton lévő) jelszónak csak a helye található/ látható. ahogy láttam ez egy matrica volt és szerintem, mivelhogy az az oldal déli-nyugati irányba néz, és gondolom az eső, fagy, és főleg a napsütés szétette a ragasztót. én inkább a keleti oldalon próbálkoznék mágneses megoldással
Megtaláltam. Köszönöm a lehetőséget. [g:hu 1.5.3y] [wapon beküldött szöveg]
A kis szürke a nagy szürkén meglett. A környék sokkal jobban tetszett nekem, mint amire számítottam. Leginkább a közeli kis utcácskák hangulata ragadott meg. Mivel volt időm, szépen végig sétáltam, amit csak lehetett. Ha nincs a , magamtól ide tuti nem jövök. Úgy, hogy köszi a rejtőnek a lehetőséget.
Ez nagyon jó ötlet volt, életemben nem jártam még itt bent, pedig kellemes időtöltés volt a keresés. Úgy látom, másnak is meggyűlt a baja a virtuális jelszóval, én is a dobozt találtam meg könnyebben.
Izgalamas volt nézni a jövő-menő vonatokat: itt tényleg nincs megállás!
A ládától integettem a rejtőnek :)
A pályaudvarhoz bekanyarodva egy monumentális emlékműre bukkantam, ami mellett nem lehet csak úgy eljönni... A helyszín nem véletlen: ezen sínpárokon át hurcolták a foglyokat a lágerekbe. Hatásos kiegészítése a vagonoknak a magasból lelógó, szögesdróttal átszőtt láncköteg, ami érezteti a bezártságot, megkötözöttséget, elnyomást. A vonat oldalán, mintha csak átlátnánk a deszkákon, ott zsúfolódnak az elhurcolt emberek - s kívül, mintegy reményként felírt üzeneteik: szeretet... remény... béke... A vagon végén arctalan emberek ugranak, menekülve a semmibe.
Döbbenetes hatású az egész.
Javaslom, ha erre jártok, itt is álljatok meg egy percre!
Nagyon érdekes hely, izgalmas a felüljáróról letekintve nézegetni az elrobogó tehervonatokat. A láda telepítésekor még nem állították fel azt a monumentális szobrot, ami a GULÁG-ra elhurcolt magyaroknak állít emléket. Az állomás épülete mögötti téren található, fantasztikus!
Mindkét pont rendben, kiváló rejtés így, tökély.
A híd északi oldalával szemben lévő elhagyatott raktárépület igazán tanulságos... és eléggé szomorú szociojelenet volt, ahogy egyszer csak egy babakocsit toló nő (?) bukkant fel az omladozó, mocskos épület egyik sötéten ásítozó, baljós, szemetes kapujából kifelé tartva...
1100. ládánk. Régóta terveztük, hogy ellátogatunk erre az általunk eléggé ismert helyre - az 1970-es évek elején jó párszor hallhattam a vagonok szalasztását vezénylő hangosbemondót... Most, különféle okokból mindig halasztottuk az egyébként nem éppen emelkedett hangulatú környék felkeresését.
Aztán láss csodát: végül is "jubileumi" láda lett belőle. Persze nem bánjuk, mert egyúttal megtekinthettük a vasútállomás előtti egykori ronda beton bunkerépület átlényegülését "Málenkij robot emlékhellyé".
A hídon átsétálva végül is a hagyományos ládát kerestük meg (apropó: nem egyszerű a doboz tetejét levenni!), mert éppen a virtuális pontnál cövekelt le egy nézelődő fiatal, aki a világ semmi kincsért nem ment volna el (vagy odébb), sőt gyanakodva méregetett bennünket, mit keresünk ott, miért nem megyünk tovább, és egyáltalán...
Köszönjük a rejtést.
Egy hete jártunk itt, de a sötétben nem találtuk meg és a telefon sem mutatta a segítséget valamiért. Ellenben most világosban simán meglett.
Akkor még csak találgattuk, mi lehet az elkerített rész a közelben, mire pár nappal később hallottuk, hogy átadták az emlékművet.
Köszönjük, hogy megmutattad.
Megtaláltam!
Egy kicsit nézelődtem a vonatok fölött, azután megkerestem a jelszót, majd ismét nézelődtem. Érdekes így felülnézetben a pályaudvar.
Köszönöm az elrejtőnek!
Mindenkinek más az érdekes és a szép! Nekem a sínek, vonatok nem azok!A kicsit mozgó híd nem a kedvencem, s a környék világos nappal sem bizalom gerjesztő!Nem lesz a kedvenc megtalálásom, az biztos, de a rejtő munkájáért köszönet!
Ezt a ládát mindenképp vonattal akartuk megközelíteni szsoutdoorral, ezért egy kemény 7 perces vonatúttal elbúcsúztattuk az utolsó, mai napig érvényes MÁV Startkártyámat.
A jelszó megtalálása előtt összefutottunk egy kessertással is, akivel jót beszélgettünk szegényt jól feltartottuk a mai ládászós körutjában. A megtalálásban is segítségünkre volt. :)
Köszönjük a rejtést! Még egy szép naplementét is fotóztam. :)
Startkártya búcsúztató ládászás. A hídon osszefutottunk egy kesserrel, a táblát a segítségével leltük meg, majd utána egy jót beszélgettünk. Köszönjük a rejtést!
Megtaláltam. Köszönöm a lehetőséget.
Két kessertárssal ( monic1006 és szsoutdoor ) futottam össze, szinte egyszerre értünk oda. Jót beszélgettünk az eddigi ládázós élményeinkről .
Nagy kár hogy nincs lehetőség megnézni a fűtőházat és egyéb épületeket. Biztos sokan lennének kíváncsiak, hogy az ország egyik legnagyobb pályaudvarán milyen a hétköznapi élet .
Ez szuper fiús családi program volt, köszönjük! Amíg a többiek intézték az ügyeiket, mi csak álltunk és néztük a vonatokat tátott szájjal! Hallgattuk a bemondót, hova álljunk, hogy pontosan a vonat felett legyünk, na meg néztük a vasutasokat, akik a vonatok közt szaladgáltak, hogy vajon melyik indul! Tetszett a hideg ellenére is, köszönjük szépen!
Józsefvárosban járván úgy gondoltam levadászom ezt a szomszéd kerületben árválkodó ládát. Pest felől érkezve, mivel megszüntették a visszafordulást, csak elég kacifántosan tudtam a parkolót megközelíteni.
A táblácska hamar megadta magát, így volt időm egy kicsit nézelődni, majd eltűnődtem azon, hogy miért kell minden pályaudvar környékének ilyen lerobbantnak lennie?
150. találatom :)
A Geomap-et böngészve ma bukkantam rá a ládára így bevásárlás után útba is ejtettem. Vasutasként szinte kötelező találat volt, Fradi valóban emblematikus és fontos helye a vasútnak. A felüljárón a sötétben nem találtam meg a jelszóhordozót, pedig szeretem ezeket a gravírozott táblás kivitelezéseket. Így a pótládával lett meg, ami viszont szerintem még növelte is az élményt. Tulajdonképpen miért virtuális ez? Nem lehetne hagyományos a mostani pótládával, és az elrejtett tábla a pótjelszó?
Megvagy láda :-)
Össze.vissza fogdostuk a korlátot, de nem lett meg,
a járókelők néztek minket, mint a bolondokat, ezért megkerestük a pótládát.
Köszönjük a lehetőséget!
Mira&Feri
DFRi [g:hu 1.5.2x] [wapon beküldött szöveg]
4/4. Tényleg nagy ez a pályaudvar. Errefelé már egyszer jártam a Puskás Tivadar féle ládáért, de erről a felüljáróról nem tudtam. Fantasztikus látvány a sok mozdony meg sín. Ismerek egy angol kisfiút aki imádja a vonatokat, őrá gondoltam, hogy milyen extázisban lenne ezen a hídon. Köszi a rejtést!
Lenn megvolt a láda, fenn inkább a vonatokat néztem. Főképp többen voltak a repülőhídon. Mifelénk így hívják, ha itt más a neve leveszem ezt a mondatot.
Tapizgattam a korlátot egy darabon, hátha megtalálom a táblát, aztán úgy döntöttem, nem takarítom tovább. Miután a mugliveszély elmúlt, a dobozkát egyből megtaláltam.
Megtaláltam. Köszönöm a lehetőséget. [g:hu 1.5.2x] [wapon beküldött szöveg]
Valójában a jelszóhordozót nem leltem, hanem a pótláda segített.
Nagyon emblematikus hely, íme a 2016-os év utolsó napján.
A közelben dolgoztam 1981 és 1992 közökk, a Posta Kisérleti Intézetben.
Jó sokszor átmentem a sinek alatt a hosszú aluljárón a Gyáli út mentén.
Gyermekként sokszor megfordultam ezeken a síneken, szerencsére mindig szerelvényben. Érdekes volt most föntről rácsodálkozni a nagyságára, és persze az idő relatív változására: bár éppen átsuhant alattam egy szuper-expressz is, azért akadt néhány muzeális darab is :D
Sejtettem, hogy alacsony a GPS akkumulátor töltöttsége, ezért csak a felüljáron kapcsoltam be, de így is 30 méterrel a cél előtt lemerült.
Telefon működött, így műholdkép alapján tapogatóztam.
De semmi virtuálisat nem találtam. Előző logolok sem. Ők inkább ládáról írtak, így egy régen megtalálótól kérdeztem, merre a láda.
Mivel régi helyén nem leltem, baktattam vissza automhoz, de közben kaptam egy tipet a láda új helyéről.meg is lett nem mesze a kocsitól!
Köszönöm a rejtést!
FIGYELEM! Keresés közben figyeljetek a biztonságiakra!
Érkezésemkor a felüljárón láttam kettőt, de bámészkodót mímeltem és léptek. Viszont később, és odéb egy vasúti dolgozó megkérdezte, várok-e valakit, mert ha meglátják az őrök, hogy filmezek - és biccentett a kezemben lévő mobil felé - akkor elzavarnak, mert nem szabad fényképezni sem!
Mondtam, hogy vonat rajongó fiamnak mérem fel a terepet, csak közben munkaügyben zargatnak mailen, és smsben..
Lenyűgöző a vágányok rendszere. Érdekes a környezet a villamosszínek és főleg a valós láda környékét illetőleg: a hídfő közeli hivalkodó épületektől egy-kétszáz lépésnyire ez a reménytelenül vedlett, koszos külvárosi rész. A matricát nem találtuk, a valós pótjelszó viszont nagyon jó rejtés. Köszönet a rejtésért, a vasúti ládákat mindig nagyra értékelem.
Végre újra geoládát találtam! Rokonokhoz jöttünk Budapestre, és mivel ez majdnem útbaesett, így gyorsan kiugrottunk érte. A tábla nem lett meg, ezért a pótládáért mentünk: az hamar megvolt. Valóban nagy ez a pályaudvar, és emiatt érdekes is, de azért be kell vallani, hogy a környék nem túl szép.
Ma egy 20km-es városi túrán kerestem fel a maradék 4 Bp-i ládát.
1977-től 84-ig mindennap itt szálltam le a vonatról, azóta nem jártam az állomáson. Akkor még a Könyves Kálmán krt macskaköves zsákutca volt, járt a 23-as villamos, és frissen állt az azóta lebontott Fradi stadion.
Nagyon sok minden megváltozott a környéken, de az állomás szűk környezete inkább csak romlott, mint szépült, talán a magasperon az egyetlen ami azóta épült.
Fővárosi kerekezés során ejtettem útba a "Fradit". A jelszó teljesen egyértelmű helyen van, de én mégsem találtam. Szerencsére a rejtő telefonos irányításával gyorsan meglett. Köszönet érte!
Érdekes hely. Sajnálom, hogy láda ilyen rövid ideig élt. :-( El tudok képzelni olyan mágneses ládát, aminek nincs bomba alakja, kívülről rá van írva, hogy "ez egy játék része" és a mágnesen kívül damil is rögzíti, hogy óvatlan kesser le ne ejthesse.
A jelenlegi igényes gravírozott tábla, attól félek, be fog sötétülni és olvashatatlanná válik. Esetleg egy lakkréteg megmenthetné ettől (áttetsző körömlakk akár, ha jobb nincs).
Az ismertetőben legalább 3 gépelési hiba maradt.
Már moderáláskor is felvetődött, hogy gondozásigényes láda lesz, de hogy ennyire hamar virtuálissá válik...?!
Ezzel a megoldással nem biztos, hogy átment volna.
Novemberi munka után már négykor sötétedős találat.
A ládához mentem, a Gyáli út felől támadtam drive in:)
Felnéztem a felüljáróra is, nekem közömbös volt, mert nem vagyok vonatrajongó. De, aki szereti a témát vagy vasútmodellezik, annak kötelező.
Szolnok menti ládázás 1.
Reggeli induláskor begyűjtöttük Budapest legújabb ládáját. Nekem az állomás, mint a többi. Egyedül egy érdekes stílusú épület adott némi üde színfoltot.
Az alternatív láda után megkerestük a hivatalos, virtuális rejtést is. Hááát.... Inkább a láda. A mágneses fecni eléggé igénytelenre sikerült, de talán (remélhetőleg) ez nem a végleges megoldás.
Köszi
Ezzel, mint a legközelebbi ládával indítottuk a napot. Az alternatív, ám valódi ládára mozdultunk rá, nem a hűtőmágnesre. Igazából nem is értem ezt az egészet. A doboz jó helyen van, aki meg nem megy fel a sínek fölötti felüljáróra, az kimarad a síneken esetlegesen álldogáló vagy áthaladó szerelvények látványából. Amit a magam részéről nem neveznék kihagyhatatlannak. Innen nem sokat látni az igazi rendező-pályaudvar munkáiból. Öcsipók mackóm volt velem.
Második nekifutásra, immár a lényeges információval felszerelve. A pályaudvar és környéke a szokásos MÁV lepusztultság, éles ellentétben a Wallis-házzal.
GPS nélküli találat, a vártnál kicsit nehezebben, de mire segítségképp megjött a közelben dolgozó rejtő, addigra előkerült a jelszó is!
Köszi a rejtést, és a készséges segítséget!
Útba esett, így megálltunk ma ezért a ládáért. Keresgéltük már vagy 5 perce, amikor "eszel" kessertárssal összefutottunk és - hála neki - a jelszó is meglett. :-) THX.
Megtaláltam. Köszönöm a lehetőséget, és a rejtő segítségét! Részletek később..
Blue Mali [g:hu 1.5.2x] [wapon beküldött szöveg]
Ma erre dél-Pesten kupáztam, s ha már itt van ez a láda ezt is begyűjtöm!
Sajnos elrontottam, mert telefonos segítség miatt a parkoló kooját kaptam meg, így a ládáét nem. Kerestem bő 15 percet, de nem találtam semmit, így maradt a fényképezés, illetve a rejtő készséges segítsége!
Érdekes egy hely az már biztos. Sajnálom, hogy mikroláda (már) még nincs!
Illetve, hogy közelebbről nem lehet megnézni/átnézni!
Pont a pályaudvar másik oldalán van az a rész ami ezen az interneten talált fotón látható, de akkor is ideillő különlegesség, mert elég ritka egy hídon keresztbe átmenő másik híd, ami az Illatos út felett van.
Köszönjük.
Érdekes hely a város közepén. Gondoltuk, hogy új ládánál lehet nagy forgalom, de az kellemes meglepetés volt, hogy egy nagyon régi ismerőssel találkoztunk. Köszönjük a rejtést!
Megtaláltam, köszönöm a lehetőséget. A többit majd otthonról... :) [g:hu 1.5.2x] [wapon beküldött szöveg]
Ez volt a mai napi ládavadászatom 1. találata az ötből... :)
Vonattal jöttem fel Halasról, és a Keleti helyett már itt a Fradiban leszálltam róla e láda miatt. Mindig látom ezt a gyalogos felüljárót, de eddig még sosem voltam fent rajta, most végre itt volt a nagy lehetőség...
A láda senkitől sem zavartatva könnyen meglett, logoltam, majd sétálgattam, fotóztam a felüljáróról. A képek itt nézhetőek meg.
Ezentúl majd mindig figyelem a vonatból, hogy helyén van e a láda, mert odalátszik... :D
Köszi a rejtést!
Ma délelőtt éppen itt végeztem, vonattal mentem tovább, nem is eshetett volna jobban útba. Aki még nem járt itt, annak jó rejtés, én szívesebben kerestem volna valami eldugott zugban a rendező közelében, ami még nem üzemi terület.
[:1000:]
Pár nap múlva, 15-én lesz a 11. évfordulója, hogy elkezdtem geocachingelni. 11 év kellett hozzá, de ide is eljutottunk: ez az 1000. megtalálásom! :))
Méltó hely a láda erre az eseményre, mint vasutas családban felnőtt vonatrajongó, kedvelem ezt a helyet. Ha erre bringázom, meg szoktam állni nézelődni kicsit. És persze mindig szemezem az üzemi területtel, nagyon-nagyon megnézném egyszer azokat a fűtőházakat, meg a fordítót, meg mindent, ami ott a deltában van! :)
Megleltem!este szinház, reggel láda, képek Zerginél hamarabb, mert ő légtelenít, én szamócát ültetek át. Találkoztunk két kesserrel, utánunk logoktak, de még nem vitték fel
Ezt is megtaláltam! Köszönöm a rejtést. Nem volt hiába eljönni ide. :)
Részletek és képek hamarosan.
Kőbánya-Kispest állomáson szálltam át egyik vonatról a másikra. A láda kicsit nehezen lett meg, minden áron egy kis fekete csövet kerestem. Ráadásul valami menekültekkel is találkoztam akik a metrót keresték. Végül előkerült a láda is. A hely amúgy megfogott, érdekes hogy itt még a régi hangosbemondó van. Sajnos a telefonomat ellopták, így képként max a jegyeket tudom csatolni. [g:hu 1.5.3f] [wapon beküldött szöveg] 510.
Naponta a Könyves Kálmán körúton vezető kerékpárúton járok munkába és eddig fogalmam sem volt, hogy a ferencvárosi pályaudvar közelében tekerek el, talán azért, mert a közútról sehonnan sem látszik a pályaudvar.
Ma reggel munkába menet tettem egy kis kitérőt a ládához. Pár percig keresnem kellett a jól álcázott ládát.
A láda még mindig leeshet a mostani helyéről is. Talán át kellene helyezni a vasút üzemi területén kívülre, valahova a lépcső kezdetének a környékére.
A ládát már az eredeti helyén találtuk,pedig azzal mentünk oda,hogy megmentjük a sínek közül.Valaki megelőzött,köszönet érte.Sokat nem bámészkodtunk,mert az eső még esett.Gyorsan logoltunk,pár képet készítettünk.Köszönet a rejtésért.
Megtaláltam. Köszönöm a lehetőséget. [g:hu 1.5.2x] [wapon beküldött szöveg]
Munkába menet tettem egy kerülőt, kerestem ahova a GPS mutatott, de még nem volt ott. Már majdnem elmentem, mikor találkoztam vakonddal, és a kezembe adta. Lenyűgöző ez a Pu. Ágica
Köszi, élnék a fényképes jelszó nélkülivel. Először nem értettem hogy lehet egy eltűnt ládát lefotózni, akkor még nem volt Mikulásék hosszabb logja amiből érthetővé vált utólag :) Szép volt a napnyugta, éles a szél, amúgy meg remek hely vasútbarátoknak.
Sok információval lettem gazdagabb a Ferencvárosi pályaudvar múltjáról és jelenéről, köszönöm a bemutatást.
Kb. 10 percig keresgéltük a ládát Mariannal, amikor jött a mobilon a jelzés, hogy beteg lett a láda.
Kérlek, hogy a képek alapján fogadd el légyszíves a találatot. Köszönöm.
Hát ez egy érdekes találat volt! Közelítettem a ponthoz és már messziről kiszúrtam egy szomorú kessertársat. Kiderült, hogy ő Mikulás és éppen most ejtette be a ládát a sinek közé... :) Telefonos rejtői segítség után tudtunk logolni. Remélem, valahogy gyorsan visszakerül a láda, biztos többen is jönnek még első napos találatot begyüjteni.
Hazafelé útbaejtettem. Sima liba volt, pedig csak a fenix volt nálam, de egy kétbalkezes mozdulattal a ládáért nyúlva gyakolatilag lelöktem azt a mélybe. Leesett két szerelvény közé, majd begurul a sinek közé az egyik szerelvény alá, pont, ahol a kocsik kapcsolódnak egymáshoz. Fentről látszik a láda. Ciki. Nagyon sajnálom a helyzetet! Bocsánat!
Megtaláltam. Köszönöm a lehetőséget. [g:hu 1.4.30x] [wapon beküldött szöveg]
"Aki a hídra kerékpárral megy fel, az a ládát keresi..." vagy csak a vonathoz siet.
Mégis a ládához siettem... :)
Kerékpáros ládavadászat munka után kis kitérővel.
Munka után édes a kesselés; mivel pont ezen az állomáson szállok át villamosról vonatra, ezért kihagyhatatlan volt. GPS nélkül; a térkép alapján egyértelmű volt, hogy hol van. VP-vel összefutottunk, logoltunk, majd mindenki ment tovább az útján. A rejtés ötletes de veszélyes, mert könnyen leesik (ahogy fél órával utánunk ez be is következett). A mágnes mellett talán érdemes lenne madzaggal is odaerősíteni. Köszönöm a rejtést!
Munka után, biciklivel. Kisebb kessertalálkozó volt a hídon.
1978-ban egy katonai szerelvénnyel (tankok, légvédelmi ágyúk és marhavagonokban mi) éjszaka mentünk végig a fővonalból kiágazó rendezőpályaudvaron, aminek akkor még volt egy kijárata a Nagykőrösi úton futó iparvágányra. (Ahol most az M5 bevezetője van, ott villamos járt - ki az Ecserire -, és volt egy harmadik, vasúti vágány is.) Ott mentünk végig az éjszakában a Wekerle-telep mellett, és aztán csak Soroksárnál tértünk vissza a Kiskunhalas felé vezető fővonalra. Nem tudom, miért csinálták, talán az ellenség megtévesztésére.
Ha már idáig elbicikliztem, akkor utána Pesterzsébeten és Soroksáron át kitekertem Dunaharasztiba a GCBaEr ládához, aztán Csepelen és a belvároson át haza (végig ronda hideg szembeszélben).
Munkából hazafelé menet megcéloztam ezt az újonnan megjelent ládát. A Gyáli úton végigsétálva kellemes időutazásban volt részem, vagy 30-40 (vagy még több) évvel forgathatjuk vissza az idő kerekét. A felüljárón rövid téblábolás után meglett a doboz. Kicsit aggódtam, hogy elég erős-e a mágnese - lehet, hogy egy kicsit erősebb szerencsésebb lenne.
A helyszín? Önmagában érdekes a maga nemében, de hogy ládaérdemes-e? Hááát, nem tudom...
A 103-as busz pedig valóban nem jár már erre egy jó ideje.
TFTC!
Ez jól kifogott rajtam, 10 perc keresés után már éppen feladtam, mikor jött pliptai, ő egyből megtalálta. Köszi:)
Jó, hogy van még Budapesten ládaérdemes hely:)
Megtaláltam. Köszönöm a lehetőséget.
Sajnos első helyre esélyem se volt most, de azért így is sikerült alig egy óra alatt ideérni.
A leírásban említett 103-as busz már hónapok óta nem jár erre. [g:hu 1.5.2x] [wapon beküldött szöveg]
Éppen ráértem, amikor megkaptam az új láda értesítőjét, így azonnal startoltam. Még úgysem vettem részt dobogós helyekért folyó "küzdelemben".
Tüdővel találkoztam a hídon, együtt kerestük a ládát, majd beszélgettünk modellező múltjáról. Ezt dokumentálja a terepasztalos képe. Nagyon szép!
Ennyi vonatot és sínt én még nem láttam együtt.
Kösz!
30 km városi kerékpározás oktatással, GCKUPA menettel, bírálatokkal és sok minden egyébbel. A ládát akkor vettem észre, amikor a szobámba visszaszédelegtem órám után, kisvártatva indultam. Az egyetem mellett szemben jött petiba kerékpárral, jelezve, hogy ő lett az 1.
A Ferencvárosi Pályaudvarra számos alkalommal jöttem ki vonatokat nézni: amikor otthon egy-egy modellel elakadtam, hogy valójában pontosan hogyan is néz ki, akkor fényképezőgéppel hol ide, hol Kelenföldre mentem ki alaposan a kocsi vagy mozdony alá mászva, körbefényképezve.
A helyszínen a gyalogos felüljárón Ludens bogarászta a láda adatait. Együtt kerestük, ő találta meg kicsit messze a GPS "0" pontjától. Egy rekesszel közelebb tettük a koordinátához a ládát.
Kicsit aggasztó a "rejtés" szabadsága, remélem minden helyi vasutas tud a ládáról .... Igaz, hogy a látvány érdekében ez a jó pozíció, de én inkább áttenném valamelyik feljáróhoz. GCLANG se bírta sokáig a híd közepén. :)
Megtaláltam. Köszönöm a lehetőséget. [g:hu 1.5.2x] [wapon beküldött szöveg]
Szerencsém volt a ládával, éppen a szünetemben jelent meg. Gyorsan nyeregbe pattantam, s kitekertem a ládához.
A találat könnyű volt, bár várnom kellett egy ilyen nyugis időben is, hogy senki se legyen a hídon... A szokásos (ma már nem?) pezsgő elmaradt, sajnos nem sok fér a ládába. :(
Köszönöm a rejtést.