geocaching.hu geocaching.hu FAQ/cachikett
   + geoládák ~  |  + megtalálások ~  |  + felhasználók ~  |  + poi ~   |   fórum    |   belépés
  
  
  
 
FAQ
Előzmények

Old Fairyhozzászólásai | válasz erre | 2012.03.15 01:27:58 (135)
Hogy a kérdésedre is válaszoljak: két geoláda közötti távolság nincs megszabva.

Érvényes túranapok, például:
1. 16 km tekerés 5 ládával+ 18 km tekerés 2 ládával: összesen 33 km és 7 pont.
2. 31 km tekerés 4 ládával: összesen 31 km és 4 pont.
Nem érvényes túranapok, például:
1. 12 km tekerés 3 ládával+ 13 km tekerés 1 ládával+ 10 km tekerés 4 ládával - mert a 15 km-nél rövidebb szakaszok nem érvényesek.
2. 28 km tekerés 6 ládával+ 10 km tekerés 4 ládával - mert nincs meg a 15 km-nél hosszabb szakaszok összeadott hossta nem éri el a 30 km-t.
Érvényes túranap, de nulla pontos:
1. 32 km tekerés 0 ládával+ 8 km tekerés 6 ládával - mert a 15 km-nél rövidebb szakasz nem érvényes, így a közben szerzett találatok sem számítanak bele az eredménybe.
Kérdéses:
2. 20 km tekerés 0 ládával+ 16 km tekerés 3 ládával - a szabályzat ilyen esetre nem egyértelmű. (A napi 30 km és a helyszínenként minimum 15 km is teljesül.)
[előzmény: (134) Old Fairy, 2012.03.15 01:12:37]

Old Fairyhozzászólásai | válasz erre | 2012.03.15 01:12:37 (134)
Egyszerűbb, ha kicsit megfordítod:
1. Túranapokon teljesített túrákkal veszel részt a kupában.
2. Érvényes túrának legalább 15 km-es tekerés számít. (Lehet benne gyalogos rész, ld. korábbi beszélgetések - de nem lehet benne pl. autós szakasz.)
3. Érvényes túranaphoz legalább 30 km-nyi érvényes túra kell.
4. A túranapért kapott pontszámot a felkeresett geoládák száma adja.
[előzmény: (133) Madw, 2012.03.15 00:26:52]

Madwhozzászólásai | válasz erre | 2012.03.15 00:26:52 (133)
A kerékpáros kupával kapcsolatban lenne kérdésem. Az előzőeken nem vettem részt, ezért ez a távolságosdis rész még nem világos számomra.
Egy láda megatalálásába beleszámít a visszaút is? Tehát oda-vissza kell meglennie a minimum 30 km-nek (nem őrültem meg tudok számolni :), ha oda megtettem, persze hogy vissza is meg kell tenni a 15-öt, de ha bejön a képbe egy másik láda is akkor már árnyalódik a dolog)? Ha beleszámít a visszaút, akkor tovább göngyölíteném. Ha elmegyek egy ládáért mondjuk 10 km-re, onnan elmegyek egy másikért +5-re, ezután haza 20-at, akkor ezek elfogadott találatok, vagy sem? A "mindegyik helyszínen legalább 15", ezesetben érvényesül?
Vagy ez így nem működik? Két láda között kell meglennie a minimum 15-nek (és a kiindulási hely és az első láda között is)?
Tehát lehet, hogy a fenti eset csak úgy elfogadható, hogy az első pont minimum 15-re van, és tőle minimum 15 re a második?
...és emiatt el kell kerekezni Kukutyinba, vagy egy körforgalomban addig kőrözni a míg a két pont között megvan a minimum 15 táv? :)
Az útvonaltervezés szempontjából nem mindegy, nem a budapesti ládarengetegre pályázom a szabályzat "kiforgatásával". ;)


Bejelentkezés név:  jelszó:   [regisztráció]

Felhasználónevedet és jelszavadat a turistautak.hu oldalon is használhatod!

[fejlesztési ötletek] [grafikonok] [szavazások] [jogi tudnivalók] [e-mail] [impresszum]

A geocaching.hu megnevezés és a kapcsolódó logo bejegyzett védjegy.
Kereskedelmi célú felhasználásuk csak a tulajdonosok hozzájárulásával lehetséges.