Előzmények
Old Eye | hozzászólásai | válasz erre | 2013.02.02 20:20:08 (1512) |
Gyalogos túratervezésnél minden +10 m szintkülönbségnél plusz egy percet adunk hozzá a becsült idôhöz.
Track-bôl meghatározni a magasságprofilt nem ujjgyakorlat. jekaeff ennek nagymestere.
Eseteteken talán elégséges csak a szakaszok végpontjainak magasságértékeit megnézni.
[ előzmény: (1507) Kakukkos és..., 2013.02.02 19:56:46] |
|
Kakukkos és... | hozzászólásai | válasz erre | 2013.02.02 19:56:46 (1507) |
biztos nem lenne egyszerű programozási feladat. De ez sem lenne egy rossz irány az ellenőrzéshez. pl egy 10%-os emelkedőn szorozza meg 2-vel a sebességet az ellenőrző algoritmus.
Ezt lehetne fokozni az aszfalt/földút közti különbséggel is... :-) [ előzmény: (1501) Old Eye, 2013.02.02 19:26:35] |
|
Old Eye | hozzászólásai | válasz erre | 2013.02.02 19:26:35 (1501) |
Kibicként hadd szóljak be, de nézzétek el, ha marhaságot kérdezek:
A track-ek tartalmazzák a becsült magasságot is. Nem lehet a számított sebességértékeket javítani/rontani a fel/le szintkülönbségekkel?[ előzmény: (1494) Attibati, 2013.02.02 18:39:38] |
|
Attibati | hozzászólásai | válasz erre | 2013.02.02 18:39:38 (1494) |
Sok tracket feltörltöttetek már, de nagyon kevés van beküldve.
Várom a további javaslatokat a sebességhatárokkal kapcsolatban. |
|
|
|