Előzmények

scelehozzászólásai | válasz erre | 2014.02.01 21:00:37 (2636)
Egyszerűbb lenne.
[előzmény: (2635) Gábor75, 2014.02.01 20:51:57]

Gábor75hozzászólásai | válasz erre | 2014.02.01 20:51:57 (2635)
Tudom hogy mire vonatkozik az átlagsebesség, a próbálkozásról nem tudtam. Értelmetlen is, mert maximum terepen tudna eredményt elérni. Azt nem lehet hogy azt ellenőrzitek hogy van-e 20 km/h-s szakasz? Annyival azért nehéz futni...(ezt a lehetőséget egyébként Mikulástól hallottam tavaly, jónak tartanám)
[előzmény: (2631) Attibati, 2014.02.01 18:04:56]

Attibatihozzászólásai | válasz erre | 2014.02.01 18:04:56 (2631)
A 12 km/h sebesség nem a teljes átlagsebesség, hanem az ilyen vagy ennél alacsonyabb sebességű szakaszok hossza nem lehet nagyobb mint a teljes út fele. A tavalyi tapasztalatok szerint ebbe a limitbe az trackek több mint 90 százaléka bele fog férni. Amelyik meg nem, azt jóváhagyom.
A szigort az "élet" tette szükségessé, ugyanis az első évadokban volt próbálkozás a szoros kerékpáros vesenyben gyalogos trackekkel előbbre kerülni. (Nem az élmezőnyben)
[előzmény: (2629) Gábor75, 2014.02.01 15:46:28]

Gábor75hozzászólásai | válasz erre | 2014.02.01 15:46:28 (2629)
Köszönjük! :-)
Fel is töltöttem az idei összes tracket, kíváncsian várom a fejleményeket.
Ma kitűnő időben mentem egy karikát a Budai hegységben, remekül bringázható. :-) Közben figyeltem a sebességadatokat és arra a megállapításra jutottam, hogy a 12 km/h-t le lehetne vinni 8-10 km/h-ra. Ha valaki megy 20-30 km-t dimbes-dombos terepen akkor eléggé ki van számolva az a 12 km/h. Átlag kerékpáros szerintem 3-4%-os emelkedőn már nem tud gyorsabban menni felfelé. És szerintem attól nem kell tartani hogy valaki gyalog-futva indul a kerékpáros kategóriában, tehát ezért sem szükségszerű a szigor e téren.

Bejelentkezés név:  jelszó:   [regisztráció]