Előzmények

peterpanhozzászólásai | válasz erre | 2014.08.22 15:11:45 (71235)
"ha a kedves játékostársak nem veszik a fáradságot, hogy jelentsék a ládadokiknak"
Miért nincs a .COM-os analógiának megfelelő Karbantartás szükséges-Needs maintenance típusú log? Erre a ládadokik már tudnának szűrni.
Nem védeni akarom a lusta, tájékozatlan játékosokat (lehet, hogy én is az vagyok és tele a dev.geo az erre vonatkozó javaslatokkal?), de az emberek akkor is így működnek. A logolásig még jó eséllyel csak eljutnak, és ha ott lenne az orra előtt a lehetőség akkor talán élne is vele.
Egyébként én szeretném azt hinni, hogy mindenkire vonatkozik a 2+1+1 szabály, ahogy engem is voltál szíves zaklatni a közelmúltban, ez mindenkire automatikusan kellene vonatkozzon.
[előzmény: (71226) Strombus, 2014.08.21 19:29:31]

Strombushozzászólásai | válasz erre | 2014.08.21 19:29:31 (71226)
Igen, ezek a kereshető státuszú betegek a legkellemetlenebbek, mert ezek évekig így maradhatnak, ha a kedves játékostársak nem veszik a fáradságot, hogy jelentsék a ládadokiknak, amikor ilyenekre bukkannak. Egy admin az ilyeneket betegre tudja billenteni és utána a ládadoki elkezdheti a rejtővel való kommunikációt. Persze, az illetékes ládadoki előtte is próbálkozhat, de sok rejtő még ennyit sem tesz meg, hogy kérésre betegre állítsa a láda státuszát - ha már előtt a sok csalódott log hatására nem tette meg. :-(

Örülök, hogy úgy tűnik, nem vagyok egyedül azzal a vággyal, hogy a beteg ládák mielőbb éledjenek fel és ha ez az eredeti rejtő kezében nem megy, akkor legyenek adoptálhatók és találjanak mielőbb új, lelkes gazdára. A közösség érdeke ez lenne. Sajnálattal látom, hogy az elnökség nem mindig partner ebben, nagyon nehezen döntenek egy-egy láda "elvételéről" akkor is, amikor a rejtővel a kommunikáció hosszú hónapokon át sikertelen, vagy nem is válaszol vagy csak igérget. Sőt, úgy tűnik, vannak olyan érinthetetlen játékosok, akik bármit tesznek, vagyis nem tesznek, a szabály nem vonatkozik az ő rejtéseikre.:-(
[előzmény: (71221) Ajtony, 2014.08.21 17:16:41]

Ajtonyhozzászólásai | válasz erre | 2014.08.21 17:16:41 (71221)

"...A 2 hónapnál hosszabb ideje beteg geoláda rejtőjét az adminisztrátorok megkeresik a felhasználó adatlapján megadott e-mailre címre küldött levélben, a láda sorsának rendezése érdekében. "Igen, ez egyértelmű. De ehhez az kell, hogy a ládagazda állítsa betegre. Ha kereshető a státusza, akkor van valami megoldás?
[előzmény: (71214) kectam, 2014.08.21 12:33:14]

kectamhozzászólásai | válasz erre | 2014.08.21 12:33:14 (71214)
A beteg ládák száma is kezd aggasztó méreteket ölteni. Pl. csak Budapesten a 184 ládából 31 beteg a mai napon a lista szerint. Ez majd 20%-a a teljes állománynak.
Van közte olyan, amely ugyan betegre van állítva, mégis kereshető, de van sajna az ellenkezője is, hogy kereshető a státusza, mégsem lehet megtalálni.
A hagyományos ládáknál, ha arrafelé járok és látom, hogy beteg, akkor megpróbálom pótolni, a rejtőt felhívom a jelszó miatt, de van ahol a rejtő elérhetetlen (nincs tefonszám, vagy évek óta nem játszik) ott egy kitalált jelszót beírok és elküldöm az adminnak, hogy írja át.
Szegény ládadokiknak kevés a kapacitásuk, hogy minden egyes beteg ládára figyeljenek.

Az alábbi szabélyozás betartásával talán nem lenne ennyi problémás láda:
kivonat a ládarejtési szabályzatból:
...A 2 hónapnál hosszabb ideje beteg geoláda rejtőjét az adminisztrátorok megkeresik a felhasználó adatlapján megadott e-mailre címre küldött levélben, a láda sorsának rendezése érdekében. A megkeresést követően 1 hónap áll a rejtő rendelkezésére a láda meggyógyítására. A harmadik hónap letelte után a rejtő ismételten kap egy emlékeztető email-t, hogy rendezze a ládája sorsát. Ha a rejtő nem reagál, illetve nem akarja/tudja rendezni a ládáját, az utolsó 1 hónapban sem, a negyedik hónap elteltével a ládája az "adoptálható ládák" felhasználóhoz kerül...

A dev.geo-ban több megfontolásra való ötlen van ezzel kapcsolatban, talán el lehetne kezdeni a fejlesztést ez irányba is.

Bejelentkezés név:  jelszó:   [regisztráció]