Előzmények
yoggi | hozzászólásai | válasz erre | 2012.12.19 17:33:03 (2288) |
tulképp én is közlekedhetnék bringával a melóhelyen, igaz nem tartana sokáig, hamar kapnék egy rugalmas falú szobácskát :D
[ előzmény: (2287) halaszkiraly, 2012.12.19 17:30:11] |
|
griffs | hozzászólásai | válasz erre | 2012.12.18 16:49:58 (2284) |
A biztonsági kamera nem volt elég biztonságos :)
Most már elárulhatom, hogy a kicsinyes bosszúm volt, amiért kerulod az MTB szeriat.
Fellocsolnom még könnyű volt, de lefagyasztani..
Várjuk a felvételt![ előzmény: (2283) halaszkiraly, 2012.12.18 16:30:58] |
|
halaszkiraly | hozzászólásai | válasz erre | 2012.12.18 16:30:58 (2283) |
köszi mindkettőtöknek - lehet hogy megpróbálom valahová belinkelni - ugyanis a biztonsági kamerán egy picit látszik az eset... :))) |
|
griffs | hozzászólásai | válasz erre | 2012.12.18 16:15:43 (2281) |
Látom te is telcsiről nyomod:)
Reszvetem! Lehet genya vagyok, de megneztem volna a jelenetet :( Múltkor valaki felrakott itt egy teljes testpancelt :))[ előzmény: (2279) halaszkiraly, 2012.12.18 16:06:53] |
|
halaszkiraly | hozzászólásai | válasz erre | 2012.12.18 16:06:53 (2279) |
Akkor a jobb volt, most meg a "balabb"
Fagyott gumival. nem vette a kanyart az elsÅ‘ kerék, hanem kitört az ÃvrÅ‘l - én meg arcal "fékeztem" a márványon. A monoklimból már csak sárga folt van, de a bal kezem kisujja - ami beszorult a kormány meg a márvány közé - az még sÃnben van... |
|
halaszkiraly | hozzászólásai | válasz erre | 2012.12.18 15:34:19 (2274) |
Off: már amikor épp használom... (most itt ülök a sebészeten, kontrollra várva :) - Ãgy még egy darabig csak álmodozom a bringázásról...[ elÅ‘zmény: (2273) halaszkiraly, 2012.12.18 15:30:32] |
|
halaszkiraly | hozzászólásai | válasz erre | 2012.12.18 15:30:32 (2273) |
Nekem a trekkingben olyan gumik voltak, amik sem nem presta, sem nem autós - leginkább a régi tűszelepesre emlékeztetett, a bicós boltban azt mondták rá, hogy "dunlop" szelep. arról van valami tapasztalatotok? (most már autós szeleppel használom, amióta a slime belekerült) |
|
|
|