Előzmények

Kletyohozzászólásai | válasz erre | 2007.05.29 03:05:22 (17528)
Igen! Elég sokan használjuk autós navigációra is. A terepi készülékek három dologban maradnak le az autósoktól: kisebb kijelző a mérete és nem lehet elkerülést beállítani valamint az utasításokat nem szóban, hanem csak csipogással közli. Ez utóbbi sokak szerint inkább előny. Én a 60-asaimmal navigáltam kb. 100 ekm-t itthon és külföldön egyaránt. Nekem tökéletesen megfelel. (A Venture-ben ugyanaz a navirész.) Még egy hátrány jutott eszembe: az iGO-nak sokkal jobb a K-Európai térképe :-(
[előzmény: (17527) Strider, 2007.05.28 22:40:22]

Striderhozzászólásai | válasz erre | 2007.05.28 22:40:22 (17527)
Szoasztok!
Rábay Andor leírásának köszönhetően sokat tanultam arról, mire lehet egy PDAt használni a terepen mászkálva... pedig nem erre tervezték...

Már csak azt kérdezném, mi van fordított helyzetben? Tehát pl egy Venture CX megfelelően megpakolva szoftverrel vajon útbaigazítana Magyarországon...vagy egyéb európai országban...akár ajtószámig kalauzolva?

Nem kötözködés képpen, vagy iGO vs Mapsource fanok hergelése miatt kérdem...
Csak filózom, vajh melyik állja meg jobban a helyét a másik terepén?

Azt már tapasztaltam, hogy sűrűbben kellene terepen egy utitárs, mint a kitáblázott autóutakon, de gyakorlatban még sosem próbáltam "kézi-GPSes" útbaigazítást...

Bejelentkezés név:  jelszó:   [regisztráció]