Előzmények

griffshozzászólásai | válasz erre | 2012.03.02 16:50:47 (27699)
Nagy fejem van. Párszor beledugtam és máris 29-es lett a treking gumi is:)
Az a trükk, hogy a felni ugyanúgy 28-as, ezeken a montikon. Csak annyira brutál széles és MAGAS traktorgumi van rajt, hogy attól lesz 1 collal nagyobb, a teljes átmérő, a treking bringákhoz képest. Nem is könnyű hozzá sem külsőt, sem belsőt szerezni:(
[előzmény: (27698) Bryan, 2012.03.02 10:41:27]

Bryanhozzászólásai | válasz erre | 2012.03.02 10:41:27 (27698)
A 29"-es bringára hogy raktad rá a 28"-as abroncsot?
[előzmény: (27692) griffs, 2012.03.01 22:06:20]

griffshozzászólásai | válasz erre | 2012.03.01 22:06:20 (27692)
Mondja uram, mi a véleménye erről a 28/29 treking/traktor dilemmáról? Azt leszámítva, hogy jobb szoftverre lenne szükség:(
[előzmény: (27691) scele, 2012.03.01 21:52:52]

scelehozzászólásai | válasz erre | 2012.03.01 21:52:52 (27691)
"biciglis" ÁÁÁÁÁÁÁ :-D
[előzmény: (27689) mazsola069, 2012.03.01 21:34:15]

mazsola069hozzászólásai | válasz erre | 2012.03.01 21:34:15 (27689)
Én csak egy laza 25-körülit nyomtam Budakesz-Telki között,majd zártam az etapot egy fallabdával, szaunával megspékelve.Tegnap este jött meg a a biciglis cuccom amit rendeltem,igy nem volt kérdés hogy ma kipróbálom.:-)
[előzmény: (27688) griffs, 2012.03.01 20:34:06]

griffshozzászólásai | válasz erre | 2012.03.01 20:34:06 (27688)
Az elején, szembeszélben, enyhe emelkedésben (Csókakőig), nem úgy éreztem. Azt hittem visszafejlődtem, akaszthatom szögre a patentcipőt, felejthetem el a bringát:(
[előzmény: (27687) Moles, 2012.03.01 20:19:16]

Moleshozzászólásai | válasz erre | 2012.03.01 20:19:16 (27687)
Ez szép volt! :) Az idő is kegyes volt hozzád!
[előzmény: (27686) griffs, 2012.03.01 20:14:35]

griffshozzászólásai | válasz erre | 2012.03.01 20:14:35 (27686)
A mai nap mérlege 89,9 km, 600 szint. Új doboz kirakása (élesítés hétvégén:)), mtb4/3 alternatív pótlás, mtb3/5 pontellenőrzés, gyakorlatilag mindegyik mtb útvonalát érintettem többé-kevésbé, de a lényeg nem ez. Mivel aszfalton (is) gyenge vagyok, ezért a 26-os bringámhoz volt 'városi' gumim, ami bevált, 2-3 km/h-val gyorsabb voltam, mint a terep gumival. Ez egy 8-10 órás tekerésnél azért számít. Így hát gyorsan vettem a 29-es montira is, jó sima treking gumit. Azt nem is említem, hogy szegény gép siralmasan nézett ki ezekkel a virslikkel, lealáztam, vérzett a szívem. A bringának lelke van. Már este lecseréltem a gumikat (persze belsőből is kisebb kell), mert tudtam ma jórészt aszfaltmenet lesz. Alighogy végeztem, óriási durranás jelezte a tárolóból, hogy nem tetszik a szívem csücskének a dolog:( Reggel új belső beszerzés, szerelés stb., jó késői indulás, szembeszélben, 30 km lájtos emelkedő. Nem akartam hinni a gyalázatos sebességértékeket. Persze hazafelé már szívderítőbb volt a helyzet, de azt a következtetést vontam le, hogy sz.rt sem ér ezen a gépen a treking gumi. Terepen annyi előnye (a para mellett) talán van, hogy nehezebben áll be a kerék a sártól (nagyobb a hely a villánál és talán a gumi is kevesebbet vesz fel), aszfalton pedig a lopakodó üzemmód (nincs traktorgumi hang). Viszont amíg a traktorgumi 29-es, addig a lopakodó 28-as, amit megspórol az ember a futófelületen, azt elbukja az átmérőn. Elég új pálya volt, nem pontos a teszt, de szerintem az új gumikat bebuktam:( Legalább megszokott fényében fog díszelegni legközelebb a bringa:) Aminek ugye szíve van. Egész nap szívtam vele, hogy valahogy a kitámasztón nem akart normálisan megállni. Mikor aztán hazaértem és letámasztottam, méltóságteljes mozdulattal fel is dőlt. Kiértékelte a mai napot és jelezte: terepgumit vissza, kitámasztót le:)
És estére persze én is rájöttem, a 28-as gumival alacsonyabb lett a gép, ezért nem működött a kitámasztó:)

Bejelentkezés név:  jelszó:   [regisztráció]