Előzmények

griffshozzászólásai | válasz erre | 2017.04.16 13:56:37 (31741)
Opsz, ott egy szó kimaradt !
Az a cél, hogy a lehető legkevesebb BETEG láda legyen [pótoltam: Juju]
[előzmény: (31735) griffs, 2017.04.15 19:29:51]

griffshozzászólásai | válasz erre | 2017.04.15 19:29:51 (31735)
Szia Bojsza!
Elmondom nálam ez hogy szokott működni. Nincs okostelefonom, gps-el nyomom (amin ráadásul már egyre nehezebben tudom elolvasni a karaktereket :( ) , szóval nem állnak rendelkezésemre rejtői számok. Ha kint a terepen veszem észre, hogy beteg a láda és van nálam petling, akkor felhívok egy admint (őket jól ismerem). Elkérem a jelszót és kirakok egy ideiglenes rejtést, majd beírom a logba. A rejtő, ha akarja használja, ha akarja nem. Az a cél, hogy a lehető legkevesebb beteg láda legyen és soha nem fordult meg a fejemben, hogy egyetlen rejtő is megsértődik egy ilyen gyógyításon. Saját multipontomnál is volt már önkéntes vagy kért pótlás (THX Nepster, bati.hu, petheovacka és még sorolhatnám) és mindig örültem neki. Szerintem jól van ez így.
[előzmény: (31732) Bojsza család, 2017.04.15 15:20:35]

Bojsza családhozzászólásai | válasz erre | 2017.04.15 15:20:35 (31732)
Egy beteg láda gyógyításához elsődlegesen egyeztetni kell a rejtővel. Hogy áll az újrarejtés, kér-e segítséget. Elkérni a jelszót az újrarejtéshez....
.... vagy aki teheti hozzáférésével kinézi a jelszót a rendszerből és logol a beteg ládánál megtalálást, majd logjában említi, hogy elrejtett valamit ...
(jó szándék ide vagy oda)
hol akadt el a kommunikáció? vagy a kb. 150 megtalálásunk azt sugallja, hogy nem vagyunk egy gyógyítós-újrarejtős csapat?
... mert ha adott volt minden technikai feltétel az adatok hozzáféréséhez és a helyszíni logoláshoz, akkor a telefonálás miért nem fért bele?

Bejelentkezés név:  jelszó:   [regisztráció]