Összesen: 87 db hozzászólás
Old Fairy | hozzászólásai | válasz erre | 2014.04.15 07:24:13 (4319) |
Például én is bajban voltam Ausztriában a sok szöveges kiegészÃtÅ‘ tábla miatt, tehát a lényegi üzenettel egyetértek - csak a tárgyi tévedést jeleztem. |
|
Old Fairy | hozzászólásai | válasz erre | 2014.04.14 17:27:27 (4312) |
Egy megjegyzés a Tilalomfák 2. bekezdéséhez:
"(14) Ha az (1) bekezdés n) pontjában emlÃtett jelzÅ‘tábla alatt „Kivéve engedéllyel”, „Kivéve taxi”, vagy „Kivéve ..... (tömegközlekedési vállalat)” feliratú kiegészÃtÅ‘ tábla van, az útra engedéllyel rendelkezÅ‘ vagy a kiegészÃtÅ‘ táblán feltüntetett járművel, továbbá kerékpárral és állati erÅ‘vel vont járművel szabad behajtani. [...]" (forrás) |
|
Old Fairy | hozzászólásai | válasz erre | 2014.04.02 14:26:09 (4299) |
Bocs, most már abbahagyhatnád! Akit érint, az valószÃnűleg az összes topikot olvassa. Ráadásul a "szkennelt változat" szerzÅ‘i jogokat sért.[ elÅ‘zmény: (4298) remekkelek, 2014.04.02 14:17:16] |
|
Old Fairy | hozzászólásai | válasz erre | 2014.02.21 22:13:51 (4190) |
Szakmai kérdésekben természetesen nem a demokratikus döntési modell a leghatékonyabb, de értékválasztásoknál, preferenciák esetén van létjogosultsága.
Például releváns kérdés az, hogy "Idén a GCTOUR fÅ‘ attrakciója a Transalpina legyen, scele szervezésében vagy egy dél-tiroli túra (csak példa:) Mikulás szervezésében?" MÃg kevéssé bölcs kérdés az, hogy "A Transalpina túrára scele hány és milyen szempontok alapján kiválasztott bringást vigyen?"[ elÅ‘zmény: (4189) Mikulás, 2014.02.21 21:35:54] |
|
Old Fairy | hozzászólásai | válasz erre | 2014.02.21 18:00:39 (4168) |
Rosszul látod. Aki egy-egy részletkérdésben releváns kritikát képes megfogalmazni, az nem feltétlenül (sÅ‘t, vajmi kevés eséllyel) rendelkezik a teljes folyamat lebonyolÃtásának képességével. |
|
Old Fairy | hozzászólásai | válasz erre | 2014.02.21 17:56:23 (4166) |
Mert nem ismerték (az ésszerű magyarázatot). Minél több lett az infó, annál jobban nőtt az elfogadottság. Mostanra meg már senki nem vitatja, szerintem. :-) |
|
Old Fairy | hozzászólásai | válasz erre | 2014.02.21 17:27:46 (4161) |
Ez önmagában nem ok a kudarcra, hiszen nyugodtan lehetett volna ez egy "GCTOUR Hard" . ennek megfelelÅ‘ követelményekkel. Az összes "szigorú intézkedésnek" teljesen racionális magyarázata és célja volt: a sikeres megvalósÃtás. |
|
Old Fairy | hozzászólásai | válasz erre | 2014.02.21 17:13:36 (4159) |
A problémák nem "most derültek ki". A problémákat maga a spekulációkat eredményező szivárogtatás okozta. Semmi értelme nem volt a részinfókat a közösség elé tárni. (Nem is nagyon volt ez szokás korábban a gc-n: akkor jelent meg a banner, ha minden készen állt.) |
|
Old Fairy | hozzászólásai | válasz erre | 2014.02.20 22:55:16 (4140) |
Szerintem nem volt okos ötlet kitenni a grafikát a fÅ‘oldalra addig, amÃg nem készült el a túra oldala. Ha egyben elovashatók lettek volna a pontos infók, a lényeges döntések (rövid utalással a miértekre is), akkor a vita akár teljesen elmaradhatott volna.[ elÅ‘zmény: (4139) Strombus, 2014.02.20 22:44:27] |
|
Old Fairy | hozzászólásai | válasz erre | 2013.11.25 17:09:59 (3882) |
"injekciós tűre rakott menetes végű szár"? :-o Próbálom vizualizálni, de nem megy... Folyton egy fecskendőre rakott menetes végű szár jelenik meg... |
|
Old Fairy | hozzászólásai | válasz erre | 2013.04.23 17:25:12 (2855) |
Bár nem erre vonatkozott a kérdés: Szerintem nem érdemes a javÃtással próbálkozni, mert ha esztétikailag rendbe is hozzák (= visszagörbÃtik), szerkezetileg egy idÅ‘zÃtett bombává válik. Nem kockáztatnék dombról ötvennel-hatvannal lefelé egy villatörést... |
|
Old Fairy | hozzászólásai | válasz erre | 2012.12.26 13:49:32 (2306) |
Örömmel jelentem, hogy az imént (na jó, még ebéd elÅ‘tt :-) ) hÃvott Strombus: GCKEM körbeért, hamarosan bringások helyett postások viszik. Ezúttal egyenesen a Gazdához. :-))) |
|
Old Fairy | hozzászólásai | válasz erre | 2012.12.25 20:17:49 (2304) |
Ebben a pillanatban gondoltam rá, hogy Te mindent látsz a ládád oldalán. :-)))
Komolyra fordÃtva: ha valaki felteker a Lapisig, akkor már végig tudja vinni a küldetést, és - Teca mamánál fotózkodva egyet a ládával - beszedheti. Hiszen innen csak lefelé vezet az út. :-))
Ha valakinek van a projektre egy órája, akkor holnap 11 és dél között fel is tudom logisztikázni majdnem a ládáig - kerékpárjával együtt. (Két fő is megoldható.) Aztán már csak be kell gurulni a célba... |
|
Old Fairy | hozzászólásai | válasz erre | 2012.11.23 22:15:37 (2130) |
A korábbi indulás megoldható - ésszerű határokon belül. :-)) SzÃvesen mennék, ha befér Hozzád egy potyautas...
[ előzmény: (2123) Strombus, 2012.11.23 18:27:59] |
|
Old Fairy | hozzászólásai | válasz erre | 2012.10.22 02:57:06 (2044) |
Máris kedvet kaptam! :-))
(Köszi a videót. Legközelebb aktÃvabban kattintgatok, hogy több cameo lehessen a moziban. :-)) )[ elÅ‘zmény: (2043) Kakukkos és Hajszál, 2012.10.22 02:28:11] |
|
Old Fairy | hozzászólásai | válasz erre | 2012.10.19 22:14:45 (2039) |
Ennél viccesebb volt. Először használtam élesben, terepen a patentpedált. A többit biztosan kitalálod... :-))) |
|
Old Fairy | hozzászólásai | válasz erre | 2012.10.19 21:36:35 (2030) |
LegszÃvesebben Sikondától Kisújbányáig csatlakoznék. Talán mondtam már, hogy outival vagyok... :-))
De ez nem reális. Viszont esetleg egy Zobákpuszta- Óbánya- Zobákpuszta kör összejöhet (randi itt), ha nem lazsálunk nagyon a ttúrán Esztiékkel. Ha ez a verzió nem sikerül, akkor viszont Mecseknádasdig megyek autóval és a piros sávon próbállak elkapni Titeket, valahol itt. :-) |
|
Old Fairy | hozzászólásai | válasz erre | 2012.10.19 11:49:47 (2024) |
Kedvem ez lenne, de csak délután van szabad kapacitásom :-(
Kb. fél egy- egyig itt vagyunk egy vagy két gyermekemmel. Fél kettÅ‘- kettÅ‘ felé szÃvesen csatlakoznék egy résztávra. Kb. merre járhattok akkor?[ elÅ‘zmény: (2023) Kakukkos és Hajszál, 2012.10.19 11:19:44] |
|
|
|