Összesen: 10 db hozzászólás
nmaria | hozzászólásai | válasz erre | 2016.04.28 18:21:10 (5939) |
Ezt vállalom. Hibáztam, hogy nem mentettem el azt a cikket, amiben olvastam. Ennek ellenére, amiket most felleltem a legrosszabb is csak 25 %-ra hozza ki a biciklisek vétkességét. Az általad említett 50 %-ot sehol nem láttam, még ott sem, amire te hivatkoztál. De mindegy, fogadjuk el az 50%-ot. Ez is kb azt bizonyítja, hogy a bicósok sem rosszabbak, mint az autósok. Arról nem is beszélve, hogy elég nagy az átfedés.[ előzmény: (5938) R.Guszty, 2016.04.28 17:48:40] |
|
nmaria | hozzászólásai | válasz erre | 2016.04.28 16:58:46 (5935) |
Ok, tényleg rendszámtáblát minden bringásra. Ámokfutó őrült mindegyik a szubjektív ítéletek szerint. Amúgy pedig ez egy vicc amit írsz. Nap,mint nap észak-déli irányban közlekedem a pesti oldalon bringával és autóval kb 3:2 arányban munkanapokon és soha nem tapasztaltam azt az őrületet, amit itt vizionálsz. Az útvonalon végig van kerékpárút egyetlen olyan lámpás kereszteződés van, ahol a kerékpárosoknak gombot kell nyomni az átjutáshoz. Az összes többi lámpás kereszteződésben normális az áthaladás. Abban az egyetlen kereszteződésben van olyan eset, hogy a kerékpáros áthajt a számára piroson, de ez is érthető és teljesen szabályos. A kereszteződésben nincs feltüntetve, hogy a kerékpárosokat a lámpa milyen gyakorisággal engedi át, így, amikor megnyomják a gombot és számukra piros a lámpa miközben a gyalogosok és az autósok számára zöld jogosan gondolhatják, hogy a lámpa rossz és a KRESZ szerint ilyenkor átmehetnek a piros jelzésnél is. Nekem ez a tapasztalatom. Ebben a kereszteződésben még sohasem láttam balesetet (a nyomát sem). Hogy a kb 10 km-es szakaszon miért pont ott van nyomógomb a bicósok számára, még nem sikerült megfejtenem. Feltehetőleg kísérleti jelleggel van ott és ezért is nem működik megfelelően.[ előzmény: (5934) Mikulás, 2016.04.28 16:39:05] |
|
nmaria | hozzászólásai | válasz erre | 2016.04.28 16:11:20 (5933) |
Rendben, neked van igazad. Kb 50-50% az autósok/kerékpárosok felelőssége azokban a belesetekben, ahol jelen vannak a kerékpárosok. Nincs idő tovább keresni és nem is akarok. De ez most mit bizonyít? Alátámasztja azt, hogy miért van ez a közutálat a kerékpárosok iránt? [ előzmény: (5932) R.Guszty, 2016.04.28 15:49:01] |
|
nmaria | hozzászólásai | válasz erre | 2016.04.28 15:25:10 (5929) |
Most megfogtál. Kár, hogy nem mentettem el a statisztika származási helyét. Bevallom az index valamelyik témába vágó cikkénél szerepelt.
Minden esetre keresem. Azért már találtam egyet, ami nem az 50% körüli arányt támasztja alá. http://www.police.hu/sites/default/files/pdf1.pdf
Még keresgélek. Nem szeretném, ha azzal vádolnának, hogy hamis adatokat terjesztek. Sajnálom.[ előzmény: (5928) R.Guszty, 2016.04.28 14:11:15] |
|
nmaria | hozzászólásai | válasz erre | 2016.04.28 13:11:09 (5927) |
A "kretén autósok" kifejezés tőlem származik. Hozzáteszem, hogy nem csak két keréken közlekedem, hanem autóval is. A rémtörténetek, nem történetek. Azokat mint lehetséges forrásokat említettem, amik a szabályosan közlekedő kerékpárosokat érinthetik. Az egész ügy pedig onnan kerekedett ki, hogy valamelyik politikusnak éppen nem tetszett, hogy a kerékpárosok a buszsávban "peckeskednek". Ennél még pontosabban pedig az az általános vélekedés, hogy a bicajosok szabálytalankodnak (szerintem nem nagyobb arányban, mint bárki aki közlekedik). A hivatalos statisztikák szerint azokban a balesetekben,amikben kerékpáros is érintett, csak a bicósok 10%-a felelős. Ez a szám önmagáért beszél. A helyedben feltenném magamnak a kérdést, hogy a maradék 90%-ban ki a felelős.[ előzmény: (5926) Ajtony, 2016.04.28 07:31:35] |
|
nmaria | hozzászólásai | válasz erre | 2016.04.26 20:34:30 (5909) |
1.Az azonosítás most is megoldott. (személyi igazolvány, diákigazolvány).
2.Ezt én kiterjeszteném mindenkire, aki részt vesz a közlekedésben. Vizsga nélkül egy tapodtat sem. ()még gyalogosan sem)
3.A legszélső sávban a közlekedés rendben lenne akkor is, ha busz sáv.
4.Szerintem nem balesetveszélyes, sőt biztonságosabb mintha a kretén autós nem néz hátra és kivágja az ajtaját. Az utasoldal és útszéle közti kerékpársáv egyenesen halálos. Az utas nem lát hátra a tükörben.[ előzmény: (5908) JAck:66:, 2016.04.26 20:27:38] |
|
nmaria | hozzászólásai | válasz erre | 2016.04.26 20:06:32 (5907) |
Sziasztok! Ti helyeslitek ezt?
1.sorszámozott láthatósági mellénnyel kötelezővé kell tenni a kerékpárosok beazonosítását
2.egyhetes alapfokú képzés hatéves kortól mindazoknak, akik igénylik, elvégzése után kerékpárvezetői engedély
3.nem javasolják a kerékpárosok buszsávban haladását
4.az egyirányú utcába behajtást sem kerékpárral, mert igen balesetveszélyesnek tartják. |
|
|
|