Összesen: 95 db hozzászólás
ÉvaSanKri | hozzászólásai | válasz erre | 2010.02.27 19:44:00 (47003) |
Rá lehet bírni egy 60CSx -t és egy (példul) Mapsource-t, hogy autózás közben online mutassák a tracket ?
Másképpen: kiszedhetők e a koordináták online a Csikszből ? |
|
ÉvaSanKri | hozzászólásai | válasz erre | 2009.06.07 20:34:34 (40849) |
Tudja valaki (létezi még egyáltalán?) azt a szlovák linket, ahonnan le lehetett gyűjteni a .com -s ládákat országonként? |
|
ÉvaSanKri | hozzászólásai | válasz erre | 2008.02.02 19:06:57 (25363) |
Nekem akkor egy még jobb van:
GPSmap 60 Cs.
Délelőtt, térképfeltöltés közben füttyentett kettőt. A térképek felmentek, a ládák is, de azóta egyetlen holdat nem lát. Térképek rendben, ládák ahelyükön, az elektronikus kompassz müxik. Hold sehol egy sem.
Már csak a teljes (sokgombos) reset van hátra.
Tudja valaki, melyikeket kell egyszere nyomni ?
|
|
ÉvaSanKri | hozzászólásai | válasz erre | 2007.12.08 18:59:40 (22872) |
Hosszas visszaolvasásra nem volt időm, emiatt bocs, ha ismeritek.
Az i-Go updater oldaláról letölthető a magyar 2007-12-05 jelű térképfrissités. |
|
ÉvaSanKri | hozzászólásai | válasz erre | 2007.04.10 05:44:54 (16158) |
Évekkel ezelőtt próbáltam ládázni a GpsTuner segítségével PDA-n. Akkor roppant buta volt a lelkem, igaz 1.2 verziószámra hallgatott.
Mostanra ebből 5.1 lett, és nagyon felokosodott, meg merem kockáztatni, hogy a funkciói verik bármely térképet nem tartalmazó GPS-ét. Letölthető egy 2 hétig élő demo a www.gpstuner.com/hu oldalról. Az ára sem egetverő - kb. 7500 Ft.[ előzmény: (16153) KLBH, 2007.04.09 21:32:48] |
|
ÉvaSanKri | hozzászólásai | válasz erre | 2007.03.11 08:02:27 (15230) |
Mivel a korábbi BT GPS-em akksija teljesen elpusztult, megkerestem a szervízét, ahol a cserét 30.000 csengő forintra taksálták, merthogy "csak alaplappal együtt cserélhető". Megmarad persze a ház, és 3 LED, nomeg az ÁFA.
Ekkor elballagtam venni egy HOLUX 236 -t . A darab remek, pillanatok alatt talált 6 holdat, érzékenysége feledteti az előző bumfordiságát. Otthon este gyorsan megpróbáltam életet verni az USB csatlakozásba, amikor jött a meglepi. A GPS-en lévő mini USB csati nem USB csati, csak annak néz ki. Soros port a lelkem, de kiad még 3.3 voltot szabályozatlanul is.
Ahhoz, hogy a PC-re USB-n keresztül csatlakoztatható legyen, a gyár - itthon sem kapható - spéci kábele szükségeltetik, amely elvégzi a konverziót. ( Ahogy Kivi írná, nem USB host. )
Igaz, egy fogó, páka, SubD csati, műszer és idő rendelkezésre állása esetén viszonylag egyszerűen lehet RS232 - kimenetet bütykölni hozzá.
Viszont 34400 baudon jön belőle a BT jel. |
|
ÉvaSanKri | hozzászólásai | válasz erre | 2007.03.09 17:27:06 (15178) |
"Az Airis alsó-középkategóriás árú kütyüket árul, mivel még újnak számít a piacon, ezért kevesebb a tapasztalat, de állítólag nem is olyan rossz a T610/620 széria."
Tényleg nem az, kettő is van a látókörömben, egy 610 és egy 620. Mindkettőt i-go-val hajtják, hiba nélkül. Maga a márka ismeretlen, de az egyik általad is említett neves brand taiwani gyárának olcsó kütyüje.
A kettő közötti árkülönbözet oka látszólag a WiFi, azonban komplett autós szet is jár a 620-hoz. [ előzmény: (15161) bregő és andorpapa, 2007.03.09 15:11:24] |
|
ÉvaSanKri | hozzászólásai | válasz erre | 2007.03.05 19:37:11 (15064) |
Átmásolod a maps könyvtárból a nem használt térképeket a PC-re, és a helyére teszed a zenét.
Vagy körülnézel, hátha ...[ előzmény: (15063) jiimbo, 2007.03.05 19:03:14] |
|
ÉvaSanKri | hozzászólásai | válasz erre | 2007.03.04 20:29:43 (15041) |
Csak ötletek.
A Nokia akksi egyértelműen +. Az enyémben valami noname gány van, nem lehet kivenni az autóból, 2 perc alatt lehal.
A Sirf III mellett a külső antenna nem létkérdés. Szvsz.[ előzmény: (15040) lelcache, 2007.03.04 20:23:20] |
|
ÉvaSanKri | hozzászólásai | válasz erre | 2007.02.26 20:49:21 (14867) |
Azt hiszem a 2. tényleg hiba volt.
A PocketControllerrel pompásan megnézheted azt a 20-25 modult ami ilyenkor fut, meg kiadja a gép terhelését is.
Üresen, mindent bezárva, a terhelése 56-58% nálam. Amikor az i-Go startmenűje bejön 88-92% attól függően pl. hogy mi van a POI-k között.[ előzmény: (14860) lelcache, 2007.02.26 20:42:25] |
|
ÉvaSanKri | hozzászólásai | válasz erre | 2007.02.26 20:38:53 (14856) |
Üdvözlünk, xxxxxxxxxx
formában.
Alatta az
utolsó bejelentkezésed dátuma: yyyyyyyyyyy
?????[ előzmény: (14854) lelcache, 2007.02.26 20:33:05] |
|
ÉvaSanKri | hozzászólásai | válasz erre | 2007.02.23 18:33:34 (14749) |
Csuhás:
Két hete használom az i-Go új skinjét - köszönettel.
Nekem nem fagyott le eddig egyszer sem.
A küldés előtt lekopogom ! |
|
ÉvaSanKri | hozzászólásai | válasz erre | 2007.02.18 13:23:17 (14578) |
Én azt, hogy olvass vissza szorgalmasan a kütyük fórumon, ott mindent megtalálsz a kezdéshez.[ előzmény: (14577) Szilviaa, 2007.02.18 13:13:51] |
|
ÉvaSanKri | hozzászólásai | válasz erre | 2007.01.31 20:17:38 (13981) |
Köszönöm !
A hosszú hallgatás oka az volt, h benéztem a PdaMánia fórumra, ahol nem ennyire tömören, de kihámozhatóan meleltem az okosságot.
Szóval müxik !
Most már csak fel kell tenni a feltennivalókat, kifigyelni Csuhás új skinjét, és szebb lesz az élet...
Mégegyszer köszönet Neked, KiVi-nek, Csuhásnak !!![ előzmény: (13980) BiharyG, 2007.01.31 19:53:03] |
|
ÉvaSanKri | hozzászólásai | válasz erre | 2007.01.31 19:17:44 (13973) |
Ezt én is tudtam.
De legálisan ajánlják az upgradet a lejjebb megadott címen.
Ha van ötleted, arra válaszolj, hogy lehet életet verni bele ?[ előzmény: (13972) KiVi, 2007.01.31 19:14:15] |
|
ÉvaSanKri | hozzászólásai | válasz erre | 2007.01.31 19:11:24 (13970) |
Csuhás:
Az elkövetett lépések a következők:
1. Letöltés után mindent felmásoltam egy SD -re
2. Original iGO SD ki, helyette az új
3. Üzenet: a kártyán van egy újabb, kérem e az upgradet -> yes
4. Installation OK üzenet.
5. Tap az ikonra, úgy tesz, mint aki elindulna, első kék kép még bejön, majd szó nálkül kiszáll.
6. Ha ekkor visszateszem az orig. SD kártyát, tap, és kijön a következő üzenet:
Failed to open file:
Igo/240_320/loading.bmp
Exiting application
Utána tök sötét képernyő
Tap -> visszajön a normál menű.
[ előzmény: (13946) Csuhás, 2007.01.31 08:43:37] |
|
ÉvaSanKri | hozzászólásai | válasz erre | 2007.01.31 07:36:51 (13942) |
Nem árulják, csak amikor keresgéltem a Maraton miatt találtam rá. Ugyanezek csinálják Csuhás (?) álmát, track-tárolós modellt. Az vagy 240000 útpontot tud elmenteni, csak úgy egymagában.
Azzal lehetne jó repűlőút trackeket csinálni. Semmi feltűnés, ablakülés, zakó felsőzsebébe betenni, zakó az ülésoldalon, azt hadd rögzítsen.[ előzmény: (13938) bregő és andorpapa, 2007.01.30 22:16:05] |
|
ÉvaSanKri | hozzászólásai | válasz erre | 2007.01.29 20:15:50 (13916) |
Igen, ezt kb. tudom.
Azonban itt jönnek a PR megfontolások - ki mekkorát lódít a saját terméke mellett.
Amit én levontam tanulságot, az annyi, hogy igazán nagy különbség nem lehet a kettő között.[ előzmény: (13914) Trackman, 2007.01.29 18:01:46] |
|
ÉvaSanKri | hozzászólásai | válasz erre | 2007.01.29 15:35:55 (13911) |
Andorpapa: magpet:
Köszönöm a Nemerix ügyi választ. A tegnapi keresgélésem közepette valahol -156 dB érzékenységet írtak a Nmemerixre, míg ugyanott 2 különböző SIRF II -ra -159 dB -t, ami nem igazán nagy különbség.
Ami engem meglepett az a fogyasztása, 105 órát adtak az 1050 mAh akksikkal. A kettő hányadosa igazán kellemes.
Mivel a SIRF II BT -s GPS akksija elhalálozott, és nincs utánpótlása, lehet, hogy ilyenre fogokén is vetemedni.[ előzmény: (13899) bregő és andorpapa, 2007.01.28 21:21:02] |
|
|
|