Láda megtalálások

Összesen: 1239 db bejegyzés.

Lapozás: előző | ... | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | következő

A megtalálás A láda A felhasználó
Dátuma, típusa Értékelése Fotó Kódja Neve Elrejtése Logolva Neve Találatai
2010.07.03 18:55 + KRW környezet: 5 rejtés: 4 web: 4 átlag: 4.33 súly: 3.98 10 GCFPP Fertőrákos-Páneurópai Piknik 2002.03.30 428 SylverRat + Bogee 951
A pontokat fordított sorrendben kerestük meg. A Páneurópai Piknik kialakított parkja csodaszép, tiszta, rendben tartott, látszik, hogy közel van a "határ". A parkhoz vezető autóút minősége viszont rettenetes, ~50cm-es útszélességű kátyúk... A ládához vezető ösvény szederszerű növényzettel tarkított. Régen volt ilyen "szép" mintás a lábam szára... Mai 3/4 dzsindzsa szúnyoginvázióval.
A kőfejtőbe vacsi után mentünk be, zárás után is nyitva volt, így ingyen sétáltunk végig először lent, majd körbe fent. A barlangteremben a Die Csárdásfürstin színházi előaás volt, nagyon tetszett az akkusztikája.

2010.07.03 17:15 + KRW környezet: 4.5 rejtés: 3 web: 4 átlag: 3.83 súly: 3.98 6 GCSOBA Barlangtúra a Soproni-hegységben 2006.05.09 170 SylverRat + Bogee 950
Mivel a Hubertus-kilátó ládát már régebben megtaláltuk, most egy rövidebb utat kerestünk a barlangokhoz. A 84-es főúton, közvetlen a határ előtt bemegy jobbra egy földút. Azon száraz időben bármilyen autóval elég sokáig be lehet menni. Adott ponton parkolás, majd onnan gyalog. Aki innenfelől közelít, kevéssel a ládaletérő ösvény előtt van egy kis sírkert, kutyusok nyughelye. A ládához vezető ösvényt lassan teljesen visszahódítja a természet. Mai 2/4 dzsindzsában láda.
A barlangok érdekesek, letörném a kezét a rongálóknak.
Visszafelé egy nyuszi mutatta az utat az autóig.
Megközelítési koo-k hamarosan.

Ott vagyok! Nem látjátok?
2010.07.03 10:30 + KRW környezet: 5 rejtés: 4 web: 4.5 átlag: 4.50 súly: 3.98 6 GCMITS Mithras-szentély 2009.07.22 100 SylverRat + Bogee 949
Befizettünk egy 3 órás Fertőrákos és a Fertő tó kirándulásra, ahol kisvonattal vittek minket a látnivalókhoz. A szentélyhez érve, a csoporttól elválva, elszaladtam a ládához, ahol már más is kereste. A koordináta a határkőtől ~15m-re a magyar oldalra mutatja a ládát, végül a kolléga találta meg, amikor a leírást olvasva erősködtem, hogy márpedig az osztrák oldalon kell keresni. Rövidnadrágban és túraszandálban kicsit összekaristolta a lábamat a csalán, szúrós növényzet és a riasztóspray ellenére hemzsegtek a szúnyogok. Gyors logolás után visszasiettem a kápolnához, hogy a történetből én is halljak valamit Szerdahelyi Úr előadásában. Köszönjük, nagyon érdekes volt!
Mai 1/4 dszindzsában láda.

2010.07.01 00:00 !   GCboly Bólyi séta 2007.08.11 168 SylverRat + Bogee 948
A láda szerencsére a helyén van, a koo-ját feri60 mérése alapján módosítottam, de így is hibahatáron belül volt.
Köszönöm
2010.06.28 00:00 !   GCSZBR Széplaki bús rom 2007.08.13 182 SylverRat + Bogee 948
Részben ideillő a következő cikk.
(Ha gond, törlöm a logot.)

2010.06.12 08:30 !   GCoko Gyűrűfű, Ökofalu 2007.11.03 38 SylverRat + Bogee 948
Köszönjük waneqr-nak a pontosítást, javítottam.

2010.06.03 00:00 !   GCNATA Nagypartosi tanösvény és a kölkedi gólyák 2008.01.30 47 SylverRat + Bogee 948
Egy kis érdekesség!
Elkészítették a Duna hangtérképét

2010.05.24 20:40 + KRW környezet: 4.5 rejtés: 4 web: 5 átlag: 4.50 súly: 3.98 14 GCSZBD Szabadkai városnézés 2008.09.12 20 SylverRat + Bogee 948
Hétvégi pihenés hódmezővásárhelyi bázissal.

Mai utolsó ládánk lett volna hazafelé. GCARAC sikertelen keresése után kicsit lehangolva és igen éhesen érkeztünk már ide. Első pontunk a 44/45-ös emlékmű volt. Érdekes, hogy ennyire elkülönítették a temetőtől. A komposztáló erőteljes "illatot" árasztott, így visszafelé már az elhagyatott részt megkerülve jöttünk ki. A szomszédban lévő MOL kútnál megtankoltuk Lénát ~40Ft-al olcsóbb diesel-el, ami így utólag nem volt annyira jó ötlet. Azóta szegény kékes füstöt ereget a kipufogóból. (gyorsan el kell használni a tele tankot). Miután lassan kezdett szürkülni, gyorsan a ládához siettünk, hogy azt még világosban megtaláljuk, a templomokat lehet sötétben is fényképezni. A sportcsarnok előtt parkoltunk, majd közelítettünk a parkon át. Rengeteg ember sétált a parkban, a futópályán sokan kocogtak. Ennek köszönhetően kicsit nehéz volt keresgélni. Majd fél órát bolyongtam a fák tövét kutatva, majd feljebbi odúkat is végigtúrtam, de mindhiába. Azonban találtam egy szemmagasságban lévő rigófészket 4 éhes kis rigóval. A szülők nem nézték jó szemmel, hogy zaklatom a piciket. Nah még egy próbálkozás, ha most sem, feladom... A ládát sajnos nem találtam meg, viszont sikerült emberi ürülékbe lépnem (valószínűleg a rejtekadó fa mellett), mely végleg elvette a kedvem a további kereséstől. (Hazáig bűzlött az autó a cipőmtől. :( )
Ezek után továbbmentünk a belvárosba megkeresni a többi pontot. Nagy volt az esti élet így hétfő este (pünkösd volt, de tanítással és nyitva lévő boltokkal...). A konzulátusnál morcos őr kiabált, hogy nem szabad fotózni, ami jogos, de a hangneme nem tetszett.
Összességében, a láda kivételével tetszettek a pontok. Köszönjük!
A képek alapján kérnénk a találat elfogadását.

[Jóváhagyta: fcsaba, 2010.05.29 21:36]
Köszönjük!

KápolnaTemető
Békéscsabai népművészeti tábor ajándék haranglábaFeledésbe merült
44/45-ös emlékmű4 éhes rigócsemete
A féltő mamarigóZsinagóga
Barátok templomaVárosháza
SzékesegyházIványi István
Evangélikus templomTrack-ünk
2010.05.24 16:00 -   15 GCARAC Aracsi pusztatemplom 2007.03.28 10 SylverRat + Bogee 947
Hétvégi pihenés hódmezővásárhelyi bázissal.
Régóta terveztük a láda felkeresését és most végre sikerült is eljutni ezen területre.
GCZNTA láda érintésével közelítettük meg a célpontot. Sajnos elkövettük azt a hibát, hogy hallgattunk a Nüvi-re és sikerült egy olyan úton lejutni a Crossing1-hez, melyet senkinek sem ajánlok még száraz időben sem, nemhogy esőzések után... Zenta - Csóka - Tiszaszentmiklós - Padé - Bocsár - Beodra
Először megnéztük a Crossing1 felőli megközelítést, de annyira nem tetszett, így átautóztunk a Crossing2-höz. Hát az is elég sáros volt, de innen legalább láttuk a távolban a célpontot. Leparkoltunk, majd a terepbakancs átvétele után útnak indultunk. Már az út elején is voltak igen nagy "pocsolyák", de ezeket az akadályokat még aránylag könnyen vettük. Miután ráfordultunk a célirányra jöttek a nagyobb problémák. Eleinte még sikerült a legelőn kerülgetni a vizesebb részeket, aztán egyre kiterjedtebb vizenyők jöttek. A bokáig érőkön még áthaladtunk, de amikor már 3-4m széles, nádas növényzettel rendelkező, szabályszerű kis folyók állták utunkat felhívtuk a rejtőt, hogy van-e értelme más irányba indulnunk, hogy megközelíthessük a templomot. Sajnos nem tudott biztatni minket, ha ilyen az út, akkor máshol még rosszabb lesz. Így feladni kényszerültünk a ládakeresést. :(
statisztika:
- parkoló - templom légvonalban 2,7km
- megtett utunk oda-vissza 4,2km 1h30min alatt
- 1,7km-re jutottunk légvonalban a templomhoz

Nem adjuk fel, szárazabb időben újra megpróbáljuk!

NyusziÚtmenti vadrózsás
Itt egész jó az út minőségeSzétlőtt vasúti tábla
Indulunk! Itt még tisztán!Nincs is olyan messze...
Kis tavacskaAlakul...
Időszakos patakA távolban a templom
Ez lenne a szántók közötti földútSzegény gabonamező
KessermarasztalóVíz alatt a mező
Track-ünk
2010.05.24 14:05 + KRW környezet: 5 rejtés: 4.5 web: 5 átlag: 4.83 súly: 3.98 6 GCZNTA Zentai séta 2008.03.28 21 SylverRat + Bogee 947
Hétvégi pihenés hódmezővásárhelyi bázissal.
Mai első szerbiai ládánk, és az egyetlen amit ténylegesen meg is találtunk.
A városháza melletti utcában parkoltunk le és onnan sétáltunk a közeli pontokhoz. Jó volt a sok magyar szót hallani a környezetünkben.
A parton egy idősebb házaspár szólított le minket fényképezés közben, majd nagyjából Ádámtól és Évától kezdve elmesélték a helyi történelmet. Azt is megtudtuk, hogy annyi volt a török hulla, hogy át lehetett kelni a Tiszán, illetve melyik házban gyilkolták le a magyarokat a szerbek és viszont... :( Szomorú történelmünk apróbb részletei.
Az emlékművön lévő szegecsek számával küzdöttünk egy kicsit, de végül csak sikerült helyesen megszámolni.
A ládához teljesen száraz, de annál döcögősebb földúton jutottunk végig a töltés tövében. Majd gyorsan kellett logolni a vízpart hátránya miatt, rengeteg szúnyog támadt ránk.
Köszönjük a rejtést!

Magas a vízállás
2010.05.23 12:35 + KRW környezet: 4 rejtés: 4 web: 4 átlag: 4.00 súly: 3.98 11 GCACAS Kakasszéki gyógyintézet és tó 2010.02.18 38 SylverRat + Bogee 946
Totzli65 vezetésével
Hátulról közelítettünk a néhol süppedős sárban. A szúnyogok miatt gyors logolás után besétáltunk a parkba körülnézni. Az ottlakók fürdőruhában napoztak a padon. A tóban megzavartuk a barázdás csíkbogarak(?) szerelmi életét, a csigák alvását...
Kifelé megismerkedtünk a gömbszörpfák tulajdonosával, akitől megtudtuk, hogy "Zwack Peti ott szokott elrepülni a háza felett, de eddig még nem szponzorálta meg pár teli üveggel...

A tóban fürdeni TILOS!Egy fél Zolibácsi
TükörképPortré
HízelgőCsiga az ágon
Pihenő a régi strandlépcsőnCsíkbogarak
LibatelepAz áramot már bekötötték...
Gömbszörpfa
2010.05.23 11:15 + KRW környezet: 5 rejtés: 4 web: 4.5 átlag: 4.50 súly: 3.97 10 GCKCZS Kurcatoroki zsilip 2009.06.04 108 SylverRat + Bogee 945
Totzoli65 vezetésével elsőként ehhez a ládához látogattunk el. Ez a láda pont akkor jelent meg, amikor tavaly itt vártunk a komp indulására, csak akkor még nem kaptunk értesítőt... :(
Szép magas a Tisza vízállása, magas a fű, csípnek a hatalmas, éhes szúnyogok.
Egy köcsög, akarom mondani kócsag repült el a fényképezőgép elől, rengeteg a kanadai nyár vattapihéje és a szintén nem túl fotogén szitakötő.

SzínkavalkádSylverRat és a régi, törött zsilipkapu
Ha a víz az úr...Emelkedik szépen a vízszint
KócsagKicsit magas volt a növényzet
Fiúk a gátonSzitakötő
KompkikötőGubacs(?)
2010.05.11 09:00 + KRW környezet: 5 rejtés: 5 web: 4.5 átlag: 4.83 súly: 3.97 GCNYVF Nyugati várfalsétány 2010.05.10 5 SylverRat + Bogee 944
Csak kicsit lettem ideges, mikor megjelent ez a láda, ugyanis épp Siklóson ügyeltem az éjszakát...
Na mindegy, ez van, lemaradtunk a dobogóról.
Ma munkából hazafelé menet útba ejtettem a pontot, persze GPS nélkül. Szerencsémre még parkolódíjat sem fizettem, mert nem működött az automata. Felsétáltam a hosszú lépcsősoron, majd le a békához. Itt jöttek a gondok. Hol a takarító emberkék sétafikáltak, hol az épületben dolgozók jöttek ki cigizni, hol a biztonsági őr tartott terepszemlét ... Nem akartam feltűnő lenni, így igénybe vettem Luxi69 telefonos segítségét, hogy hol keressem. Ezután azonnal megadta magát a láda. Ok, logoljunk. Sajnos tollat nem találtam a dobozban, így bekopogtam az egyik házikóba és kértem egyet. Csak kicsit néztek furcsán rám, de kaptam egyet. Gyors logolás után még csináltam pár képet a telefonommal és visszaigyekeztem a kocsihoz, mielőtt megbüntetnek.
Ötletes rejtés, hangulatos park a város szívében. Köszönöm, hogy megmutattátok.

2010.05.08 22:55 + KRW környezet: 4.5 rejtés: 4 web: 4.5 átlag: 4.33 súly: 3.97 GCFKUT Feneketlen-kút 2009.08.27 31 SylverRat + Bogee 943
Az újonnan megjelent GCsill láda után kerestük fel ezt is. Kocsival a behajtani tilos tábláig mentünk, ott leparkoltunk és nekiindultunk a visszalévő útnak. Útközben összetalálkoztunk egy terepjáróssal. "Éjszakai túrázók?" "IGEN!" :)
A helyet már a GCZSEL láda okán ismertük. A ládát keresgéltük egy darabig, mire megtaláltuk. Időközben folyamatos puskalövések(?) hallatszottak a közelből. (Egy vadász nem lő folyamatosan, mert elijeszti a vadat... De nem tudtuk mi ez, így sietősre vettük az iramot visszaúton a mostanában hallott vadászos esetek miatt.) Bori útközben talált egy aranyos békát, de sajnos nem változott herceggé fehér lovon.
Visszaérve a kocsikhoz elköszöntünk egymástól és elindultunk hazafelé ezúttal Kadarkút - Szigetvár irányába. Talán a szeles, esős időnek köszönhetően csak 1-2 vad miatt kellett a tempóból visszavenni, nehogy elém fusson és elüssem. Végül fél1 körül értünk haza és estünk ágyba.

2010.05.08 21:35 + KRW környezet: 4.5 rejtés: 5 web: 5 átlag: 4.83 súly: 3.97 GCsill Zselici Csillagoségbolt-park 2010.05.08 2 SylverRat + Bogee 942
Pécsi különítmény csoportos 2. Hely. Tnx!

A délutánt Bütyökkel Árkád-olással töltöttük, míg SylverRat a héten a 3. ügyeletét dolgozta. Éppen elindultunk hazafelé, amikor Jevica hívott, hogy ők Barcs felé ládáznak és elindulnak az újonnan megjelent ládához, megyünk-e... Hááát... Aztán azzal, ahogy letettem a telefont, újra csörgött. Ezúttal Luxi69 volt, hogy nincs-e kedvünk elmenni az új ládáért. Na több se kellett! Hazaértünk, gép be, elolvasni a leírást és már öltöztünk is. Összeültünk Lénába (Bütyök, Bori, Luxi69 és én) és irány a Zselic. Kis kitérővel Old Eye-t leszállítottuk Dombóváron a vonatról és felvettük, hogy jöjjön velünk. (Más ilyen lökött nincs, aki Pécsről Bányára Dombóváron keresztül utazik... :) ) Közben többször értekeztünk Jevicáékkal, hogy sikerül-e megfejteni hova kell menni, végül mondtak egy koordinátát, ahol leparkoltak és várnak minket. (A vitt vacsi és csoki meggyőző volt számukra, hogy ne induljanak el megkeresni a ládát. A piros 1-esről már úgyis lemaradtunk. :) ) Gyors parkolás után felszerelkeztünk fényképezőgépekkel és lámpákkal és nekiindultunk a sötétségnek a folyamatosan szitáló esőben.
Az út végig traktornyomos, botladozva járható, így szerintem éjszakai keresőknek nagyon ajánlott az erősebb fényforrás használata.
A csillagok szépen mutatták az utat, csak egy helyen akadtunk picit meg, ott "felhős volt az ég", de áthidaltuk.
A láda előtt kb. 30m-rel találkoztunk össze Tosza73-ékkal, ők már visszafelé tartottak. Megkerestük mi is a ládát, majd kényelmesen visszaballagtunk az autókhoz az egyre gyengülő lámpáink fényében.
A kocsinál jóízűen elfogyasztotta a banda a májkrémes kenyeret paprikával és a csokihalmot. :)
Késői vacsi után kocsiba be és továbbmentünk a közeli GCFKUT ládához.

Nagyon ötletes a rejtés! Tényleg a nappali keresőknek extrém lesz...
Sajnos a felhős, esős idő nem kedvezett a csillagböngészéshez.
Köszönjük! Nagy élmény volt!

2010.04.30 00:00 !   GCZKPN Zakopane 2010.04.29 0 SylverRat + Bogee 941
Csodaszép vidék! Sok-sok évvel ezelőtt jártunk arrafelé és kirándulgattunk a hegyekben. Na és a sajt sem feledhető, isteni finom. :)

2010.04.11 12:30 + KRW környezet: 5 rejtés: 4.5 web: 5 átlag: 4.83 súly: 3.97 GCPAX Pacsmagi madárvárta 2010.04.10 37 SylverRat + Bogee 941
DDRKT5 másnapján levezetésképpen. Sajnos az idő nem kedvezett, szörnyű hideg szél fújt, majd levitt minket a kilátóról.
A majd egy óra ottlétünk alatt, láttunk több barna rétihéját (násztáncot "jártak", hattyúkat, kacsákat, szajkókat stb. Birkák legeltek a szomszédos mezőn, csak a szél miatt nem tudtuk elolvasni a messzi táblát.
Köszönjük a rejtést! A helyet már régen kinéztük mi is esetleges rejtésnek.

2010.03.18 00:00 !   GCBeke Békepark, Pécs 2004.03.25 345 SylverRat + Bogee 940
Várható ládakarbantartás illetve pótlás 2010 április második felében.

2010.03.16 14:00 + KRW környezet: 4.5 rejtés: 3.5 web: 4 átlag: 4.00 súly: 3.97 GCREGI Veterán sasok 2003.01.04 566 SylverRat + Bogee 940
A GCBIGB ládától jöttünk ide. Már sokszor volt szerencsém repülni, de az emlékpark látogatása eddig kimaradt. Hát ezt a hiányosságot ma pótoltuk. Kicsit meglepődtem a belépő árán (1100HUF/felnőtt), de megérte. Végigmazsoláztuk az idők során, hogyan fejlődött a repüléstechnika. Érdekes különbségeket fedeztünk fel...
Egyetlen negatívum itt is az erős és hideg szél volt.
A láda hamar meglett, sajnos a "logbook" elég vizes.

2010.03.16 12:45 + KRW környezet: 5 rejtés: 3 web: 4 átlag: 4.00 súly: 3.97 GCBIGB Nagy Madarak 2001.09.02 875 SylverRat + Bogee 939
Amikor odaérkeztünk, egy autó parkolt a rejtek közelében, így előbb a kifutópálya közelébementünk, hogy fotózzunk. Kb. 10 perces várakozás a jeges szélben meghozta a várt pillanatot, megjelent egy müncheni gép a távolban. Érdekes volt látni alulról a leszálló óriást. A kiírás szerint elvileg a következő gép majd egy óra múlva jött, így lassan továbbálltunk volna, mert az autó nem tágított a rejtektől, amikor is egyszercsak elhagyták a tetthelyet. Így sikerült logolnunk is a filmesdobozban lévő, meggyötört logbookba.
A jelszót csak tippeltem az alig olvasható szövegek közül. Felújításra szorul. A másik ládát nem találtuk meg.
Már indultunk volna a következő ládához, amikor megjelent egy újabb gép a látótérben, hát ezt megint végigfotóztuk, majd az utána érkező kisrepülőről is sok kép készült.
A szél kivételével élmény volt a látvány.

Szűkítés dátum szerint:
Egy lapon megjelenő sorok száma:

+ sikeres megtalálás
- sikertelen keresés
! egyéb
1 a láda vagy a felhasználó első megtalálása

Narancssárga ládakód: még nem találtad meg; zöld ládakód: már megtaláltad