A főépület, jobbra a fedett uszoda
Az új épület, felette az Odvaskő-barlang
Típus:
szállás típusaszálloda
webhttp://www.odvaskohotel.hu/
emailinfo@odvaskohotel.hu

Odvaskő nem település, tulajdonképpen pihenőhely a Gerence-patak egyik kanyarulatában, Bakonybélből Pápa felé az országúton kb. 1 km-re található.

A szálloda két épületből áll. Az út bal oldalán van a régebbi, ez a főépület, itt van az étterem és az uszoda is. A túloldalon nemrég épült új házban kb. 8 nagyobb szoba egyikében érdemesebb lakni (szerintem).

Ünnepek környékén eléggé tele tudnak lenni, ezért érdemes időben lefoglalni a szálláshelyet. Árszintje elég kedvező, és nagyon jó a konyha. Feltétlenül kérjetek palacsintát!

Kikapcsolódásra ideális: teljes a csend a környéken, még kutyák sem ugatnak, néha jön egy-egy autó az úton, de ez nem zavaró. Térerő 0, ezért érdemes megadni a szálloda telefonszámát elérhetőségre, a szobákban van vezetékes telefon.

Nagyon tudom ajánlani geocachingre is, itt laktunk mi is, amikor a közeli három ládánkat elrejtettük:

Odvaskő-barlang

-fizetés kártyával

Megjegyzések:
housefly 2012.08.05 00:04Fénykép:
Mi éppen ma érkeztünk haza az említett helyről.
Eddig soha nem írtam sehova ilyen problémák miatt, de most muszáj és minden fórumon elmondom a véleményem a helyről.
Előre bocsájtom, hogy mi nem az újabb építésű "vadászházban" voltunk, hanem az eredeti "hotelben". A vadászházban kicsit nagyobbak a szobák, és jobbak a fürdők.

Először is a pozitívumok:
- gyönyörű a táj, kiváló túraútvonal kiindulópont.
- a konyha tényleg finom, bőséges
- kedves, segítőkész a személyzet (kiemelve Elvirát a recepciós hölgyet és Rolandot a szakácsot)
Nem ők tehetnek róla, hogy ilyen állapotok uralkodnak a "hotelben".

És akkor a "fekete leves".
A reggeli "svédasztal" felhozatala:
- kenyér és valami kalács szerű (minden második nap friss), más nincs. Mint egy úttörőtáborban. :)
- 3 fajta felvágott (se szalámi, se egyéb)
- light margarin
- meleg tej
- kávé

Ezt edd 1 hétig! :)

Minden folyamatosan elfogy, külön kell kérni, hogy hozzanak.

A "fürdőszoba" katasztrofális. Kopott zuhanytálca, szétesett, rozsdás mosdószifon, megbarnult wc-papír tartó. Mintha egy 20 évvel ezelőtti panellakásba cseppentünk volna. "Retró érzésnek" jó volt! :)
Az egy hét alatt 2x volt majdnem 1 napos áramszünet, ami idő alatt se víz, se semmi nem volt. A wc-zés utáni vizet is a medencéből, egy felmosóvödörből kellett felhozni. TV sem volt 6 napig, mert a beltéri egység tápja elment. Sajnos így az olimpiát sem tudtuk követni :(.
Még ez se lett volna nagy gond, mert erről sem a személyzet tehet. Sajnáltuk is őket és együtt is éreztünk velük, hogy ilyen főnökük van!
Egy nagyon nagy problémánk volt. Az áramszünet ideje alatt ott volt a tulajdonos is, és azt sem tudta mondani, hogy "elnézést a kellemetlenségekért". (Mint említettem nem volt víz sem, tehát a 3 csillagos szállodában nem tudtunk kétszer fürdeni - ami egy egész napi túrázás után azért elég kellemetlen tud lenni! Ráadásul pont akkor volt 35 fok! Nem volt wc lehúzás, és mécsessel kellett a fürdőbe menni, hogy azért egy picit lássunk.)
Ez már leverte a biztosítékot nálunk. Még csak arra se mert jönni, ahol mi voltunk, inkább a kocsijával odébbállt.
Nem vagyunk nagy igényűek, de azért ami sok az sok.
Sajnos itt arról van szó, hogy egy vállalkozó minden pénzt ki akar sajtolni egy lehetőségből és semmit nem fordít vissza. A szakács szereli a wc-tartályt, a takarító hölgy vágja a füvet stb, stb.
Ha valaki itt van először szállodában, lehet, hogy nagy élmény lesz neki, de ár/érték arányban még csak említésre sem méltatnám. A számla kiegyenlítésénél pedig semmilyen kedvezményt nem kaptunk, pedig nem kell a jogszabályokba belemerülnöm, hogy tudjam, ilyen esetekben bizony kellene kompenzálni!

Summa summarum:
Ha a Bakonyba készültök túrázni, geoládázni, NE itt szálljatok meg! A legvacakabb szálláshelyen is többet kaptok a pénzetekért!

kopott zuhany a megbarnult papírtartóvala csap alatt
a művészi tartályformatarvezett zuhanycső
RIPTOR 2007.12.06 10:00Fénykép:
Egy rövid hétvégét töltöttünk itt Gabival. Nagyszerű hely, a konyha kitűnő, és nem drága, a szobák tiszták. Térerő még most sincs, de nekem ez csak egy plusz a sok közül. Az uszodát is kipróbáltuk, és hatalmasakat sétáltunk a környéken. Este a bakonyi csönd, és a baglyok huhogása ringatott álomba minket. A palacsinta tényleg frenetikus :-)!