Típus:
kétágyas szoba ára4000 Ft
szállás típusavendégház
webhttp://kissvendeghazak.tripod.com/

Vendégház, a központtól 10 percre. Kőszeg, Kálvária u. 3. A megadott honlapon minden technikai információ megtalálható, itt pedig a személyes tapasztalataink.

Kőszegen a "Gyöngyvirág camping"-ben szerettünk volna sátrazni, de mikor megérkeztünk, rövid körülnézés után sarkon fordultunk, annak ellenére, hogy nem volt kéznél másik lehetőség. Kívülről szép volt a ház, a panzió, a honlapjuk is igényes, biztos a szállás is az, de a sátorhely, az egy nagy füves placc volt, nulla árnyékkal. Ami kicsi árnyék volt, az már foglalt volt, pedig majdnem üres volt a telek. Nem akartunk hőgutát kapni a júliusi rekkenő hőségben a napra kiállított sátorban vagy az autóban. Nem mellesleg még az autóért is pénzt kértek volna, hogy leparkoljuk 50fokban a napon. Egy Bozsoki kemping volt még mint lehetőség, de Kőszegen szerettünk volna inkább maradni, ha nem sátorban, akkor panzióban. Igy mentünk a Kálvária utcába Kissékhez, DaN már lakott náluk pár éve, gondoltuk megpróbáljuk. Szobájuk nem volt szabad, viszont kisegítettek minket egy sátorhellyel a közelben, ami nagyon megfelelt minden igényünknek. Így lett tapasztalatunk a vendégházról és a házigazdák segítőkészségéről is. Ezek alapján pedig ajánljuk a szálláshelyet.