geocaching.hu geocaching.hu szép kép FAQ/cachikett
   + geoládák ~  |  + megtalálások ~  |  + felhasználók ~  |  + poi ~   |   fórum   |    belépés

1150. HECTor, a kisember (GCHECT)

Darabka HECT

Nehogy eltévedjen

"Egy kis patak..."

Thűűdhőőőfhűűű

Meredek

Placc

Szerelem

Prosztatamasszázs

Így szívrohamot kapnak az erdőben lakó kis szőrős dolgok

Útközben ilyet is látni

Megye/ország: Pest

Elhelyezés időpontja: 2005.04.03 17:00
Megjelenés időpontja: 2005.04.13 23:20
Utolsó változás: 2017.04.09 19:07
Rejtés típusa: Multi geoláda (1H+1V)
Elrejtők: MrZerge, a HECT egy része testileg, a másik része pedig lelkiekben volt jelen és még sokan mások is segédkeztek
Ládagazda: Extremecacher
Megtalálások száma: 364 + 4 sikertelen + 15 egyéb
Megtalálások (havi bontásban):

A legaktívabb hónap 2006-10 volt 17 'Megtaláltam' loggal,    OFF

WAP: Kétállomásos multi.
1.: Az úttól 2-3 méterre a völgy felé, gyökér alatt pillepalack és az úthoz közelebb egy ferdére fűrészelt fadarabon is ott a második pont koordinátája.
2.: A csúcstól lefelé (váratlan, mi? ) kb. 50méterre, egy fa odvában, kérgekkel ízlésesen álcázva.

A Kerti Törpék Felszabadítási Frontja magyar szekciója első sikeres akciója.

Talán kevesen tudják, hogy létezik a világon egy olyan mozgalom, melynek neve a Kerti Törpék Felszabadítási Frontja. A buzgó aktivisták célja, hogy "lerázva az elnyomott törpék rabigáját", visszavigyék őket az erdőbe, természetes lakhelyükre.
Az ügynek fele sem tréfa. Legutóbb a felszabadítási front a franciaországi Les Vosges városára vetette ki hálóját. Röpke egy hét alatt összesen 198 apró törpét szabadítottak ki fogságukból az aktivisták, s helyeztek el méltó helyükre, a környékbeli erdőben.
Nos, Nyugat-Európa több országában a mozgalom jelentős múltra tekint vissza. 1997-ben kénytelenek voltak - bizonyos időre - illegalitásba vonulni, ugyanis egyik vezetőjüket fülön csípték, amint 182 kerti törpével a csomagtartójában igyekezett elillanni egy erdőben, hogy "szabadon engedje" védenceit. A mozgalmat az sem bomlasztotta, hogy az illetőt, lopásért, három évi felfüggesztett börtönbüntetésre ítélték. Bizonyítja ezt az a tény, hogy egy párizsi kertitörpe-kiállításról 20 senyvedő, szenvedő figurát léptettek meg és helyeztek el a közeli futballpálya mellett.
(Mentsék meg a kerti törpéket! Nánó Csaba)

Igaz, a mi akciónk nem volt teljesen szabályos, mert ugyan a zöldre festés megvolt, viszont a szemüveg és a nyakba akasztott pattogatott kukoricából készült nyakék sajnos elmaradt.
Mindegy, reméljük így is jobban fogja magát érezni, mint egy medence, egy gipsz oroszlán és egy plasztik szökőkút között.
Mivel mindannyian puhány netkesserek (és törvénytisztelő állampolgárok) vagyunk, nem mertünk törpét lopni egyik sikeres és jóizlésű vállalkozó úr kertjéből sem, így elfogadtuk a Pupu által nagylelkűen felajánlott ex-médiaszereplőt.

A láda: Maga az alapötlet MrZergétől származik, bár az elkészült csésze végső formája meglehetősen távol áll az alapkoncepciótól, de egyszer még azt is megvalósítjuk.
Szívünk szerint extrém-mobilládaként szerettük volna útjára indítani HECTort, de ez mostanában sajnos elég veszélyes vállalkozásnak tűnik. (Mindenféle engedélyek, gyenge visszarejtések, stb.) Így erről hamar letettünk.
Mivel az Extreme Cacher mégsem rejthet egy szimpla "hagyományos" ládát, - hiszen a név kötelez - így lett multi szerencsétlen pára. Persze az első pontban van egy kis gonoszság is, de ezt majd ott megértitek. (Közben gondoljatok sok szeretettel doGmAI-ra. :o)
Itt egy pillepalackot kell keresnetek elég meredek terepen. A biztonság kedvéért egy ferdére fűrészelt fadarabon is meglelitek a második koordinátát, ha a pille valamiért tovatünne.

Az éles eszűek már minden bizonnyal rá is jöttek, hogy a második ponton egy kertitörpét rejtettünk el. Igaz, nem egy hagyományos Hapcit, vagy Szendét, hanem egy igazi Erdei-törpét. Szegény mikor megtudta hová is kerül, elkezdett könyörögni, hogy csináljunk vele valamit, mert jelen formájában az erdő lakói, hülyére fogják magukat röhögni, amint megpillantják. (Tudjátok, helyes piros sipka, feminin, testhezálló piros naci, ostoba fehérpettyes gomba (Amanita muscaria) idétlen, hófehér Mikulás-szakáll és pirospozsgás, ránctalan arc. Bloáááá....)
Mivel vajból van a szívünk és volt is itthon egy raklapnyi vízbázisú festék, hát kikentük őkelmét. Még igazi U.S. Kamuflázs-krém (Made in China) is jutott a kültakarójára, igaz ennek nagy része a postás-zsákban történő szállítás közben lekopott róla. (További képek az átváltozásról.)
Szépnek ugyan nem nevezném a végeredményt, ellenben roppant praktikus. Hogyha valaki az erdőben észrevétlen kíván maradni, keresve sem találhatna jobb színösszeállítást.
(A zsákra azért volt szükség, nehogy megjegyezze az utat és előttünk visszataláljon a kocsihoz.)
Természetesen a gombát is ápgrédeltük és Boletus edulis lett belőle.

Jelszó: Ha megtaláltátok HECTort, ne habozzatok nekilátni egy tisztességes, mélyreható testüreg-vizsgálatnak, hiszen így juthattok a hőn áhított jelszóhoz és az ajándékokhoz. Az első megtaláló egy kisüveg pezsgőt is talál HECTor búvóhelyén. (Feltéve, hogy Ő a nagy magányában nem tekerte már ki az üveg nyakát.)
Visszarejtéskor figyeljetek arra, hogy HECTor legalább fél szemmel kilásson az álca mögül, - nehogy eszét vegye a nagy magány - de illetéktelenek ne leljenek rá. Köszönjük.

A hely: Egyik kedvenc hegységünkben, a Börzsönyben engedtük szabadon a korábbi életében egy szerkesztőségben sínylődő törpét. A túrát kezdhetitek a Kisinóci turistaháztól, illetve a Királyrétről is. Jelzéseket nem mondunk, használjatok térképet, GPS-t, megérzést kinek mije van!

Jó keresgélést kíván a HECT!

További képek a csodálatos törpe felszabadító túráról itt.

KRW értékelés (268 db): környezet: 4.62 rejtés: 4.60 web: 4.63 átlag: 4.62

Jonigts 2021.12.04 10:23 - Megtaláltam
Köszönöm a rejtést!

IMG_20211204_093218IMG_20211204_093417
Mr. Fülixáj 2021.12.04 10:23 - Megtaláltam KRW környezet: 5 rejtés: 2 web: 5 átlag: 4.00 súly: 3.98
Második ponton a ládát szanaszéjjel találtam, valszeg egy állat találhatta meg és az belezte ki. Logbook nincs, a jelszó a doboz tetejére van írva belülről. Volt nálam csere doboz, már elő is vettem, de akkor rájöttem hogy filctoll nincs nálam amivel rá tudom írni a jelszót, így inkább visszaraktam a piros fedelű dobozt Hector mögé. Valamint toll sem volt nálam, meg zárható zacsi se, így a tartalék logbookot toll nélkül nem raktam bele.

1. pont könnyedén meglett, adta magát.
2. ponton Hector a koo-tól kb. 15m-rel délre van, ott ahová segoy rakta. A koo körül van egy fa aminek nagyon sok kérge lehullott és ott van alatta, valszeg ott volt korábban, de most nem ott van. Semmilyen kéreggel nincsen takarva jelenleg, ő takarja a ládát.

TFTC Fülix. [Geoládák v3.12.2]

így találtam20211204_102119
hygee 2021.08.20 12:00 - Nem találtam meg
Kedves Rejtő,
A jelzett koordinátán nem találtam semmit. Az én hibám is, mert a leírásnak azt a részét sajnos nem jegyeztem fel, hogy "az úttól a völgy felőli oldalon". A koordináta szerintem pontatlan, számomra ezt támasztja alá, hogy a ládaoldal térképén is az út hegy felőli oldalán jelzi a pontot. Üdv, hygee

segoy 2021.04.23 12:00 - Megtaláltam
Sajnos Hector megsérült. A fa, melyben otthona, a lakályos odú volt, kidőlt, rázuhant Hectorra és letörte a lábát, amíg ájultan feküdt, kincseládája kinyílt és kincsei szanaszét szóródtak. Mivel a közvetlen közelben nem volt kiadó lakás számára és messzebb vinni nem akartam, gyógyulni egy bölcsőbe fektettem, kb. 20 métere, kicsit lejjebb az eredeti helytől. Szabadban van, álcát nem tudtam rakni rá, de kincseit (szerencsére szárazon) a lezárt kicseládában újra visszakapta. Hű ebe őrzi. Jó lenne, ha a rejtők új odút találnának neki. Köszönöm a rejtést.

A balesetet szenvedett törpeA lábadozó törpe bölcsőjében
Wulka2 2021.04.10 14:30 - Megtaláltam
Köszönjük a rejtést!

dildi 2021.04.10 14:30 - Megtaláltam
Nem a kedvenceim az ilyen koordináta keresgetős multik, mert mindig egy talány, hogy beleilleszthető-e a az összes pont a napi túratervbe. Végül az első pont közelében elhaladva, levadásztuk a második pont koordinátáit ....mivel mint kiderült egyébként is érintettük volna a nap folyamán a rejtőzködő törpe otthonát. Nekem elég lenne ide egy pont is, a végső. A törpe ramaty állapotban van, napjainkra inkább tűnik az erdőt szennyező hulladéknak, mint szép látványnak. Mindegy.... köszönöm mindenki munkáját!

1116
Csg12 2021.04.05 12:14 - Megtaláltam
A GCINOC pontjai mellett felsétáltunk Hectorért. Jó kedvében volt, élvezte a napsütést. Húsvét lévén meglocsoltuk SuperAnyát. Köszönöm a rejtést!

SuperAnya 2021.04.05 12:14 - Megtaláltam
GCInoc 2-ik pontja felé haladva Hectort meglatogattuk Húsvét alkalmaból!

Remélem Ő is örült nekünk!
Láthatóan jól van, élvezi a napsütést!

KremesEmber 2021.04.04 10:54 - Megtaláltam
Egy szép 22km-es ládavadász túra során: GCHECT, GCzab, GCMaky, GCInoc.
Megtaláltam, köszönöm a rejtést! [Geoládák v3.9.6]

znasz 2021.03.13 13:00 - Megtaláltam KRW környezet: 5 rejtés: 4 web: 5 átlag: 4.67 súly: 4.12
Az első ponton a koordináták nem teljesen olvashatóak. A rejtő segítségét kellet kérnünk. Köszönet a gyors segítségért. A második ponthoz jó hosszú, meredek emelkedőn jutottunk fel. A törpe már messziről látható volt, lába letörve. A kilátás nagyon szép volt. Köszi a rejtést.

balazsg 2021.01.09 15:02 - Megtaláltam
Megtaláltam, köszönöm a rejtést! [Geoládák v3.8.3]

gyildarefo 2021.01.09 13:28 - Megtaláltam KRW környezet: 5 rejtés: 4 web: 4 átlag: 4.33 súly: 4.01

11 km 440 m szint

A4889883-0C92-4B44-BD9A-6C5E6CE23D6FC8F7AC1B-1AA4-46D7-A6EF-907614CD863B
0A16CE7F-C0AE-4EB1-8D52-D386EB001CDF9B600492-249E-40F8-9823-3E2296D1B7C7
Paul 2020.12.21 10:40 - Megtaláltam
Megtaláltam.
Köszönöm a lehetőséget.
[g:hu+ 2.4.7]

solyomeye 2020.12.06 14:06 - Megtaláltam KRW környezet: 4 rejtés: 5 web: 4 átlag: 4.33 súly: 3.58
Megtaláltuk. Köszönjük a rejtést!

horvi28 2020.08.30 17:18 - Megtaláltam
Megtaláltam, köszönöm a rejtést! [Geoládák v3.5.3]

zsebeszter 2020.08.20 15:45 - Megtaláltam
Megtaláltam, köszönöm a rejtést! [Geoládák v3.5.4]

Mary&Advent 2020.07.18 12:04 - Megtaláltam
Megtaláltuk, köszi a rejtést. Hát láda környékén elég magas volt az aljnövényzet és most vizes is, így szárazabb időben és nyár kivételével ajánlom a keresést.

kivancsifancsi 2020.05.16 10:34 - Megtaláltam KRW környezet: 5 rejtés: 5 web: 5 átlag: 5.00 súly: 4.37
A tavaszi karantén hosszú bezártsága után jó volt újra egy komolyabb túrát menni a Börzsönyben. A GCINOC és a GCHECT ládát köré kerekítettünk egy kb 28km-es túrát, sok szintemelkedéssel, érintve további 3 ládát (GCMAKY, GCZAB, GCBE05). A végére kicsit elfáradtam, de összességében nagyon jól eset.
Jó helyeket mutat meg a láda és a végén a törpe igazi különlegesség. Egy élmény az erdő mélyén megtalálni. Kicsit viharvert szegény, de így is nagy élmény volt. Köszi a lehetőséget.

Fidorka 2020.05.16 10:34 - Megtaláltam
kivancsifancsi társaságában

anettx 2020.03.27 14:30 - Megtaláltam
TFTC!
1 hét bezártságból kitörve klassz kirándulás volt:)
A fura jelszó nekem nem volt elsőre egyértelmű.
Egy kicsit nagyobb kört mentem mert az inóci multiba is belekezdtem.
[Geoládák v3.3.2]

gchect-IMG_2422
KP1965 2020.03.26 10:48 - Megtaláltam KRW környezet: 5 rejtés: 5 web: 5 átlag: 5.00 súly: 4.10
A mai börzsönyi túra első találata. Majdnem egy éve már, hogy az első pontnál jártam és megtaláltam a második pont koordinátáit. Ma végre sikerült szervezni magamnak egy túrát, amely elvezetett Hectorhoz.
Az idő vasfoga nem kímélte szegényt, a terepszínű festés lekopott róla, jól látszik az eredeti piros színe. Állni már nem tud, a lábai és a gombája letörtek és a rejtekhelye is erősen leamortizálódott, így már elég messziről észre lehetett venni.

20200326_10553220200326_105251
20200326_105301
stikli08 2020.02.16 16:21 - Megtaláltam
Megtaláltam, köszönöm hogy megmutattad! Láda rendben, részletek később. [Geoládák v3.1.2]

Wilka74 2020.01.12 10:26 - Megtaláltam KRW környezet: 5 rejtés: 4 web: 5 átlag: 4.67 súly: 4.10
HECTor jól megdolgoztatott minket, a második ponthoz való feljutás igazán emlékezetes marad az EKG görbéimen. Az első ponton kiraktam egy laminált koordináta infót a második pontról (köszönöm a korábbi megtaláló segítségét), így most talán könnyebben meglesz a kicsit (?) már törődött, de most is mosolygó kisember. Köszönet a hely bemutatásáért.

GCKOKOtrack
OsiOsi 2020.01.11 11:31 - Megtaláltam
Köszi. Nem olyan könnyen, de meglett.

spanyesz 2019.10.23 11:20 - Megtaláltam KRW környezet: 3 rejtés: 3 web: 2 átlag: 2.67 súly: 3.55
Ünnepi Börzsi túra alkalmával begyűjtöttük nonow22-vel! Köszi a rejtést!

A lista az oldal alapbállításának megfelelően nem mutatja az összes bejegyzést (383 db), az összes megjelenítéséhez kattints ide.

Az alapbeállítást (25 db) felülbírálhatja a felhasználói beállítás, amelyet bejelentkezve a felhasználói adatok között tudsz megváltoztatni.