Elhelyezés időpontja: 2004.03.08 20:22
Utolsó lényeges változás: 2023.06.22 10:23
Utolsó változás: 2024.02.06 16:02
Rejtés típusa: Hagyományos geoláda
Elrejtők: Petika
Ládagazda: anettx Nehézség / Terep: 2.0 / 1.5
További infók: http://petika.hu/vonat/
Megtalálások száma: 114 + 5 sikertelen + 28 egyéb, grafikon
Megtalálások gyakorisága: 0.1 megtalálás hetente
A láda NEM a megadott ponton van, ahhoz, hogy a végládához eljuss meg kell találnod a lenti listában felsorolt magyarországi kisvasutaknál elhelyezett 25 geoládát.
Amint mind megtaláltad, megkapod az oldalon a záróláda elérhetőségét.
Tehát a kisvasutas kódok is értelmét vesztik, a továbbiakban nem szükséges azokat gyűjteni.
Ezúton is köszönöm a geoládasorozat létrehozásában közreműködő játékostársak segítségét! Petika
A ládába TravelBug nem helyezhető.'
2019.01.22. Köszönöm a lehetőséget. Petikától átvettem a ládát.
2019.02.08. Új helyen, új láda, új jelszóval várja a keresőket.
Valamint egyedi ajándékot talál minden megtaláló a ládában.
2019.08.05. Új taggal a GCVVKV ládával bővült a sorozat.
2019.08.05. Új taggal a GCBTFM ládával bővült a sorozat.
2020.12.28 láda eltűnt, betegre állítottam
2021.03.07. új láda, új rejtekben kihelyezve
2023.05.27. Új láda, új füzet, ajándékokkal kirakva
Ismét törött a láda, ajándék sincs benne, legalább a füzet a jelszóval megvan. Egyelőre így marad, gyanítom egy okos vaddisznó mindig kitúrja és elviszi az ajándékokat.
Aki megtalálja keressen meg és az ajándékot elpostázom. Köszi a megértést.
----------------------------------------------
2023.05.27 11:55
Ládaellenőrzés végett mentem: sajnos a rejtekből kitúrva, széttörve találtam meg a ládát az elázott füzet ott hevert mellette.
Azonnal orvosoltam: Új láda, új füzet, ajándékokkal kereshető.
[Geoládák v3.12.10]
Megtaláltam, köszönöm a rejtést! A részleteket majd számítógépről, túl hosszú lenne 13 év kalandjait telefonon bepötyögni :) Köszönöm!!!
Hosszú történet volt, de elhatárzotam, hogy idén pontot teszek a végére.
GCsosz: 2010-06-17 - Éjszakai túra a srácokkal, akkor még sok olyan láda volt Budapesten és környékén, amit nem találtam meg korábban. Ezekre fűztünk fel egy útvonalat 7 ládával. GCTiKe, GCKeKi: 2011-02-27 - Egyetemi összejövetelen Lakitelken voltunk, onnan hazafelé kerestünk egy barátommal meg 4 ládát, köztük céltudatosan ezeket is, hogy gyűljenek a kisvasutak. GCGEME: 2011-10-28 - Egy szép őszi napon Nemesnádudvar-Gemenc-Bátaszék-Baja-Nemesnádudvar kört tettem autóval, 10 geoládával. GCNYKV: 2012-06-17 - Egy barátom nagymamájának segítettünk leszedni a kertben a cseresznyét Dombrádon, megkerestük hát ezt a pontot is (ami akkor még multi volt). Két nap alatt összesen 9 ládát találtunk meg. GCKoKa: 2012-06-21 - Egyetemi tábor Telkibányán, "elszöktünk" egy fél napra geocachingelni 4 ládával, ez a láda volt a fő célpont, de útba esett a füzéri vár, a füzérradványi kastély és a bózsvai szikla is.
Gondolkodtam, hogy hogy lehet, hogy 2012 és 2021 között csak egy újabb GCKISV találatom volt, de a válasz egyszerű: 2013 májusa és 2017 februárja között az Országos Kéktúrát jártam be, a hosszabb/távolabbi utak erről szóltak. Ez után a Közép-dunántúli Piros és a Dél-dunántúli Kék következtek - utóbbiba szerencsére már több ládát is bele tudtam fűzni, de csak ezek befejezése után kezdtem tudatosan a további kapcsolódó ládákat gyűjteni.
GCSzkt: 2017-06-18 - A láda első felét még 2014-ben, szintén egyetemi táborban találtam meg, a második felét egy zebegényi baráti nyaralás alatt. GCKVNB, GCKAPU: 2021-07-14 - Autóval mentünk a DDK Palin-Zalakomár szakaszára, közben útba ejtettünk 3 ládát, ez a kettő volt a fő célpont. GCMEV: 2021-07-27 - A két héttel korábbi autózáskor kerestük meg az első és második pontot, a harmadikat a DDK Zalakomár-Remeterét egyhetes sátras túra közben találtam meg. GCCenk: 2021-08-13 - Családi nyaralás Sopron környéki ládázással, nem hagyhattuk ki ezt sem. Ezen a napon autóval 10 ládát találtunk meg. GCNABO: 2021-08-22 - Esküvőn voltunk Nagybörzsönyben, másnap egy kisebb kirándulás keretében megkerestük ezt a ládát. GCVVKV: 2022-04-07 - Munka utáni keresgélés Fejér megyében egy kedves barátommal és a kutyájával, még egy másik ládával. GCPKVU: 2022-05-30 - Három nap ládázás, két nap távmunka Pécs környékén, összesen 38 találattal. GCsihu: 2022-09-11 - Családi nyaralás a Mátrában, mindenképp megkerestük ezt is, összesen 24 ládát megtalálva. GCKEEM: 2022-09-21 - Háromnapos Börzsönyi Kéktúra-vándorlás közben kerestük meg a pontokat (vagyis próbáltuk, a második nem volt a helyén, jelszó nélküli lett) GCKiEV: 2023-01-14 - Autós, 22 ládás geocaching-napot tartottam Verőce és Vác környékén. GCHHTK, GCZSUV: 2023-03-03 - Fantasztikus, ötnapos, 124 találatos Hajdúság-Szabolcs-Szatmár autós geotúra közben jöttem ezekért a ládákért is, GCHHTK pontjait a rejtővel egyeztetve felújítottam. GCFAEV: 2023-04-02, GCando: 2023-04-03, GCSzvo: 2023-04-04 - Háromnapos, 59 találatos bükki autós-túrázós ládázás a Sebesvíz panziót bázisként használva csodálatos tavaszi időben, sok ládával, kilátásokkal, nagyszerű élményekkel. GCzs1: 2023-08-06, GCCSMD: 2023-08-07 - Autós geotúra kifejezetten ennek a két ládának a megtalálására, összesen 30 találattal GCBTFm: 2023-11-16 - Az utolsó részlet, kifejezetten e miatt a láda miatt töltöttünk 24 órát Békéscsaba és Gyula környékén, 27 ládát találtunk meg autóval.
Nem semmi élmény, és nagyon jólesett most áttekinteni a korábbi találatokat. Sokat kaptam ettől a ládától, talán a leghosszabb projektem volt eddig valaha! Tényleg szuper élmény volt, köszönöm! A dobozt megtaláltam a helyén, anettx-nek jeleztem, hogy ápolásra szorul. Köszönöm a gyors és szívélyes segítséget!
Sajnos nem minden találatkor készítettem használható fotót, de ahol igen, azokat csatolom a loghoz.
UI: aki bejelentette a megtalálást, de nem járt még minden kisvasútnál, szerintem látogassa meg a hiányzókat is, úgy lesz teljes az élmény.
Köszönjük a rejtést. Megvan! 9 év alatt lett meg az összes láda, ami végül idevezetett. Eleinte a kódokat gyűjtöttük, de - bár az ötlet jó volt - a kódok eltűnése vagy hiánya elég nehézkessé tette a játékot. Ez a megoldás sokkal praktikusabb.
Ennél már csak az idegesítőbb mikor a kedves játékosok nem olvassák el a ládaoldal első piros betűs mondatát, korábbi egyéb logom:
2021.08.30 12:39
Örök vita...ez egy záróláda. Nem multi, mert a záróláda csak 1 pontból áll, a ládában lévő jelszóval lehet logolni a GCKISV találatot, ezért hagyományos.
Az már más kérdés, hogy előtte 25 önálló ládát kell megtalálni és belogolni, hogy a rendszer ezt engedje logolni.
Köszi! Remélem így már érthető.
Sok-sok év ládavadászata ezzel a találattal beérett.Így minden- már nem létező kisvasutakat is- legalább kétszer kipróbáltunk. Először kisgyermekeinkkel az összes erdei vasutat végigutaztuk, de akkor még nem ismertük ezt a játékot. Ezért újra végigjártuk mindet. Megérte. Köszönjük a rejtéseket.
Nofene ... egyszer csak elértem a vonat végére. Innen nem messze indult a sorozat GCSOSZ megtalálásával 11 éve. Ahogy fogytak a ládák, úgy lettek egyre gyakoribb célpontjaim a kisvasutas ládák. GCHHTK ellenállt, a tanösvényt bezárták, a pontok el-eltünedeztek. Március elején elmúlt a korlátozás, a rejtővel egyeztetve felújítottam, pótoltam a pontokat és nem mellesleg megtaláltam a jelszót rejtő végládát (tegnap). Ma pedig a szokásos szerdai tájfutó verseny a Széchényi-hegyen volt, remek alkalom egy pici kitérőre. Köszönöm az ajándékot, az utolsó előtti példányt elhoztam ... és a ládától visszafelé szembe jött a vonat! :)
MEGVAN, YESSS!!!
4 év alatt lettek meg a pontok. Ehhez több 'célzott nyaralásra' volt szükség, sok-sok cikk-cakkban megtett kilométerrel.
Elég őrültségnek tűnik ez most is... :-)
Köszönöm a kalandot és a spec ajándékot a ládában!
El sem hiszem, hogy sikerült az összeset megtalálni! A sorozat első tagját majd 18 éve találtam meg. Akkor még a sorozat sem létezett. Aztán lassan gyűjtögettem, a lista meg szépen bővült, így nem is vártam, hogy valaha a végére érek. De egy éve, amikor már elérhető közelségbe került a vége, már próbáltam úgy alakítani a kiránduláskat, hogy a kisvasutas ládák terítékre kerüljenek, ha a közelben jártam.
Az utolsóra már célzottan mentünk rá 2 napja, összekötve egy kis szegedi kirándulással, és végre ma munka után a záróládát is sikerült becserkészni.
A sorozat egyes tagjait a következőképpen találtam meg időrendben:
Bár valamiért az utolsó láda nem tagja a sorozatnak, mivel kisvasutas ez is, a teljesség kedvéért feltüntettem.
A kisvasutas ládák nagyon tetszettek! Sok vasúton még utaztunk is, amikor erre volt lehetőségünk. Sajnálom, hogy soknak már csak az emléke él, és már régóta nem üzemelnek.
Mivel nem "odamegyek és belogolom" a ládát, ezért semmiképp sem hagyományos. Az, hogy nem is multi, nem változtat a dolgon. Amúgy meg ha valami, akkor is inkább multi mint hagyományos. Fenntartom a kérést, hogy a láda legyen átminősítve multira, mert ez a típus megtévesztő, a multi meg nem (hiába nincs ennek itt konkrétan több pontja - amúgy meg van, csak bénán van adminisztrálva). Tönkreteszi az egész ládázás élményt a céllal ellentétben. Köszi! [Geoládák v3.11.3]
2021.06.07. Új taggal a GCBTFM ládával bővült a sorozat.
-----------------------------------
2021. június 1-től a sorozat újabb taggal fog bővülni, mégpedig a GCBTFM ládával. Tehát addig ezen láda találata nélkül lehet logolni a záróládát.
Ezután 25 kisvasutas láda megtalálása szükséges a záróládához.
Nem gondoltam, hogy egyszer felgöngyölítem ezt a sorozatot, hiszen az elsőt 16 éve találtam meg, de aztán időközben elfogytak a megtalálandó ládák. Nagyon rég jártam a Normafa környékén és most elborzasztott a tömeg. Mifelénk, ha a Bakonyban kirándulok és egy nap 3-4 emberrel találkozom, az már tömeg, itt meg... Nem szeretnék a fővárosban lakni. [g:hu 1.6.4]
Megtaláltuk ! 🙂
Természetesen hosszú út vezetett ide még az összes ládát meg találtuk, és jöhettünk a végládáért. Bár a koordinátát megkaptam, így is egy kicsit félrevezetett a láda térképen is megjelenő ikonja. Ezért még egy jót kellett autózni az előző láda megtalálása után. A láda tiszta, feltöltött, várja a következő megtalálóját. Köszönjük a lehetőséget! [Geoládák v3.2.2]
IGEN, IGEN, IGEN! Több mint 14 év után sikerült lezárni ezt a multit. A kisvasutas láda ikonja, mint egyfajta szégyenfolt folyamatosan ott zavart a monitoron, de eltüntetése lehetetlen küldetésnek tűnt. Aztán év elején úgy alakult, hogy a korábbinál kevesebb kötöttséget jelentett a munka és több idő jut/jutott a kedvtelésekre, így a ládázásra is, ezáltal a kisvasutas láda újra látókörbe került. Ekkor konstatáltam, hogy még/már csak 6 láda hiányzik a sorozatból, így a távoli kirándulásokat igyekeztem ezek szerint szervezni. Végül pár héttel ezelőtt már csak a beteg hortobágyi (GCHHTK) maradt, így azt - a rejtőjével egyeztetve - a múlt héten, a hiányzó pontjainak pótlásával sikerült begyűjteni és hozzájutni a végláda koojához, melyet ma sikerült megtalálni, bár pár hete, akkor tudatlanul, pár méterre sétáltam el előtte.
Nem törekedtem soha ennek a sorozatnak a felgönygyölítésére, de mikor a láda Anettxhez került és záróládává alakult megleődve láttem, hogy már csak egy láda hiányzik a sorozat befejezéséhez. November elején abszolváltam a Gckapu ládát, aztán vártam a megfelelő alkalmat, hogy feltekerhessek a végládához. A kerékpáros megtalálás helyett ma egy családi kirándulás keretében kerestük meg a ládát, így 15 év után pont került ennek a sorozatnak a végére is.
Megtaláltam. Köszönöm a lehetőséget. [g:hu 1.6.2y]
A láda 100. megtalálója vagyok :-) Az egyedi ajándék pedig az utolsó találatunk fotója, amit nagyon köszönök a rejtőnek.
De jó érzés, mikor egy nagy sorozat végére pont kerül :-) Hihetetlen, hogy a sorozatból az első ládát 2006.04.02-án találtam meg, több, mint 13 év... Nem hajtottam a ládákra, jöttek, ahogy a környéken ládáztam. Na, de ebben az évben új löketet adott anettx újragondolt befejező ládája :-)
A sorozat minden tagja emlékezetes találat lett, jó visszagondolni rá, gyűjtögettük a jelszórészleteket, ami a végén már nem is kellett :-)
01 GCTiKe Tiszakécskei Gyermekvasút 2006.04.02.
02 GCKeKi A Kecskeméti Kisvasút 2007.02.11.
03 GCGEME Gemenc 2007.03.17.
04 GCKVNB Kisvasút a Nagyberekben 2007.05.26.
05 GCsosz A sötétség szája 2009.05.24.
06 GCZSUV Zsuzsi Vonat 2009. 10.02.
07. GCCenk Nagycenki hársfasor 2010.06.17.
08 GCsihu Mátravasút - Lajosháza 2010.11.13.
09 GCFAEV Felsőtárkányi Állami Erdei Vasút 201101.01.
10 GCNABO Nagybörzsönyi túra 2011.04.30.
11 GCKoKa Kőkapu, Károlyi kastély 2011.06.26.
12 GCPKVU Pécsi kisvasút 2011.07.29.
13 GCCSMD Csömödéri kisvasút 2012.04.30.
14 GCSzvo Szalajka völgye 2014.06.14.
15 GCNYKV Nyírvidéki Kisvasút - Dombrád 2014.09.16.
16 GCSzkt Szob-Márianosztra kisvasút 2014.10.07.
17 GCKiEV Királyréti Erdei Vasút 2015.01.13.
18 GCMEV Mesztegnyő Erdei Vasút 2015.08.20.
19 GCKEEM Kemencei Erdei Múzeumvasút 2016.01.30.
20 GCKAPU Kaszópuszta 2016.07.06.
21 GCVVKV Vál-völgyi Kisvasút 2019.02.23.
22 GCando Andó kút (varbói tanösvény) 2019.03.16.
23 GCzs1 Felhőkarcoló fák 2019.05.19.
24 GCHHTK Hortobágy-Halastavi Tanösvény és Kisvasút 2019.07.25.
Végláda GCkisv Magyarországi kisvasutak 2019.08.10.
Mai naptól új taggal bővült a ládasorozat.
---------------------------
2019.06.15.
Hosszas mérlegelést követően a sorozat újabb taggal fog bővülni, mégpedig a Vál-völgyi Kisvasút GCVVKV ládával.
A sorozatba 2019. augusztus 1-től fog bekerülni, ezzel türelmi időt adva azoknak akik már a finisben vannak, de ezt a ládát nem tervezték be.
Ezután 24 kisvasutas láda megtalálása szükséges a záróládához.
Néhány adat:
2014 és 2018 között (5 év alatt!) összesen 9 megtaláltam log született.
2019. januárban újult meg a ládaoldal és a rejtés, azóta (tehát 6 hónap alatt) 3 megtalálás volt és jelenleg 4 játékos van, akiknek 1 hiányzik a záróládához.
2010.03.26 -n végre megtaláltuk az akkor kereshető kisvasutakat, a GCANDO kivételével, amely akkor már hosszú ideje nem volt kereshető. Ezzel megvolt a pont, befejezettnek is tekinthettük ez a hosszú sorozatot, de 2019-ben jött a meglepetés: az idők folyamán újabb kisvasutakkal bővült a sorozat. Igy mégis hiányosnak éreztük a találatot, és a mai nappal, a GCVVKV megtalálásával valamennyi (24) láda meglett. Most már ne tegyetek hozzá többet :)
Megtaláltam, köszönöm a rejtést! HURRÁ! Végigjártam!
Hosszú út vezetett idáig de idén januárban elhatároztam,hogy nem húzom-halasztom tovább és 2019-ben befejezem ezt a mega-multit.
Ahol lehetett utaztam is a kisvonatokon. Egyiket sem szeretném kiemelni,örülök,hogy egyre több újjáéled hamvaiból sok lelkes embernek köszönhetően.
Néhány esetben bringával oldottam meg a ládakeresést mert például még tél volt vagy egyéb akadálya volt a vonatozásnak. A több száz elkészült fotóból igazságtalan lenne bármelyiket is kiemelnem.
Menjetek el és járjátok végig. Sok szép élményben lesz részetek.
Ez is eljött végre! Amikor még 2006 legelején nekiálltam gyűjtögetni a kódokat, nem gondoltam volna, hogy több, mint 13 év kell majd ahhoz, hogy ezt a ládát is logolhassam. Igen, volt türelmem végigjárni mindet és - sokakkal ellentétben - közben nem tudott zavarni a fekete pötty a térképen. De az utóbbi fél évben sikerült az utolsó két, még hiányzó darabkát is összegyűjtenem a nagy kirakóshoz. Igaz, mostanra már nincsen szükség a bónusz információkra (melyek egyébként is gyakorta hiányoztak a nem a rejtő általt pótolt dobozokból). Sokon utaztam is, vagy volt, ahol láttam közlekedni. Párnál már egyikre sem volt esélyem. Egy könnyed kis ismerkedős, délutáni séta alkalmával jöttünk el, hogy feltegyük a pontot a gondosan megrajzolt "i"-re. Normafától indultunk, Anna-rétnél játszótereztünk egy nagyot és a séta vége a Libegő felső állomása lett, hogy utána ülve csodálhassuk a látványt. Forest mackónkkal jöttünk.
Sajnos, "egyéb" logot nem tudtam ide irni, igy ezt a megoldás próbálom.
2019.02.26
2010-ben azt hittük, hogy ez is megvan (akkor a GCANDO már hosszú ideje nem volt kereshető) de most látom, hogy közben további vasutak lopakodtak be a sorozatba. Na, de most majd levadásszuk ezeket is. A szobi kisvasutat a mai nappal el is ejtettük :)
..........................................
2019.03.25
Na, a GCANDO is meglett, ez az eredeti (2010-es) találatnál is hiányzott.
Az utolsó se fogja sokáig megúszni a találatot :)
..................................................................... Végre! És a 800 -dik!!!!
2010.03.26 17:35-i log
A "megtalálók" többségével ellentétben mi valóban megkerestük az összes ládát a nem kereshetö GCANDO kivételével. Hát hosszu volt.....
Ime a megtalálások dátuma:
4. GCANDO nem kereshető
21. GCsosz 2004/10/10
1. GCsihu 2006/12/30
17. GCCenk 2007/03/03
15. GCKVNB 2007/05/19
6. GCNYKV 2007/07/03
13. GCkapu 2007/10/13
14. GCMEV 2007/10/13
2. GCFAEV 2007/12/29
11. GCPKVU 2008/02/10
16. GCCSMD 2008/04/05
7. GCZSUV 2008/09/21
10. GCGEME 2008/11/09
12. GCzs1 2009/01/02
20. GCKiEV 2009/03/14
5. GCKoKa 2009/05/02
8. GCTiKe 2009/09/06
9. GCKeKi 2009/09/06
18. GCNABO 2009/09/27
3. GCSZVO 2009/11/07
19. GCKEEM 2009/12/27
Köszönjük ezt a szép sorozatot, valamint azt a segitséget, amit Petika a felreértelmezett végsö jelszó kijavitásához adott.
2019.02.27 12:00 egyéb log: Az összes szóba jöhető kisvasutas láda megtalálása után úgy gondoltam, méltó lenne megkeresni az új záróládát is. Sajnos a rendszer - számomra érthetetlen okokból - a láda megtalálása után újra elrejti a koordinátákat. Anettx viszont felajánlotta a segítséget, és elküldte az adatokat. Köszönöm szépen!
Stílusosan úttörővasúttal utaztam - amit már közel 60 éve rendszeresen használok.
2019.02.23 11:40 egyéb log: Megtaláltam az utolsó hiányzó (de a sorozatba csak később bekerült) ládát is: Hortobágy-Halastavi Tanösvény és Kisvasút. (És előtte pár nappal a majd csak jóval később bekerülő felcsútit is.)
2018.10.05 17:30 egyéb log: A 2006.05.04-i logomhoz bepótoltam az utolsó, hiányzó megtalálást. A Nyírvidéki kisvasút logolásával mind a 21, a sorozatban eredetileg szereplő ládát megtaláltam. (Az azóta bekerült két újabb közül az egyik még hiányzik, de az a 2006-os megtalálásra visszamenőleg nem vonatkozik.)
Mai naptól új helyen, új láda, új jelszóval várja a keresőket.
Valamint egyedi ajándékot talál minden megtaláló a ládában:))
------------------------------------
2019.01.25.
A záróláda kereshető, fejlécben aktualizálva a leírás.
Az oldal még fejlesztés, csinosítás alatt van. Türelmet kérek szépen amíg végleges formáját elnyeri az oldal.
Néhány héten belül kijutok a helyszínre és várhatóan a láda és a rejtek is meg fog újulni.
--------------------------------------------------
2019.01.22.
Köszönöm a lehetőséget. A mai napon petikától átvettem a ládát.
A ládaoldal szerkesztés/megújítás alatt van, jelenleg a láda még a régi helyén kereshető.
TFTC! [Geoládák v2.2.4]
A sorozat minden tagja pipa és ezzel térben és időben is egy hihetetlen hosszú sorozat végére értem:)
Tavaly nyáron jött az elhatározás, hogy kb. 1 év alatt teljesítem ezt a gigamultit.
Az ország legkülönbözőbb távoli pontjain jártam, rengeteg élmény, látnivaló mellett szépen sorban gyűltek a kisvasutas-ládák is.
Kedvcsinálónak egy kis statisztika, akik úgy gondolják, hogy "ez a láda nekem sosem lesz meg":
2016-ig csak 4 láda volt meg a sorozatból, aztán
2017-ben 8 láda
2018-ban 11 láda lett meg.
Többségében 2-3-4 napos utakon gyűjtögettem 1-1 tagot a sorozatból:
összesen 45 napot ládáztam és ezen napok alatt "melléktermékként" 452 ládát találtam meg.
Nálam a TOP kisvasutas-ládák ezek:
1. GCKEEM Kemencei Erdei Múzeumvasút, mert a legkülönlegesebb hangulatú túrát jelentette.
2. GCKAPU Kaszói Erdei Vasút, mert a leglátványosabb túra volt számomra.
3. GCHHTK Hortobágyi halastavi kisvasút, mert a legérdekesebb és legkreatívabb.
4. GCNABO Nagybörzsönyi Erdei vasút, mert az egyik legnehezebb túra volt.
A láda jó állapotban van, a helyén találtam, a külső teteje ugyan törött, de az új, belső láda ép és sértetlen.
Gyűjtögetünk, gyűjtögetünk... bár elég lassan megy :-)
3. GCSZVO Szilvásváradi Erdei Vasút 2011.08.09
5. GCKoKa Pálházi Erdei Vasút 2009.08.19
7. GCZSUV Debreceni Zsuzsi Erdei Kisvasút 2012.13.16
8. GCTiKe Tiszakécskei Gyermekvasút 2016.04.26
15. GCKVNB Balatonfenyvesi Gazdasági Vasút 2017.09.09
17. GCCenk Széchenyi Múzeumvasút 2018.11.18
23. GCHHTK Hortobágyi halastavi kisvasút 2018.07.11
(Ezekből sajnos csak kettőnek a jelszórészletét jegyeztük meg :-( )
#5yearsofgeocaching 1/5.
Ezt is megtaláltam! Köszönöm a rejtést. Nem volt hiába eljönni ide. :)
Részletek és képek hamarosan.
Ahogy a GCACHE is, ez is olyan láda volt, amiről azt hittem soha nem lesz meg. Végül az 5 éves évforduló alkalmából képek alapján kiderítettem a láda helyét. Mondjuk ha valaki a környéken tett volna egy könnyed sétát, akkor is esélyes hogy megtalálta volna, ki volt esve a láda a rejtekből, a kis láda meg a nagyból. Az első részét a jelszónak a második alapján próbáltam kitalálni, nem jött össze, így kis segítséget kértem hozzá. Biztos nagyobb élmény azután megtalálni, miután a többi pont is meglett, de úgyis szeretem a vasutat, tehát gyűlni fognak azok a pontok. :) Mellesleg nem rémlik hogy láttam volna azokban a ládákban a megfelelő részletet (tudom, a rejtő elküldte volna), de azért csak kellett a pont. :) [g:hu 1.5.4j] 913.
Egy hónap híján 6 év alatt gyűjtöttem be az összes kisvasútas ládát, s ma végre pont került a sorozatra.
Év elején úgy döntöttem, idén az összes budapesti ládát szeretném vigyorgósan látni a térképen, így volt, hogy kifejezetten ennek érdekében indultunk el ládázni 3 napra.
Remek helyekre jutottam el, szép kihívás minden kessernek ez a sorozat.
A láda rossz állapotban van, kapott egy kisebbet a belsejébe teljes felszereléssel.
Köszi
2017.05.20 12:15 GCHHTK Hortobágy-Halastavi Tanösvény és Kisvasút
Ezzel a megtalálással ismét 100%-os a kisvasutas multi teljesítése! :)
A megtalálásom idején ez a még nem volt tagja a multinak.
01 GCsihu Mátravasút - Lajosháza (+C) 2012.07.21
02 GCFAEV Felsőtárkányi Állami Erdei Vasút 2011.03.27
03 GCSzvo Szalajka völgye 2011.08.06
04 GCando Andó kút (varbói tanösvény) 2012.07.28
05 GCKoKa Pálházi Erdei Vasút 2010.07.28
06 GCNYKV Nyírvidéki Kisvasút- Dombrád (-C) 2011.07.28
07 GCZSUV Zsuzsi vonat 2011.10.31
08 GCTIKE Tiszakécskei Gyermekvasút 2012.09.08 (2012.07.20)
09 GCKeKi A Kecskeméti Kisvasút 2012.07.20
10 GCGEME Gemenc 2012.08.23
11 GCPKVU Pécsi kisvasút 2011.07.21
12 GCZS1 Felhőkarcoló fák 2012.08.23
13 Gckapu Kaszói Erdei Vasút 2012.08.23
14 GCMEV Mesztegnyő Erdei Vasút 2012.08.23
15 GCKVNB Kisvasút a Nagyberekben 2012.08.23
16 GCCSMD Csömödéri kisvasút 2012.08.23
17 GCCenk Nagycenki hársfasor 2012.03.18
18 GCNABO Nagybörzsönyi túra 2012.04.12
19 GCKEEM Kemencei Erdei Múzeumvasút 2012.04.12
20 GCKiEV Királyréti Erdei Vasút 2012.05.02
21 GCsosz Sötétség szája 2011.11.21
22 GCSzkt Szob-Márianosztra kisvasút 2012.04.21
23 GCHHTK Hortobágy-Halastavi Tanö. 2017.05.20
Infó a Közlekedési múzeum oldaláról: "15 év után "hazamegy" Tapolcára az M61-004-es NOHAB. Az 1999-ben Badacsonylábdihegyen balesetben összetört, majd leselejtezett mozdony B vezetőfülkéjét 2001 óta a Közlekedési Múzeum új épülete előtt láthatta a nagyközönség. A múzeum épületének újjáépítése miatt azonban a mozdonynak költöznie kell.
Az M61-004-es "Tapolca" nevű mozdonytorzót a Magyar Műszaki és Közlekedési Múzeum elől 2015. december 17-én szállítják el, majd december 22-én avatják fel új helyén, a tapolcai vasútállomáson, ahol az avató ünnepség egyben egy nagyszabású magyar NOHAB-találkozó is lesz.
A szállítás tervezett menete:
• 2015. december 17. csütörtök reggel 7 órától - előkészületek, a daru és a tréler érkezése a Közlekedési Múzeumhoz
• 2015. december 17. csütörtök 10 óra után - pályakotró leszerelése, a kocsiszekrény, majd a forgóváz trélerre emelése
• 2015. december 17. csütörtök 18 óra után - szállítás Tapolcára
A trélerre emelést követően a 004-es egészen estig a múzeum előtt marad, csak 18 óra után indul el a szállítmány. Az esemény nyilvános, minden érdeklődőt szeretettel várunk!
A "Négyeske" avatására 2015. december 22-én, kedden 10.30-tól kerül sor a tapolcai vasútállomáson."
Köszi a rejtést, részletek később! Több éve folyamatban, kis segítséggel szürkítve :)
A megtaláltak:
1. GCSIHU Mátravasút-Lajosháza
2. GCFAEV Felsőtárkányi Erdei Vasút
3. GCSZVO Szilvásváradi Erdei Vasút
4. GCANDO Lillafüredi Erdei Vasút
5. GCKoKa Pálházi Erdei Vasút
6. GCNYKV Nyírvidéki Regionális Vasút
7. GCZSUV Debreceni Zsuzsi Erdei Kisvasút
8. GCTIKE Tizakécskei Gyermekvasút
9. GCKEKI Kecskeméti Kisvasút
10.GCGEME Gemenci Erdei Vasút
11. GCPKVU Pécsi Gyermekvasút
13.GCKAPU Kaszói Erdei Vasút
14.GCMEV Mesztegnyői Erdei Vasút
15.GCKVNB Balatonfenyvesi Gazdasági Vasút
16.GCCSMD Csömödéri Erdei Kisvasút
17.GCCenk Széchenyi Múzeumvasút
18. GCNABO Nagybörzsönyi Erdei Vasút
19. GCKEEM Kemencei Erdei Múzeumvasút
20.GCkiev Királyréti Erdei Vasút
21.GCsosz Széchenyi-hegyi Gyermekvasút
22.GCSZKT Szob-Márianosztra Kisvasút
23.GCHHTK Hortobágy Halastavi Kisvasút
24.GCVVKV Vál-völgyi Kisvasút
Ezen kívül soknál voltam és utaztam rajtuk, amikor még azt sem tudtam, eszik-e vagy isszák a geocachinget.:) Mivel vasútmániás vagyok, a többi is begyűjtésre került:)
2012-ben kerestem fel az első kisvasutas ládát. Az országjárás közben, folyamatosan keresem fel az összes ládát, érdekes helyszínek és rejtések teszik színessé a találatokat.
Szombaton jó idő volt ezért gondoltam, hogy fényképek alapján megkeresem a végládát és sikerrel is jártam. A jelszó első felének a megtalálásában Piás segítségét kértem. Utólag is köszönöm neki! A kisvasutas ládákból eddig még nem találtam meg egyet sem, de nyáron szépen sorban elkezdem majd ezeket is levadászni.
iloiloval elhatároztuk, hogy ezt a ládát csak akkor logoljuk, ha megvan minden pontja. És megvan. :) Köszönet a ládarejtőknek és a multi gazdájának, nagy élmény volt!
Megtaláltam. Köszönöm. 23/23 kicsit konnyu es nagyon nehez lada utan vegre sikerult lezarni a vonatozast.
A záróláda pedig éjszaka esőben bluedoggal a 900. ladaként, ez nagy menet volt. :)
Több év alatt sikerült begyűjteni az összes ládát, igaz, hogy a nagy részét idén vadásztam le. Nagyon sokat utaztam, sétáltam a ládákért, de nagyon megérte! :)
Nem árulok el nagy dolgot azzal, hogy bevallom, még messze vagyok a teljesítésétől és mivel a fővárosból fokozatosan távolodva keressük a ládákat el fog telni egy kis idő mire ennek a ládának a feltételeit teljesíteni fogjuk, de a szándék az összes magyar láda leszedése, u.h. abban benne lesznek az itt előírt ládák is. Köszönöm PIÁS-nak az önzetlen segítségét.
Kis netkssel, log olvasással, fénykép nézegetéssel meglett.
Jó néhányat megkerestünk, de azért maradt még felkeresni való kisvasút.
Köszi a segítséget Dr.Ladának!
Köszi a rejtést!
Eddigi legküzdelmesebb ládánk: 3 és fél év, 5900 km autózás kellett, hogy teljesítsük, de mindet felkerestük. Az évek közötti megoszlás: 4,3,13,2.
Mesztegnyőre kétszer is el kellett menni, ugyanis két hónappal korábban jártunk ott, mint ahogy beléptünk ebbe a játékba, így aztán ismét elmentünk, de már ládavadászként.
Több ládánál magát a kisvasutat nem is láttuk, ez midíg csalódást okozott. Hamar be kellett látnunk: az egyes pontok nem magáról a kisvasúttal történő utazásról szólnak. Eleinte a lelkes unokaöcsiket is vittük, de később erről letettünk, őket csakis a csihuhu vonzotta.
Több mint 2600 ládát kellett megtalálnom, hogy köztük legyen az a 22 is ami ehhez a ládához kell. Kicsit sajnálom, hogy vége, mert az a láda mindig izgalmasabb volt ami ehhez a csoporthoz tartozott.
A szabály, az szabály, de a magam elé tűzött cél a hegyvidéki kisvasutak a Vasúttörténeti Park felkeresése volt (a hegyi vonatok némelyike még geocaching előtti időből, zöme már utána). Fordított Petőfiként a síkvidék nem vonz és annyira nem vagyok mazochista, hogy csak ezért keressem fel őket. Azért így is többezer forinttal sikerült a kisvasúti vonalakat támogatni (volt, hogy különvonatot bérelve az akkor még általam vezetett Ott vagyunk már túrakörnek). Mindenkinek jó vonatozást kívánok!
Ezzel a ládasorral egy több mint 2 éves vadászat zárult le számomra (2010.07.28-tól 2012.08.23-ig). Ez a gckisv 74. megtalálása. Ráadásként ez az utolsó megtalálatlan budapesti ládám, bár ez most nem növeli a megtalálás felett érzett örömömet. A keresések során több kedvencem is született e láda okán: GCNABO, GCCenk. Tagadhatatlan, hogy ennek a ládának a szabályos begyűjtéséhez sok idő, pénz és talán egy kis megszállottság is kell, de megéri! Amit viszont nem tudok, hogy a véletlen megtalálók hogyan jutnak hozzá a jelszó első feléhez!? (Persze ez csak költői kérdés volt!) Köszönöm a rejtőknek akik ennek a multinak a létrehozásában részt vettek!
1 GCsihu Mátravasút - Lajosháza (+C) 2012.07.21
2 GCFAEV Felsőtárkányi Állami Erdei Vasút 2011.03.27
3 GCSzvo Szalajka völgye 2011.08.06
4 GCando Andó kút (varbói tanösvény) 2012.07.28
5 GCKoKa Pálházi Erdei Vasút 2010.07.28
6 GCNYKV Nyírvidéki Kisvasút- Dombrád (-C) 2011.07.28
7 GCZSUV Zsuzsi vonat 2011.10.31
8 GCTIKE (GCTiKe) 2012.09.08 (2012.07.20)
9 GCKeKi A Kecskeméti Kisvasút 2012.07.20
10 GCGEME Gemenc 2012.08.23
11 GCPKVU Pécsi kisvasút 2011.07.21
12 GCZS1 Felhőkarcoló fák 2012.08.23
13 Gckapu Kaszói Erdei Vasút 2012.08.23
14 GCMEV Mesztegnyő Erdei Vasút 2012.08.23
15 GCKVNB Kisvasút a Nagyberekben 2012.08.23
16 GCCSMD Csömödéri kisvasút 2012.08.23
17 GCCenk Nagycenki hársfasor 2012.03.18
18 GCNABO Nagybörzsönyi túra 2012.04.12
19 GCKEEM Kemencei Erdei Múzeumvasút 2012.04.12
20 GCKiEV Királyréti Erdei Vasút 2012.05.02
21 GCsosz Sötétség szája 2011.11.21
22 GCSzkt Szob-Márianosztra kisvasút 2012.04.21
Ez egy hosszú sorozat volt, majd 3 év alatt sikerült mind a 22 kisvasútat felkeresnem. Voltak köztük kellemes ládák, meg olyanok amik kevésbé tetszettek nekem. A végén azonban majdnem ráfáztam, a záróládánál sikerült kétszer is kizárni magamat, végül a rejtő segített. Köszönöm ezt a szép hosszú országjárást.
A ládát Menyasszonyommal, Piroskaa1-el kerestük fel egy kis túra alkalmával.
Tudom, hogy nem túl szabályos illetve szép dolog, de hát útba esett, így nem lehetett kihagyni.
Lassan bejárjuk az összes kisvasutat Magyarországon, így meglesznek a jelszórészletek:)))
Különben is nekünk is van már kisvasutas ládánk:))
Nagyon nagyon tetszett az egész, köszönet érte. Nagyjából a ládák felénél jártam. Egy kis agyalással, és az előző bejegyzések átnézésével meglett a jelszó is. Mindez nem von le semmit az értékéből. Szorgalmasan fogom keresni a többi kisvasutas ládikót is.
Hosszú út vezetett a megtalálásig. Amikor az első ehhez a sorozathoz tartozó ládát megtaláltam, jószerivel azt se tudtam milyen az a multi geoláda. Az ilyen többszörösen összetett fajtát meg fel se fogtam. Olyanra is akadt példa, hogy kedves kessertársaim (BGM, Csigabiga, Nogacsalád) figyelmeztettek, hogy jegyezzem fel a valamelyik ládában található másik jelszórészletet is, mert még szükségem lesz rá.
A ládák jelentős részét megtaláltam, a jelszavak egy másik részét a webes felületen derítettem ki még anno, amikor lehetett. A láda helyét viszont a sötét színű bogyót termő bokor-cserje nevű volt játékostársak indirekt leírása segítségével találtam ki...
Szóval minden megvolt már június óta megvolt minden infó a végládához és a jelszóhoz. Hogy akkor miért épp ma kerestük meg? Mert Vandus szépen hízelgett, hogy keressünk meg még egy kincset. A pontvadászatnak már csak-csak ellenállok, de egy ilyen formás kis csajnak nem tudok...
Nagyszerű helyeken jártam, igaz nem kevés kutyagolás árán. Ez a láda csak rosszabb lenne, ha bármi változna rajta. Így jó, ahogy van. Köszönet az eddigi kisvasutakért, hamarosan indulok a még hátralevő darabokért.
Az elmúlt három év során több kisvasutas láda megtalálása után sikerült a végláda begyűjtése is. Bár az összes pont nincs meg, nem igazán érzek lelkiismeret furdalást, különösen a rögtön a végládára rajtolók miatt.
Kedvelem a kisvasutakat és országjárásaink során mindig meglátogatjuk a környékbelieket. Sajnos sok helyen csak a lelkesedés tartja fenn őket, pedig pénz nélkül nem könnyű ez sem. Nemrég jártunk a hosszú huzavona után beindult Szob-Márianosztra vonalon (nem része e sorozatnak), épp a kisvasúti nap alkalmából, és az ott tapasztaltak jellemzőek az üzemeltetők irigylésre nem méltó helyzetére.
Akkor egy idén itt szokatlan log: több mint 5 év alatt szépen sorban mind a 21 kisvasutat meglátogattam; az összegyűjtött jelszavak alapján Petika megadta végláda koordinátáit, amit ma családilag megtaláltunk.
Ja és: 1500. megtalálásom, ... :) ... nyitok egy üveg rozét.
Igen, könnyű megtalálni, viszont afféle magyaros-forgóajtós-pofátlanságnak tartom megtaláltként bejelenteni, ha nem teljesítettük a feltételeket a bejelentéshez. Vannak, akik komolyan veszik, végigjárják a ládákat, lehetne ez a láda rejtő szándéka szerint egyfajta minőségmutató számukra. De nem, mert a gátlástalan pontvadászok képtelenek tisztességes játékra. Ráadásul sokan képmutatóan mintegy véletlen megtalálásnak állítják be, ami szintén arcpirító hazugság, bizony akárhogy nézegettem, egyetlen csapágyat nem láttam a közelben.
Petika, javaslom hogy az összes olyan megtaláltam logot, ami mögött nincs valós teljesítmény, töröld ki, szerintem ennyivel tartozol azoknak, akik valóban teljesítették a feltételeket - vagy ez a láda úgy ahogy van értelmetlen, mert semmi köze eredeti céljához.
Mégha a korábbi logok némelyike sokat is segített, koordináták ismeretének hiányában mindig is izgalmas feladat egy láda megkeresése. Mivel nem ez volt az első eset, hogy így kerestem és találtam meg egy ládát (különféle okonál fogva így volt ez a GCayur, GCkrhj, GCKL2, GCKTMF, GCRETI ládák esetén is) nem tűnt a feladat megoldhatatlannak, és nem is volt az.
A többséghez hasonlóan nekem sincs meg messze az összes kisvasutas ládikó, eddig leginkább a Kaszópusztait élveztem. A feladat kijátszásáért azért megkaptam a "méltó büntetést": Az első jelszórészlet megtalálása reményében ugyanis elmentem a logbook belső borítóján talált koordinátájú pontra (szószerint meredek egy hely), találtam is ott magamnak egy vituális pontot, de mivel ez nem vezetett megoldásra, gyanítom, hogy a láda eredeti helyét sikerült megtalálnom.
A sorozat két tagjánál jártunk eddig (Széchenyi-hegy és Zsuzsi vonat), persze az összes felkeresése a cél!
A láda helyét a fotók alapján azonosítottam, a megtalálása ezután igazán nem volt nehéz. Azonban a logfüzetben csak a jelszó második része olvasható, a beragasztott lap alja hiányzik, így a jelszó első része sem volt meg, míg GeoRoni meg nem küldte, hogy hol is keressük meg azt. Köszönet érte, és természetesen irány a többi kereshető kisvasút! Gratulálunk a MULTI létrehozásáért!
Még a 21 kisvasút ládáiból egy sincs meg, de szinte mindegyiken utaztam már a 80-as 90-es években, és miután szeretem őket így a ládáik is meglesznek előbb utóbb. A megoldás egyik fele számomra nagyon könnyű volt, mivel ezen kisvasúton 4 évig szolgáltam. Minden állomásán minden pozícióban megfordultam 1-2 állomás pénztárosi posztját leszámítva és természetesen jegyvizsgálóként is sok kört tettem a kisvasúttal. A képekből egyből tudtam melyik kanyarban a láda, a helyszínen meg már könnyű volt kiszúrnia a rejteket. A másik rész már nehezebb volt. Itt egy "öreg róka" telefonos segítségét kellett igénybe vennem.Ö megadta a jelszó karakter számát ami egy kis segítség, de rajtam hatalmasat lendített. Ezúton is köszönöm! A rejtőnek is köszönöm a ládát, mert igaz nem úgy jutottam el a ládához ahogy Ő szerette volna, de rengeteg olyan információval lettem gazdagabb amit nem tudtam, mert 2 hétig csak a vasúttal és történelmével foglalkoztam.
Ez volt az utolsó fekete pont a budasti térképen. Az összes kis vasuti ládát még nekem sem sikerült megtalálni, de folyamatban van. A megoldást én is a logokból találtam ki. A megtalálás közben kapott segitséget utolag is köszönöm mindenkinek. A rejtőnek köszönet a multiért.
Minden jóérzésem ellenére magam is csatlakoztam a neten bogarászók egyre népesebb táborához. A beszerezhető információk alapján már könnyű volt a ládát megtalálni. Mentségemre szóljon, hogy a sorozatban szereplő kisvasutak többségénél már jártam, igaz, többnyire még a gc időszámítás előtti időkben.
Hosszas nyomozgatás, keresgetés és log elemzés után sikerült ezt a már rég áhított dobozkát is meglelni. Még nekünk is hátra van pár kisvasutas láda felkeresése.
Köszönjük a rejtést.
Tegnap este logolvasások közepette kitaláltam, hogy meg kéne próbálni megfejteni a végláda helyét. Dzsozyval már jártunk arra, így együtt kitaláltuk merre is lehet.
Komolyan mondom a nyomozós része is nagyon tetszett, illetve izgalmas volt, hogy valóban ott lesz-e ahova gondoltuk :) Ott volt!
Pár kisvasutas láda már megvan, a többi folyamatban... ;)
Pár ládatalálat után némi nyomozás. Talán Sherlock Holmes is megirigyelt volna minket. Sajna nem volt türelmem tovább nézegetni ezt az egy fekete pontocskát a Budapest térképen :) Természetesen meg fogunk találni minden jelszórészletet, merthogy minden ládára utazunk. Akár vonattal, akár nem.
Köszönjük a rejtést!
Ez a nagyszabású feladat rengeteg élményt, kalandot, ismeretet nyújt, és rejt magában. Én is azok közé tarozom akiket a mozdony füstje már jó néhány alkalommal megcsapott és a továbbiakban is várja az alkalmakat, hogy mindez újra és újra megtörténjen vele.
Töredelmesen bevallva a kisvasutak felkeresése még folyamatban van, kb. olyan 30%-os vagyok, de küzdök. :) A ládát a fotók alapján kerestem meg GPS nélkül, munkába menet bicajjal. Jó rejtés és iszonyat munka lehetett ezt kivitelezni. Igyekszem mihamarabb az összes résztvevő ládát megkeresni, de hajtott a kíváncsiság. :)
Meg van. [wapon beküldött szöveg]
Ez volt az utolsó meg nem talált ládám a budapesti térképen, nagyon szerettem volna már végére járni. A nem kereshető GCando-n kivül a hónap végére csupán egy láda marad, a GCzs1, ami szintén be van tervezve az őszi időre. Az eddigi logok és szóbeszédek alapján ma elindultunk, hogy részben megérzés alapján ráleljünk a záró ládára.
Könnyebben sikerült megtalálni, mint gondoltam.
A kisvasutak látogatása sok kellemes élménnyel gazdagított. Különös hangulatúak az elmosott, csontváz szerű pályák helyenként, örömmel töltenek el a működő vonalak. Legutóbb a kaszópusztai vonalon sikerült látnom a zakatoló vonatot, miközben mi bicajoztunk a sinek mentén.
Legjobban a zalai, csömödéri vonal tetszett, bár lehet, hogy a gyerekkori élmények miatt zalával kicsit elfogult vagyok. :-)
A terepasztalhoz sok mindent beszereztünk gyerekkoromban. Lehet, hogy a terepasztal építése nyugdíjas éveimben valóra válhat.
Köszönöm Petikanak a kisvasutas sorozatba fektetett munkáját.
Üdv Mr Zerge.
A múzeumnál vettem észre a GPS térképén ezt a ládát, de ott nem találtam semmit. Aztán a logokból rájöttem miről lehet szó. A 21 kisvasút még hiányzik, de jártam már néhánynál. A ládákat majd bepótolom.
A múlt héten megkerestük ennek a multinak az egyik ládáját a Szalajka-völgyben. Ezután elolvasgattam a logokat és mivel több ládára is azt jelezték a Tisztelt kessertársak, hogy nem kereshető, ezért egy kis Internet-es keresgélés után (Google a barátom :-)) ráleltem egy kis segítségre, amivel megtudtam a záróláda helyét.
Tudom, nem ez lenne a módja, de mivel néhány ládája nem kereshető és a sárgával kiemelt oldal nem elérhető, ezért megkerestük ezt a ládát így.
Végre megvan! Majdnem két évig tartott amíg az összes kereshető kisvasutas ládához eljutottunk. Jelenleg csak a Lillafüredi láda nem kereshető, ebben a jelszórészletben és a Tiszakécskeiben Petika segített. Utóbbinál sehogyan sem találtuk a jelszórészletet. A segítséget nagyon köszönöm. Nagyon sok szép helyen jártunk, mindegyik kisvasútnak megvan a saját hangulata. Némelyikkel utaztunk is, volt olyan amit csak távolról láttunk.
Nem túl hosszú ládakereső múltunk egyik első ládikája volt, amire igazán odafigyeltünk. Első nekibuzdulásra, teljesíthetetlenül nagy, monstre feladatnak tűnt, de azért csak megoldottuk ezt is :o)
A végláda helyét már korábban behatároltuk, de nem lett volna tisztességes dolog rögtön ráindulni. Ezért inkább tovább kerestük a részleteket, és jól kivártunk...
Régebben a nagy vasútszeretet és -ismeret valahogyan kimaradt életünkből. Nos, ezt most bőven bepótoltuk. Tudományos alapossággal fogtunk neki a feladatnak. Sokat olvastunk, autóztunk, gyalogoltunk, és vonatoztunk érte. Hozzátartozik az igazsághoz, hogy néhány részládika még hátra van az igazi teljesítéshez. Mikor láttuk, hogy a ládasorozat "teljesítőinek" jó része még csak közelébe sem ment a síneknek, és még csak gőzmozdony füstöt sem szagolt, ráadásul a fővárosi ládáink is elfogytak, hát vettünk egy nagy levegőt, és végigjártuk a számunkra még kérdéses néhány kisvasutas ládikót. Ezután, a sárga oldalon keresztül jutottunk el a célba.
Mitagadás, lelkiismeret-furdalás nem igazán kínoz miatta... Megtaláltunk még sok más kisvasutas vonatkozású rejtést is, amik nem részei e sorozatnak. Ez is nagyban nyugtatja lelkiismeretünket. Ezenkívül a GC-mentes múltunkban, a most még hiányzó helyeket már jórészt fel is kerestük (bár van, ahol csak babakoromban jártam, de végül is csak elvittek oda). Amit meg még nem láttunk, hát majd pótoljuk :o)
Ebből a feladatból nagyon sokat tanultunk, és minden, számunkra érdekes dolog megvolt benne: ládakeresések, szép helyek, séták, rejtvény, jó levegő, esti otthoni információgyűjtés.
A pontozás sem okozott most gondot, hisz az apró hiányosság, amin keresztül megkerülhető a feladat igazi teljesítése, eltörpül a ládikába fektetett munka, és a rejtés értékei mellett.
A végládából nem vettünk ki semmit, betettünk egy jópofa vonalzót.
Köszönjük petika, nagyon jólesett...
Gyááá:-) Végül megvan:D. Még csak a sötétség szája ládánál voltam, persze bepótolom mindet idővel.A végső láda helyét képek alapján+szokásos google earth segítségével határoltam be....... kb 1,5 éve:).
Mivel a megoldás nem volt teljes ,egy darabig nem is foglalkoztam vele.Nemrég voltam családdal a Közlekedési múzeumba,ennek kapcsán beugrott mit is kéne tennem.
Egyvalami még rejtély marad nekem: ha bejelentettem volna mind a 21 részletet,akkor több infot kaptam volna ,mint a záróláda koordinátája?Ez egy darabig még megoldatlan kérdés lesz számomra:D.
Úgy döntöttem, hogy én sem várok tovább, és megkeresem a multi záró ládáját, mert aztán már ez sem lesz kereshető. Jelenleg a multi 21 pontjából 4 nem kereshető, a többit lassan, de biztosan felkerestem.
2007.11.15-én megtaláltam az utolsó számomra még hiányzó kisvasutas geoládát. A végládát már korábban megtaláltam a kitalált jelszórészletek segítségével.
Petikának köszönet ezért a nem mindennapi multiért!
Mikulás
Egy kis visszatekintés:
1. GCsihu Mátravasút 2004.11.03 12:45 sprokkal
2. GCFAEV Felsőtárkányi Erdei Vasút 2007.10.21 15:25
3. GCSZVO Szilvásváradi Erdei Vasút 2007.10.21. 10:35
4. GCANDO Lillafüredi Erdei Vasút 2004.09.04 10:20
5. GCKoKa Pálházi 2007.11.15 16:00
6. GCNYKV Nyírvidéki Regionális Vasút 2006.04.03 08:50 Fűkockával
7. GCZSUV Debreceni Zsuzsi Erdei Kisvasút 2005.10.29 13:55
8. GCTiKe Tiszakécskei Gyermekvasút 2004.06.05 14:45
9. GCKeKi Kecskeméti Kisvasút 2004.06.12 18:50
10. GCGEME Gemenci Erdei Vasút 2006.01.01 14:10 Fűkockával
11. GCPKVU Pécsi Gyemekvasút 2005.03.12 16:40
12. GCzs1 Almamelléki Erdei Vasút 2006.12.06 12:06 Bal3mal, Jalsoval és Fűkocával
13. GCkapu Kaszói Erdei Vasút 2007.02.17 14:50
14. GCMEV Mesztegnyői Erdei Vasút 2005.07.19 15:42
15. GCKVNB Balatonfenyvesi Gazdasági Vasút 2005.07.19 08:38
16. GCCSMD Csömödéri Erdei Vasút 2006.09.17 09:00
17. GCCenk Széchenyi Múzeumvasút 2005.08.21 11:08
18. GCNABO Nagybörzsönyi Erdei vasút 2005.05.16 14:15 Fűkockával
19. GCKEEM Kemencei Erdei Múzeumvasút 2004.12.14 16:00 Pupuval
20. GCKiEV Királyréti Erdei Vasút 2005.02.05 09:45
21. GCsosz Széchenyi-hegyi Gyermekvasút 2004.07.10 14:40
Hatalmas vállalkozás volt. Sok valóban érdekes, szép, távoli részén jártunk az országnak, az évek során a multi pontjait gyűjtögetve. Most a végén már csak az a három láda hiányzott, amit képtelen engedélyezni a BNPI már majd három éve. Megunva a "Most már csak pár hét és jönnek az engedélyek" ígéreteket, végül a túráim során, jelzett utakon felkerestem ezeket a kint hagyott ládákat. Így minden készen állt a záró ládika begyűjtésére.
Köszönöm mindenkinek aki részt vett a ládasorozat létrehozásában, öröm volt keresgélni.
Köszi mindenkinek akivel kerestem ezen láda pontjait.
1 GCsosz Széchenyi-hegyi 2002.01.20
2 GCGEME Gemenci 2003.02.22 12:45
3 GCCenk Nagycenki 2003.10.03 19:00
4 GCKoKa Pálházi 2003.10.19 17:04
5 GCNABO Nagybörzsönyi 2004.01.02 13:30
6 GCZSUV Debreceni 2004.03.15 14:50
7 GCKeKi Kecskeméti 2004.06.19 12:07
8 GCKiEV Királyréti 2004.06.24 19:16
9 GCNYKV Nyírvidéki 2004.07.04 17:01
10 GCMEV Mesztegnyői 2004.07.31 13:56
11 GCCSMD Csömödéri 2004.08.01 13:27
12 GCKVNB Balatonfenyvesi 2004.11.01 10:27
13 GCPKVU Pécsi 2005.01.16 13:16
14 GCsihu Mátravasút 2005.03.13 13:58
15 GCTiKe Tiszakécskei 2005.03.15 11:23
16 GCkapu Kaszópusztai 2006.02.12 12:16
17 GCzs1 Almamelléki 2007.01.21 08:19
18 GCKEEM Kemencei 2007.02.10 15:57
19 GCFAEV Felsőtárkányi Amikor ott jártam nem volt kereshető ( logfotó )
20 GCSZVO Szilvásváradi Szintén nem volt kereshető ( logfotó )
21 GCANDO Lillafüredi A harmadik akkor nem kereshető vasút, fotó készült.
Hosszú kutatás után végre kezemben lehetett ez a láda is! [wapon beküldött szöveg]
Miután tegnapelőtt összeszedtem az utolsó 5 hiányzó láncszemet is a végláda koordinátáihoz, s tegnap leróttam tiszteletemet a Közlekedési Múzeumnál is, ma izgatottan vágtunk neki az utolsó feladatnak. A láda gond nélkül meglett, a problémát a rengeteg túrista jelentette. Megfelelő félrevezető lépéseket téve, és az időzítésre figyelvén sikerült a láda ki- és visszacsempészése. Mindig is érdekelt a vasút, még ha megszállottnak nem is nevezném magam, mindenképp nagy élményt jelentett ez az igényesen kidolgozott multi. Köszönöm a rejtést!
Végre megvan! Még akkor kezdtem el ezt keresni, amikor megjelent, nem is tudom hány éve. Igazából már akkor is éreztem, hogy ez olyasmi, ami kb 6 év múlva tudnék teljesíteni, vannak az országnak olyan részei, ahova csak akkor jutok el, ha vagy családi kirándulát szervezünk oda, vagy egy "őrült" kesser nekivág a világnak :)
Az eredeti helynél is jártam, ami igen érdekes volt (fővonali sinak mellett sétálva .. ) sajnos mire kiértem Mihul, vagy valaki más (már nem emlékszem) elhozta, mert nem jó helyen volt.
Amikor láttam a logokat, hogy lehetséges alternatív módot találni a megtalálásra újra belelkesültem. Előszőr megpróbáltam kitalálni a sárga oldal jelszavait, ehhez nem voltam elég kitartó. A logok alapján viszont nagyjából behatároltam a láda helyét, bár épp máshova tippeltem. Ezt pont karácsony előtt találtam meg Edinával.
Az első részről nem nyilatkozom :)
A vasút modellezés engem is nagyon érdekel(t). Régebben jártam a LÁNG művelődési központba, újpesten, ahol volt egy vasútmodellező kör. Egy olyan modulrendszerű terepasztalt építettünk, ami végül összerakva 80m hosszú volt. Lehet hogy időnként még most is kiállítják. Elég komolyan nézett ki, menetrenddel, ahogy az igazi vonalakon. Ez még relékkel működött :)
Saját terepasztal építési projektem sajnos befejeződött.
A közlekedési múzeum meglátogatásához újra kedvet kaptam, mert már vagy 15 éve jártam ott utoljára.
A vasúttal több szálon van közvetlen kapcsolatom. Nagyapám mozdonyvezető volt, én logisztikát tanítok, a geocachinget is főleg a vasúti szállítást igénybe véve játszom, és egy gyerekkorom óta tartó hobbym a terpasztal építés, a vasútmodellezés.
A GCkisv láda részleteinek gyűjtését kb. 3 éve kezdtük, akkor még fiaimmal. Volt olyan láda, ahol voltunk, de még nem tudtuk, hogy a jelszó mellett másra is kellene figyelni, máshol nem találtuk a szükséges kódot és egyebek. Mai fejjel a vasút + kerékpár geocachinget követve látom, hogy vannak olyan távoli pontok, ahová egy nap alatt még 3-kori indulással és éjfélkor való hazaérkezéssel sem fogok eljutni, két egymás utáni napom pedig ottalvással eddig még nem jött össze. Igy egyetlen lehetőség volt, hogy a hiányzó részek miatt a rejtő segítségét kérjem.
Ő készséges volt, segített. Ezúton is köszönet neki ezért. A láda elgondolása hatalmas vállalkozás, hiszen a változó ládakészlet mellett folyamatosan figyelni kell jónéhány láda állapotát, pótlását. Pl. nyáron pont akkor voltam GCCENK-nél, amikor frissen pótolták az eltűnt ládát, és az új dobozban még nem volt benne a szükséges jelszórészlet.
Jelentős vállalkozás a láda mondanivalója miatt is, mert a vasútnak sokkal nagyobb részt kellene vinnie a logisztikai folyamatokban Magyarországon, mint amennyit jelenleg visz, amikor Európa egyik legjobb vasúti pálya hálózata volt a mienk. Ebből emlékül a kisvasúti hálózat romjai maradtak meg, aminek ez a láda emléket állít.
A láda minden részletében kerékpárral teljesíthető, a záróláda is. Az utóbbi kellemes perceket okozott a mai szigorlati vizsganap után mind a kerékpározás, mind pedig a környezet miatt. Köszönet a rejtésért - és persze a segítségért.
Zavart ez a fekete pont a térképen, így pont kapóra jött, mikor sétálgattunk az erdőben, és belerúgtunk egy hatalmas fatönkbe, amiből egy láda gurult ki...
Az értékelésről: Nincs pofám rosszabbat adni :P
O.K! [wapon beküldött szöveg]
Bár én sem jártam még minden pontnál, de előbb-utóbb el fogok jutni az eddig még nem látott kisvonatokhoz is! (Bár a ládázás előtti időkben jártam a legtöbbnél)
A Ládát radpeterrel közösen kerestük fel és a végén még a kezdőpontoz is visszalátogattunk!
A GCLIK meglátogatása után ez az egy fekete pötty maradt Budapest térképén. Így, bár eddig még csak jó felét kerestem meg a kisvasutas ládáknak, megelőlegeztem ezt a megtalálást. A többi ládát folyamatosan keresem, 2018.10.05 az utolsó, eredeti sorozatban szereplőt is megtaláltam (aztán 2019.02.23 az utolsó később bekerültet is, ld. lent).
A ládát a koordináták ismerete nélkül, az elmúlt hónap néhány képe alapján simán megtaláltam. A jelszó első feléhez kellett egy kis izgalmas kutakodás a vasutak világában, amit nagyon élveztem. Így némi munkával, minden segítség nélkül megleltem az összes szükséges információt.
Ehhez persze az is kellett, hogy gyerekkorom óta lelkes "vasutas" vagyok. A Közlekedési Múzeumba több mint 40 éve járok. A magyarországi kisvasutak legtöbbjét még a GPS idők előtt felkerestem, nagy részén utaztam is. A zempléni és bodrogközi kisvasútról épp lemaradtam, de pl. az Alsóőrs-Veszprém (normál nyomtávú) vonalon még utaztam.
2003. június 12-én a GCSOSZ ládával kezdtük a kisvasutas ládasorozatot. Néhány száz km-t autóztunk, gyalogoltunk, bicajoztunk, vonatoztunk, buszoztunk, amire valamennyi helyet végigjártuk. A GCKOKA ládát a Zemplénben nem tudtuk megkeresni, mert a hatóság másfél éve szakérti :-( Egyébként ott is lehet túrázni, csak kessingelni nem... (Köszönet a jelszórészletért!) A legjobban a Csömödéri kisvasút tetszett! Sok érdekes információhoz jutottunk a ládaoldalak elolvasása révén és persze a helyszíneken. Gratulálok és köszönöm az elrejtőknek és Petika-nak!
Megvan!
Egészen rendkívüli köszönet Petikának ezért a kivételes ötletért és feladatért, amely szerintem a legrangosabb a magyar pályán. Nekem, mint közlekedésmérnöknek és a Közlekedési Múzeum nagy barátjának különös öröm látni, hogy nem teljesen pusztul el ez a gazdaságilag ismét egyre értékesebb ipartörténeti kincs: a magyar kisvasút. Megismertetésében szerepe van ennek a monstre-multinak is, amelynek teljesítéséhez valójában be kell járni az egész országot. Ha valaki csupán ezt az egyet teljesíti, már nagyon sokat tett és kapott!
Most nekem nagyon jól összejött minden. Tegnap voltam a kisvasutas sorozat utolsó hátralevő ládájánál, a Csömödéri-kisvasútnál, rögtön utána a Dél-Zalai kerekezéssel meglett az 1200. megtalálásom, ma - éppen a kesser-szenvedélyemet (is) nagyszerűen támogató feleségem születésnapján - jártam a záróládánál, ahol pontosan logolásom közben haladt el a Gyermekvasút szerelvénye, barátságosan integető mozdonyvezetővel. Biciklivel mentem fel, végig pedálozva, nem fogaskerekűvel ám! Budapesten most nincs fekete négyszög a térképemen.
A logokból vélhetően nem minden "megtaláló" hajtotta végre az egész feladatot. Nekik azt javaslom, hogy legalább utólag pótolják be mulasztásukat, mert nagyon szép és érdekes helyeket hagytak ki! Én valamennyi kisvasútnál voltam, ott is, ahol nincs most megtalálható láda. Ezek jelszórészleteiért köszönetet mondok Togónak.
Hosszú, operatív nyomozás előzte meg a megtalálást. Logok olvasgatása, képek nézegetése, információ gyűjtés, testi fölénnyel való visszaélés, és egyéb huncutságok vezettek idáig. Na azt azért nem mondhatnám, hogy megszenvedtem érte:-).
Minden tiszteletem Petikájé amiért összehozta ezt a grandiózus multiládát, rengeteg munkája lehet benne. Mondhatni igazi megszállott, a szó legnemesebb értelmében. Éppen ezért nem bírtam kivárni mire "rendesen" eljutok idáig.
Remélem nem haragszik meg érte.
Szab-bal közösen buszoztunk, meg vonatoztunk, szóval tömegközelkedtünk, aztán mikor már eleget mentünk tömeggel, utána mentünk, mentünk, mendegéltünk tovább az erdőben gyalogosan. Mikor már az üveghegyeken is túl jártunk, eccercsak megláttunk az erdőben egy... Hát hogy is nevezzük, egy tökre' jó ládarejteket. Elkiáltottam magam:
-Hisz ez egy ládarejtek... - mire Szab:
-Tényleg! Dejó! Nézzük meg közelebbről.
Kíváncsiak voltunk, és bele akartunk nézni, nincs-e véletlenül mégis benne egy láda, ha már ilyen jó ládarejtek kinézetű. Jól össze volt fagyva, ígyhát az erdőben talált különösen kézre álló husángokkal jól szét is vertük az agyát a rejteknek. Aztán egy hatalmas reccsenés után felkiáltottam:
-Nini: madarasteszkószacskó!
Ki is bontottuk sebtébe széjjelfagyott foszlányaiból, és egy ezüst fedelű ládikó került elő belőle.
-Jééééé, ez a GCkisv... - kiáltott fel Szab.
-Jééééé... - kiáltottam én is.
És már sebtében logoltunk is...
Majd sétánkat folyatva kevésbé izgalmas eseményekkel tarkítva jutottunk haza.
Itt a mese vége, fuss el véle...
Aki nem hiszi, járjon utána...
Tudnál valami virtuális megoldást adni a hosszú ideje nem kereshető ládikák kiváltására? Feltehető hogy minden kisvasutnál található egy olyan felirat aminek elolvasása nem okoz természeti károkat.
Jó volna a leírt feltételeknek megfelelve megtalálni ezt a ládikát,
mielött a sok etikátlan megtalálás miatt elveszti az értékét
Jogosnak érzem kl közbeszólását. A rejtő leírta: "Ennek a ládának a megtalálásához előbb meg kell keresned mind a 21 magyarországi kisvasútnál az ott elhelyezett geoládát." Amúgy az extrémek mindannyian felkeresték az összes kisvasutas ládát?
Örülök, hogy a kezdeti nézeteltérések után, a sorozat létrehozásában is aktívan részt vevő extrém csapat is megtalálta az immár általuk is elismereten nyugis záróládát! Természetesen ez a bejegyzés szent és sérthetetlen. Külön öröm számomra, hogy ilyen szép nagy létszámú csoport vett részt az akcióban! További jó geoládázást minden megtalálónak!
Kellemes séta egy vidám társaságban. Jártam már erre, nem is egyszer. A környezet szép de semmi más különös. Egy ekkora láda-project tényleg jobb zárást érdemelne, de ezt már mások is elmondták, csak erősítem a véleményüket. Egyébként nekem az ötlet amellett hogy egyedi, nem tetszik annyira. A klasszikus geokessinghez csak a ládának van köze, az meg így magában nem sokat mutat, a többi meg csak hókusz-pókusz. Persze kemény munka van mögötte, az látszik, de ilyen alapon lehetne horgásztó-, hegytető-, kastély-, templomrom-, stb.-ládasorozat záróládákat csinálni, de minek.
Megtaláltuk jó sokan, mert mindenki hozott még egy embert.
Vidám dolog volt újból találkozni a vonatos plakettel.
A ládánál kicsit furcsa dolgok történtek. Dani rágyújtott egy gyufára, volt metál doromb, ittunk tüzes vizet, doGmAI pedig füstjeleket varázsolt. Úgy látszik ez az indiánus dolog is visszatérő téma. Lásd még a deltában, sínfülelés címszó alatt.
Azt hiszem, talán én élveztem leginkább a tegnapi bevetést. Feltehetőleg ez azért van, mert nagyon keveset tudtam csak aludni az előző éjszaka, és amire eljutottunk a csészéhez, annyira le voltam lassulva, hogy szinte csak estem keltem :-) Nem mondhatnám, hogy nincs szem előtt a hely, valószínűleg lett volna olyan befejező pont lehetőség, ami nem ennyire forgalmas helyre kalauzolja a látogatót. A láda (mármint a záróláda) szintén egy multi láda, amit a Rejtő titkol a jőátékosok elől, hogy miért, azt nem értem. Mostmár végképp nincs értelme.
Maga a kisvasutas láda sorozat viszont tényleg egy jó ötlet, felkeltette az érdeklődésemet a vasút iránt. Oly annyira, hogy még 10-eskét (M61-010) is meglátogattam(tuk). Továbbá megnéztem azt is, hogy a záróláda nyilvános koordinátáján lévő tárgy miért néz ki úgy, ahogy.
Például azt sem tudtam volna meg, hogy némelyik jelszórészlet mit jelent, ha nem segítenek cacher társaim.
Szóval jó volt ez.
A rejtő, Petika kérésére módosítom a logomat, miszerint mostmár multiként van bejelentve a kisvasutas láda záróládája is.
A HECT-tel megosztott másodikként.
Hát ez nem egyszerű... Picit nagy multi.
Egy ekkora dolog végére azért valami színvonalasabb illett volna. Lennének még ötleteim, amik nem egy már meglátogatott pont közelébe viszik a nagyérdeműt, és mégis van közük a kisvasúthoz. Mindegy, ezt kaptuk.
Azért ha nem az utsó vonat után megyünk, nem időztünk volna ilyen háborítatlanul nem keveset vágánytengelyben. Még jó, hogy mindkét irányban közel az útátjáró, csak épp az útátjárójelzőket feledtem megnézni. Sebaj, ilyen pályasebesség mellett még ívben sem kell nagyon aggódni.
hect [wapon beküldött szöveg]
Másodszor logoljuk be ezt a ládát, ezúttal a logbookban is szerepel a megtalálás. Mihul logját viszont nem találtuk. Lehet, hogy kitépte valaki... :)))
Hát egy ilyen hosszú és bonyolult ládasorozat azt hiszem megérdemelne egy kicsit izgalmasabb ládát. Mondhatnám, hogy a mi megtalálásunk elég izgalmas volt, de nem vagyok benne biztos, hogy mindenkinek ilyen lesz :) ! Éljen a HECT!
Hát, ismét megtaláltuk.
Kicsit nyugisabb hely mint az előző, de semmi extra. Reméljük a mostani logbejegyzésünk nem lesz kitépve, mint a legelső.
Ami még szemetszúrt a loggolásnál, hogy Freddy volt az egyetlen aki írt a naplóba, így mi vagyunk a másodikak.
Érdekes módon más nem szerepel benne. Hogy ez miért van így, ki-ki döntse el maga. :o)
Az első, éves, geocaching specifikus "fogadalmunk" a kisvasutak fedőnévre hallgató ládák megtalálása lett. Célunk tehát 2005. december 31-ig mind a 21 csihu-hu-hu bejárása.
A láda az eredetileg tervezett helyről át lett helyezve. Most egy olyan helyen van aminek a közelében már jártál, ha az összes kisvatutat meglátogattad.
Mihul, Adavid, vonos3as és extémkesserék még a régi helyén - egy vasúti delta közepén - keresték. Azok kedvéért, akik szeretnék emelni az adrenalinszintjüket a régi hely koordinátáit is megadom a jelszavakkal védett oldalon, de ott már nincs se láda se jelszó! Az Adavid által említett baloldali közlekedés csak a deltát átszelő fővonalra vonatkozik, a többi ágon a szokásos forgalmi rend szerint haladnak a vonatok.
Sok sikert kívánok a kereséshez! Petika
Petika elküldte a koordinátákat, és leteszteltem a dobozt. Szerintem a hely elég kemény, nem könnyü a megközelítése. Kicsit veszélyes mert sinek mellett kell (gya)logolni. Maga a hely érintetlen szépségű, sok érdekes növény található arra. Még soha nem próbáltam milyen sinek mellet sétálni. Növekszik az adrealin.. Számomra az a láda egy olyan multi, amit Mihullal ellentétben soha nem fogok elérni. Gyűjtögetem a geoládákat, de itt számomra túl magas a mérce, 21pont..
Azért Hajrá!
azért nem eltt meg mert Mihul 1 órával előtem begyűjtötte..
+1 jótanács a sineken forditott a közlekedés, vagyis az előre irány mindig a bal oldalon van, érdemes jobbodalt menni.
Figyelemre méltó hogy négy leendő moderátor milyen sok energiát fordít egy geocachertársunk által elhelyezett ládika tönkretételére. Miközben ugrálnak bicikliznek a síneken, egyszóval elkövetik mindazt amiért úgymond kimoderálták a ládikát. Sajnálom őket !
Megtaláltuk.
Mivel a közvetített moderálás ellenére is kihelyezésre került a láda, muszáj volt megkeresnünk. Elsőként logolhattunk a naplóba. Az eső kerülgetett minket rendesen, a páratartalom 100%-os volt, de még így is helytálltunk :-). Tiltott, veszélyes a hely, ezért a láda áthelyezéséig egy extrémkesser megtaláltam log kajabált a ládaoldalon.
A csészét eredeti helyén megtaláltuk a fenti időpontban. Korábban itt egy megtaláltam log volt. Mivel a rejtő (Petika) a logbookból kitépte a bejegyzésünket a logot csak az első valódi megtalálás (Freddy) után töröltük.
Köszönjük a kalandot!
A megtalálásban részt vettek:
Barbárka&Mudman, Flektogon, Vonós2es
Első kísérlet.
Gonosz mód az extrémekkel meghekkeltük a záróláda oldalát, és gondoltuk megkeressük. A láda nem volt még kihelyezve, viszont kiderült, hogy a környék miatt a láda moderációra érdemes. Veszélyes és nem méltó a kisvasutas mozgalom lezárásához.