Előzmények
magpet | hozzászólásai | válasz erre | 2012.04.04 15:48:26 (13088) |
Ez is egy értelmezés, de a "buszjegy=buszjegy" is. GPS vásárlásnál is többről van szó, mint egy darab készülék színes dobozban. Van hozzá garancia, ilyen-olyan nyelvű leírások, némi support. Persze simán megeshet, hogy valakinek ezekre nincs szüksége. A baj akkor kezdődik, ha a dolgok keverednek: a "csak egy készülék a dobozban" árat akarom fizetnia vikgá legolcsóbb webshopjának, de a magyar leírásos, supportos szolgáltatást kérem hozzá egy magyarországi cégtől, akinek a vásárlásomhoz semmi köze. Ezért írtam, hogy a vásárlói tudatosság jelenleg kicsit agyatlanul rá van szűkülve az árcédulákra.[ előzmény: (13087) KiVi, 2012.04.04 14:57:16] |
|
KiVi | hozzászólásai | válasz erre | 2012.04.04 14:57:16 (13087) |
A BKV jegyes példa az úgy lenne jó, hogy a gyorsjáratú BKV buszra csak olyan jeggyel engednek fel amit a lakóhelyed kerületében lévő pénztárban veszel. Más kerületben vett jeggyel csak a lassú-járatot használhatod. Természetesen meghirdetve, nem zsákbamacskaként, de a kerületi pénztárad mindenképp felszámít pár százalék kényelmi felárat a jegyre.[ előzmény: (13085) magpet, 2012.04.04 14:39:20] |
|
magpet | hozzászólásai | válasz erre | 2012.04.04 14:39:20 (13085) |
Szomorú, de előre tudható, nincs zsákbamacska. Épp ideje lenne*, hogy az ún. "tudatos vásárlás" az árcédulák böngészésén túl az egyéb feltételek elolvasását és sikeres értelmezését is jelentse. Ha egy BKV buszjeggyel nem engednek fel a Barcelonába induló járatra (pedig buszjegy=buszjegy, és a BKV-s sokkal olcsóbb volt!), akkor talán nem a szolgáltató hibázott. :)
*Tisztelet a kivételnek![ előzmény: (13084) Vacsape, 2012.04.04 12:54:05] |
|
piret | hozzászólásai | válasz erre | 2012.04.03 21:13:27 (13083) |
Ez pontosan így van. A londoni európai képviselet tőlük sem fogadja el az amerikás példányokat, sem garanciás, sem fizetős javításra, cserére, semmire.[ előzmény: (13081) zakany, 2012.04.03 20:55:14] |
|
zakany | hozzászólásai | válasz erre | 2012.04.03 20:55:14 (13081) |
Nem nagyon "forrasztgatnak" ott szerintem.. Leginkább egész készüléket szoktak cserélni, és gondolom máshonnan behozott cuccossal nem tudnak elszámolni ők sem, mikor leadják a rosszat..
(de lehet tévedek)[ előzmény: (13080) Vacsape, 2012.04.03 20:40:43] |
|
Vacsape | hozzászólásai | válasz erre | 2012.04.03 20:40:43 (13080) |
Igen ezt vágom, de vitt már oda valaki "amerikás" készüléket, amire azt mondták, hogy nem vállalják a javítását?[ előzmény: (13079) zakany, 2012.04.03 20:38:23] |
|
zakany | hozzászólásai | válasz erre | 2012.04.03 20:38:23 (13079) |
"Garanciális és garancián túli ügyintézést kizárólag a Navi-Gate Kft. kereskedelmi hálózatán keresztül értékesített készülékekre vállalunk!"
[ előzmény: (13078) Vacsape, 2012.04.03 20:35:27] |
|
R.Guszty | hozzászólásai | válasz erre | 2012.04.03 18:53:24 (13076) |
Amíg nincs baj, nincs baj. Ha viszont elromlik a készülék, az "amerikás" készüléket Magyarországon a Garmin szerviz pénzért sem javítja.[ előzmény: (13075) Égetö, 2012.04.03 17:39:32] |
|
Égetö | hozzászólásai | válasz erre | 2012.04.03 17:39:32 (13075) |
Szeritem az,hogy amerikás a csix,már nem hiszem,hogy értékcsökkentő dolog. Az alaptérképben és a beleégetett nyelvben van különbség, de manapság egyik sem jelenthet gondot, a magyaritás megoldott! Gari meg már úgy sincs rajta, így a magyar garmin haragjától sem kell tartani! Nekem is van egy ilyen amerikás gépem, de nem érzem ennek különösebb hátrányát, de az igaz, hogy amikor a magyar 170e. volt, én 90e-ért vettem és ugye ez nem volt mindegy úgy 5 éve sem![ előzmény: (13071) magpet, 2012.04.02 16:54:41] |
|
magpet | hozzászólásai | válasz erre | 2012.04.02 16:54:41 (13071) |
Ezen az áron az eTrex Legend HCx és a Vista HCx esélyes. Jó készülékek, nagyon jól sikerült vevővel.
Kis szerencsével esetleg megcsíphetsz GPSMAP 60Cx-et, nagy szerencsével 60CSx-et is, de ezeket inkább amerikás és/vagy eléggé leharcolt állapotban.[ előzmény: (13070) Goothe, 2012.04.02 15:59:59] |
|
|
|