geocaching.hu geocaching.hu FAQ/cachikett
   + geoládák ~  |  + megtalálások ~  |  + felhasználók ~  |  + poi ~   |   fórum    |   belépés
  
  
  
 
FAQ
Előzmények

Attibatihozzászólásai | válasz erre | 2013.01.01 20:30:42 (1215)
Minden multipont számít, akár a befejezted a teljes multit akár nem.
[előzmény: (1214) Gábor75, 2013.01.01 20:24:36]

Gábor75hozzászólásai | válasz erre | 2013.01.01 20:24:36 (1214)
Végigolvastam a kiírást és a fórumot is, de bizonytalan vagyok. Azt látom hogy idén minden multipont külön számít. A kérdésem az lenne hogy akkor is számít, ha egyébként az adott multi minden pontjára nem mentem el? Vagy akkor a hiányos multik pontjai nem számítanak? A válaszokat köszöni egy kerékpáros kezdő...:-)

Másik kérdésem, ki hogy menti a nyomvonalait? Dakota vagy Oregon felhaszmálók előnyben. :-) A készülék nyomvonalkezelőjét érdemes használni és ha igen akkor miként? Sosem foglakloztam eddig track rögzítéssel ezért kérdezem.


Bejelentkezés név:  jelszó:   [regisztráció]

Felhasználónevedet és jelszavadat a turistautak.hu oldalon is használhatod!

[fejlesztési ötletek] [grafikonok] [szavazások] [jogi tudnivalók] [e-mail] [impresszum]

A geocaching.hu megnevezés és a kapcsolódó logo bejegyzett védjegy.
Kereskedelmi célú felhasználásuk csak a tulajdonosok hozzájárulásával lehetséges.