geocaching.hu geocaching.hu FAQ/cachikett
   + geoládák ~  |  + megtalálások ~  |  + felhasználók ~  |  + poi ~   |   fórum    |   belépés
  
  
  
 
FAQ
Előzmények

Zsiráfhozzászólásai | válasz erre | 2013.05.28 21:23:48 (1984)
Szerintem beleszámolja... Meg is írtam... Az másik kérdés, hogy kell-e számolnia. De csak egyszer számolja meg, mert ma ismét jelezte GCpant korrekt megközelítését, de ma már nem adta bele a végeredménybe.

Ha elmész egy mobil doboz mellett, akkor track beküldés előtt írd fel, hogy mennyi pontod van, számold meg az elfogadott találatokat, és nézd meg, hogy mennyit adott a pontokhoz...
[előzmény: (1983) Mikulás, 2013.05.28 16:44:41]

Mikuláshozzászólásai | válasz erre | 2013.05.28 16:44:41 (1983)
Jelzi, de nem számítja be a felkeresett pontokba.
[előzmény: (1982) Nargoth, 2013.05.28 12:40:23]

Nargothhozzászólásai | válasz erre | 2013.05.28 12:40:23 (1982)
Nekem az egyik beküldött trackemnél a rendszer hozza, hogy a GCTREK ládától 2,65 m-re volt - ami igaz is, azért mentem. Szóval jelezni jelzi, az biztos.
[előzmény: (1980) Mikulás, 2013.05.28 11:46:05]

Mikuláshozzászólásai | válasz erre | 2013.05.28 11:46:05 (1980)
Igen, beszámít az esemény láda, csak a mozgó nem. Elég hülye helyre volt leszúrva a koo. Én bringával szándékosan rámentem, hogy 20 méteren belül legyen :)
[előzmény: (1979) R.Guszty, 2013.05.28 07:44:24]

R.Gusztyhozzászólásai | válasz erre | 2013.05.28 07:44:24 (1979)
A verseny eseményládája beleszámít a kupába? Ha igen, kérek egy admin általi jóváhagyást, mert a bázistól-bázisig tartó úton nem sikerült 30m-nél jobban megközelítenem a ládapontot. Köszönöm.


Bejelentkezés név:  jelszó:   [regisztráció]

Felhasználónevedet és jelszavadat a turistautak.hu oldalon is használhatod!

[fejlesztési ötletek] [grafikonok] [szavazások] [jogi tudnivalók] [e-mail] [impresszum]

A geocaching.hu megnevezés és a kapcsolódó logo bejegyzett védjegy.
Kereskedelmi célú felhasználásuk csak a tulajdonosok hozzájárulásával lehetséges.