Előzmények

VPhozzászólásai | válasz erre | 2023.12.02 13:53:24 (4939)
Én külön senior sífutó kategóriát szeretnék! :D
[előzmény: (4937) griffs, 2023.12.02 11:41:57]

griffshozzászólásai | válasz erre | 2023.12.02 11:41:57 (4937)
A posztod elején emlegetett edzettség dolog nagyon ellent mond az ebike engedélyezésnek.
Most komolyan felálhat a dobogóra egy ebike-os, lenyomva olyan játékosokat mint pl. tüdő, Nargoth, Strombus (Porhandát sajnos még nem ismerem)? Ez még viccnek is rosz. Erre valóban külön kategória kellett volna.
[előzmény: (4936) Attibati, 2023.12.01 13:11:40]

Attibatihozzászólásai | válasz erre | 2023.12.01 13:11:40 (4936)
Végignézve az eddigi évadok helyezettjeit a döntő többségükk aktív dolgozó volt. A gckupa teljesítményre elsősorban az edzettség és az anyagi lehetőségek vannak befolyással. Új kategóriák bevezetését nem tartom célszerűnek, mivel már így is rengeteg kategória van, egyikben- másikban nagyon kevés versenyző indul.
Te még fiatal ember vagy, nem tudod, hogy a nyugdíjasok milyen problémákkal küzdenek. Nem úgy működik a dolog, hogy minden nap túrázni, kerékpározni tudnak menni, a fizikai telejesítőképesség ebben a korban jelentősen lecsökken, a megnövekedett szabadidő nem jelent jelentős előnyt.
Az eleketromos kerékpárról többször volt itt szó már a fórumon, akkor kategórikusan el lett utasítva a használata. Az eleketromos bringák mostanra jelentősen elterjedtek, nincs értelme tovább tiltani őket. Cél az, hogy minél több játékost bevonjunk a természetben történő testmozgásba.
[előzmény: (4935) Leslie33, 2023.12.01 12:22:03]

Leslie33hozzászólásai | válasz erre | 2023.12.01 12:22:03 (4935)
Tisztelt Attibati!

Azt gondolom, hogy az elmúlt 3 évben a fiammal (Bobby Holmes) jelentős energiákat fordítottunk a gckupa versenyre és 3 győzelemmel és egy országos összesített 3. hellyel azért eredményeink is voltak, így talán számíthat a véleményem.
Előrebocsájtom, az idei évi versenyben már nem fogunk aktívan szerepelni, így igazából minket már nem érintenek a változások...
1. Nagyon nem tartom jónak, hogy egy junior - tehát iskolás - elindulhasson a felnőtt mezőnyben. Akinek van tavaszi, nyári és téliszünete (legalább 60 munkanapnyi plusz lehetősége) az óriási előnybe kerül egy aktív dolgozó felnőttel szemben. Ráadásul az országbérlettel szinte "ingyen" utazik el bárhová az országban, szemben egy felnőttel, akinek ehhez pl. autó kell...
2. Hogy a trackből kiderüljön, hogy valaki milyen kerékpárral teljesíti a szükséges kilómétereket, eddig sem volt lehetőség (vagy nem tudunk róla, hogy lenne rá mód) így a jelenlegi szabályozás igazából nem jelent változást, eddig a versenyző lelkiismeretére volt bízva, mennyi segítséget vesz igénybe. A mostani engedéllyel ez már legális, de az elektromos rásegítés hatalmas előny mindenképpen.
3. Esetleg érdemes lenne egy új kategóriát is nyitni, nyugdíjas versenyzőknek, mert ők hasonlóan hatalmas előnyt élveznek az aktív dolgozókkal szemben, hiszen ingyen utaznak, és korlátlan idő áll rendelkezésükre túrázni.

Köszönöm, ha elolvassátok és elgondolkodtok rajta. Még egyszer hangsúlyozom, mi már nem fogunk aktívan részt venni a versenyben, így ez úgy érzem, független hozzászólás, és a verseny jobbítására és a fair play előmozdítására irányul.
Köszönjük az elmúlt évben nyújtott minden segítségedet,

Tisztelettel:

Borka László (Leslie33)
[előzmény: (4934) Attibati, 2023.12.01 09:04:47]

Attibatihozzászólásai | válasz erre | 2023.12.01 09:04:47 (4934)
A ma induló új szezonban két változást határoztunk el:
- a szezon alatt nem lehet kategóriát változtatni, tehát nem lehetséges junior kategóriából a felnőttbe átváltani
és viszont.
Arra van lehetőség, hogy az életkor szerint junior kategóriájú játékosok a felnőtt kategóriában induljanak, de a
kategóriáról az első track feltöltésekor dönteni kell.
- a kerékpáros kategóriában pedelec elektromos kerékpárok is használhatók, tehát olyan kerékpárok, amelyek állandó tekerést igényelnek, az elektromos motor csak akkor segít, ha tekerik a pedált.

Bejelentkezés név:  jelszó:   [regisztráció]