Előzmények

cactushozzászólásai | válasz erre | 2014.02.12 05:17:02 (4081)
Mindig elfelejtem, hogy szét vannak darabolva a trackek, ha átlógnak másik tájegységbe :-), átküldtem emilben a teljes kört. Ha a közel eső ládákat hozzászámolod, akkor már elég bruttós lesz, ezek jórészt aszfalton elérhetők. Recsk és Domoszló közötti utat már többször megtettük gyalog, gondosan elkerülve az erdészeti utakat, de úgy emlékszem van egy kavicsos erdészeti út+ aszfalt megoldás is. Ha van rá igény valamelyik hétvégén megyek egy kört, hogy leellenőrizzem a kényelmes átjárhatóságot.
A forgalom változó, de nem rettenetes, nyáron Mátrafüred és Mátraháza között sok a motoros, de kerékpáros és gyalogos is van bőven.
[elÅ‘zmény: (4080) griffs, 2014.02.11 19:39:55]

griffshozzászólásai | válasz erre | 2014.02.11 19:39:55 (4080)
Nem folyamatos a track, de nem nehéz kitalálni a hiányzó részeket.
Mennyire forgalmasak ezek az utak?
Ha jól látom fel lehet bruttósítani pl. hogy az ember Recskről felmegy durván a GCSKUT-ig és vissza Parádra, vagy le Markazra és úgy nyolcas lesz. Ugye azok is aszfaltok?
[elÅ‘zmény: (4076) cactus, 2014.02.09 07:20:42]

cactushozzászólásai | válasz erre | 2014.02.09 07:20:42 (4076)
Nem vagyok kerékpár fan, de néha-néha felülök a drótszamárra, tudom ajánlani a Keleti Mátrakört, végig aszfalt, ezt néhány szakaszon feledteti az út állapota, kellemesen hullámzik, de egy magamfajta puhány is végig tudja tekerni.
Rövidítésre nincs lehetőség, de szerintem nem is kell, viszont sok frissítőállomás van egyenletesen elosztva :-)

Bejelentkezés név:  jelszó:   [regisztráció]