Előzmények

scelehozzászólásai | válasz erre | 2015.08.24 13:43:07 (5508)
Teljesen változó ennek a megítélése. Attibati, ahogyan írta is, nagyon sokat szívott a hidraulikus tárcsafékkel. Én most a negyedik tárcsafékemet gyűröm és nincs bajom. (nem, nem mentek tönkre ez előzők, csak próbáltam mindig jobbat szerezni)

Soha nem volt komoly problémám velük, egyet kivéve. A hátsó féknél valamiért az egyik dugattyú ferdén közlekedett és kikoptatta pár év alatt a házat és eresztette az olajat. Ezt a problémát azóta megoldottam, így most tökéletes a fék. Nem kell állítgatni, állandóan szerelni., csak betétcserénél kell beállítani, de azt gondolom, hogy ez normális.

Mechanikus tárcsafékem sose volt, de nem is vágyom rá. Tudok olyat amelyik jól működik (nem én állítom), de olyat is, ami már újkorában se ér fel egy jó V-fékkel.
[elÅ‘zmény: (5507) b-lint, 2015.08.24 12:19:07]

b-linthozzászólásai | válasz erre | 2015.08.24 12:19:07 (5507)
Illetve, a V-féket beállítom magamnak, egy imbusz-kulcs elég hozzá. Tárcsánál ez nem tudom mennyire megoldható - ezt valaki másnak kellene itt leírni :)
[elÅ‘zmény: (5502) CacheFinder, 2015.08.24 08:47:13]

CacheFinderhozzászólásai | válasz erre | 2015.08.24 08:47:13 (5502)
Pontosan ezt mondták nekem is anno a szakik.
[elÅ‘zmény: (5501) b-lint, 2015.08.24 08:28:12]

b-linthozzászólásai | válasz erre | 2015.08.24 08:28:12 (5501)
Nekem több helyen is mondták, hogy inkább egy jó v fék, mint olcsó mechanikus tárcsafék. Nekem emiatt v fék lett, elvagyok vele :-) (felhasználás: János-hegyre fel, majd betonon le - ez sokszor, egyébként meg dht leszámítva terep jöhet, tempósan, de nem teljesen elengedve)

Bejelentkezés név:  jelszó:   [regisztráció]