Előzmények
scele | hozzászólásai | válasz erre | 2015.08.24 13:43:07 (5508) |
Teljesen változó ennek a megÃtélése. Attibati, ahogyan Ãrta is, nagyon sokat szÃvott a hidraulikus tárcsafékkel. Én most a negyedik tárcsafékemet gyűröm és nincs bajom. (nem, nem mentek tönkre ez elÅ‘zÅ‘k, csak próbáltam mindig jobbat szerezni)
Soha nem volt komoly problémám velük, egyet kivéve. A hátsó féknél valamiért az egyik dugattyú ferdén közlekedett és kikoptatta pár év alatt a házat és eresztette az olajat. Ezt a problémát azóta megoldottam, Ãgy most tökéletes a fék. Nem kell állÃtgatni, állandóan szerelni., csak betétcserénél kell beállÃtani, de azt gondolom, hogy ez normális.
Mechanikus tárcsafékem sose volt, de nem is vágyom rá. Tudok olyat amelyik jól működik (nem én állÃtom), de olyat is, ami már újkorában se ér fel egy jó V-fékkel.
|
|
b-lint | hozzászólásai | válasz erre | 2015.08.24 12:19:07 (5507) |
Illetve, a V-féket beállÃtom magamnak, egy imbusz-kulcs elég hozzá. Tárcsánál ez nem tudom mennyire megoldható - ezt valaki másnak kellene itt leÃrni :)[ elÅ‘zmény: (5502) CacheFinder, 2015.08.24 08:47:13] |
|
b-lint | hozzászólásai | válasz erre | 2015.08.24 08:28:12 (5501) |
Nekem több helyen is mondták, hogy inkább egy jó v fék, mint olcsó mechanikus tárcsafék. Nekem emiatt v fék lett, elvagyok vele :-) (felhasználás: János-hegyre fel, majd betonon le - ez sokszor, egyébként meg dht leszámÃtva terep jöhet, tempósan, de nem teljesen elengedve) |
|
|
|