Előzmények

Bryanhozzászólásai | válasz erre | 2016.04.27 10:10:29 (5916)
És mi a helyzet a rendszám nélküli kismotorokkal?!?
Ahhoz meg még jogosítvány is kell...
[előzmény: (5912) Ajtony, 2016.04.27 07:19:21]

Ajtonyhozzászólásai | válasz erre | 2016.04.27 07:19:21 (5912)
Nem ilyen azonosításról van szó. Ha a kerékpáros saját puszta létét és\vagy az autós szabad életét veszélyeztető manővert méltóztatik bevetni, akkor például Őt is lefényképezhesse a szuperradar. Az ugyanis (ma még) nem alkalmas arra, hogy a kerékpáros szütyőjében lapuló személyazonosító okmányt megörökítse. :-) Szerintem legjobb lenne a rendszámtábla. Ha már egyszer a kerekesek azt hirdetik, hogy az Ő gépük közlekedési eszköz.
[előzmény: (5909) nmaria, 2016.04.26 20:34:30]

nmariahozzászólásai | válasz erre | 2016.04.26 20:34:30 (5909)
1.Az azonosítás most is megoldott. (személyi igazolvány, diákigazolvány).
2.Ezt én kiterjeszteném mindenkire, aki részt vesz a közlekedésben. Vizsga nélkül egy tapodtat sem. ()még gyalogosan sem)
3.A legszélső sávban a közlekedés rendben lenne akkor is, ha busz sáv.
4.Szerintem nem balesetveszélyes, sőt biztonságosabb mintha a kretén autós nem néz hátra és kivágja az ajtaját. Az utasoldal és útszéle közti kerékpársáv egyenesen halálos. Az utas nem lát hátra a tükörben.
[előzmény: (5908) JAck:66:, 2016.04.26 20:27:38]

JAck:66:hozzászólásai | válasz erre | 2016.04.26 20:27:38 (5908)
Várjatok, hozok popcornt!

De hogy lusta bringásként is hozzászóljak:

1.) Valamilyen módon célszerű lenne az azonosítás, de nehogy már egy matricázott kukásmellénnyel.
2.) Támogatom az oktatást, elég sok ember híján van az alapvető közlekedési ismereteknek.
3.) Én sem javaslom. :) Viszont használja az nyugodtan aki közlekedni kíván és nem pedig várost nézni.
4.) Az egyirányú utcába nem is szabad behajtani, viszont felfestés és táblázás mellett teljesen rendben van.
[előzmény: (5907) nmaria, 2016.04.26 20:06:32]

nmariahozzászólásai | válasz erre | 2016.04.26 20:06:32 (5907)
Sziasztok! Ti helyeslitek ezt?



1.sorszámozott láthatósági mellénnyel kötelezővé kell tenni a kerékpárosok beazonosítását
2.egyhetes alapfokú képzés hatéves kortól mindazoknak, akik igénylik, elvégzése után kerékpárvezetői engedély
3.nem javasolják a kerékpárosok buszsávban haladását
4.az egyirányú utcába behajtást sem kerékpárral, mert igen balesetveszélyesnek tartják.

Bejelentkezés név:  jelszó:   [regisztráció]