"Lejtőn átszakadt belsőből fröcsög a képedbe a lé" - egyrészt akkor az a "lé" olyan is, főleg, ha két hónap alatt beszárad. Másrészt, pont azért kezdtem el használni defektvédőt (Slime), hogy pld. lejtőn lefelé kanyarban, durrdefektnél kapjak néhány másodperc előnyt azzal szemben, hogy leül a felni az aszfaltra, és lefordul róla a külső - mert azt biztosan kórház. 2016-os BRM 600-on is nagyon jól jött, hogy a hortobágyi ellenőrzőpontról tovább induláskor kapott defektnél csak egy kicsit kellett rápumpálni (38 fok volt mellesleg) és nem kellett szerelni. A túra végén egyébként 3 ponton gyöngyözött a zöld trutyi, különösebb nyomásvesztés nélkül. Évek óta két kerékpárt használva (outi & fitness) számtalanszor megtapasztaltam, hogy mennyivel kényelmesebb otthon, nyugodt körülmények között szerelni, mint az út mentén a porban. Én csak javasolni tudom....
A súlytöbblettel - mint ellenérvvel - kapcsolatban olvassátok el a következő tanulságos cikket: :)))
http://brmhungary.hu/hirek/hany-kilo-a-bringad-
|