Előzmények

vecsbalhozzászólásai | válasz erre | 2018.02.11 10:35:47 (6590)
"Lejtőn átszakadt belsőből fröcsög a képedbe a lé" - egyrészt akkor az a "lé" olyan is, főleg, ha két hónap alatt beszárad. Másrészt, pont azért kezdtem el használni defektvédőt (Slime), hogy pld. lejtőn lefelé kanyarban, durrdefektnél kapjak néhány másodperc előnyt azzal szemben, hogy leül a felni az aszfaltra, és lefordul róla a külső - mert azt biztosan kórház. 2016-os BRM 600-on is nagyon jól jött, hogy a hortobágyi ellenőrzőpontról tovább induláskor kapott defektnél csak egy kicsit kellett rápumpálni (38 fok volt mellesleg) és nem kellett szerelni. A túra végén egyébként 3 ponton gyöngyözött a zöld trutyi, különösebb nyomásvesztés nélkül. Évek óta két kerékpárt használva (outi & fitness) számtalanszor megtapasztaltam, hogy mennyivel kényelmesebb otthon, nyugodt körülmények között szerelni, mint az út mentén a porban. Én csak javasolni tudom....

A súlytöbblettel - mint ellenérvvel - kapcsolatban olvassátok el a következő tanulságos cikket: :)))
http://brmhungary.hu/hirek/hany-kilo-a-bringad-

[elÅ‘zmény: (6589) bati.hu, 2018.02.10 19:31:58]

bati.huhozzászólásai | válasz erre | 2018.02.10 19:31:58 (6589)
Igen segít az biztos,
De ha pech van akkor jönnek az ilyenek:
Lejtőn átszakadt belsőből fröcsög a képedbe a lé.
Aszfalton kivágódott tubelessből folyik el a lé.
2 hónap után beleszárad a lé.
Mindez súlyos ezrekért.
Szerelni meg ráérek.
[elÅ‘zmény: (6577) nepster, 2018.02.03 13:38:46]

nepsterhozzászólásai | válasz erre | 2018.02.03 13:38:46 (6577)
Mikor kivettem a belsőt, akkor 11 lyukat számoltam, ahol a "zöld lötyi" kiszivárgott felfújás után. :)
[elÅ‘zmény: (6573) bati.hu, 2018.02.02 08:30:37]

bati.huhozzászólásai | válasz erre | 2018.02.02 08:30:37 (6573)
defekt = mázli + pech , a többi csak marketingduma

Bejelentkezés név:  jelszó:   [regisztráció]