Előzmények

griffshozzászólásai | válasz erre | 2022.07.14 21:52:00 (7840)
Alapból én első váltónak használom a rásegítés fokozat kapcsolót (ha már nincs első váltó), az alábbi szerint: nagy tányér-motor off, középtányér-eco, kistányér-tour. Ha visszafelé váltok, azaz lejjebb veszem a rásegítést, akkor hátul váltok felfelé (nagyobb tányérra) legalább 1, de inkább 2 fokozatot, hogy csökkentsem a 'fal effekt'-et (kevésbé fájjon).
Ez most speciális eset volt, mert a táblák tanulsága szerint (és érzésre is) kb. 2 km. hosszan 35%-os emelkedő volt. Ez alatt annyira felment a pulzus és túlmelegedett a motor (lábszáron érezhető volt), hogy a teteje felé bele is kellett tolnom, amiről nem gondoltam, hogy előfordulhat, szilárd burkolaton. :)
[elÅ‘zmény: (7837) ha2, 2022.07.04 15:18:20]

ha2hozzászólásai | válasz erre | 2022.07.04 15:18:20 (7837)
Eco-ban nyomtad végig?
[elÅ‘zmény: (7836) griffs, 2022.07.03 22:04:58]

griffshozzászólásai | válasz erre | 2022.07.03 22:04:58 (7836)
Ismét egy kis ebike analitika. Szóló túrán vagyok az Alpokban. Ma volt az első egész napom és nyilván nem készültem ki annyira mint analóg bringával, de.. Ha valakit érdekelnek a száraz adatok: 113 km. 2.025 szint (80% ereszkedés volt, a mászás a végére maradt), 41% maradt az aksiban. 202 max pulzus és 57 perc piros zónában (168-as pulzus felett)
Ennyit arról, hogy ebike-al nem lehet sportosan...

Bejelentkezés név:  jelszó:   [regisztráció]