Igen, ha egy utat nézel, akkor ez nem szembetűnÅ‘. Viszont, ha úgy nézed, hogy bringával mész dolgozni, s ez egy ezres naponta, miközben egy havi vármegye bérlet 10 alatt van, akkor már furák az arányok. És igen, ott van az üzenet értéke a dolognak, hogy mire is akarjuk ösztönözni az embereket. ÃœdvözlendÅ‘, hogy egy Tisza, FertÅ‘-tó vagy Balaton kerülést egy ezresbÅ‘l meg lehet úszni (mármint a bringa szállÃtást), de nem biztos, hogy ezt azoknak kellene finanszÃrozni, akik a napi munkába járáshoz veszik igénybe a vasutat, HÉV-et, esetleg csak 1 vagy pár megálló erejéig.
Vagy veszel egy útra 500 Ft-ért jegyet, vagy 10 ezerért ország bérletet. Korábban a kerékpár bérlet ennek töredéke volt. Szóval értem én, hogy egyszerűsÃtik a tarifarendszert, de miért nem lehetett akkor a munkába kerékpárral járók részére létrehozni egy kedvezményes bérletet, ami mondjuk limitált távolságra szól. Mondjuk az egész vármegyés felosztás egy elmebeteg agyszüleménye, mert pl. aki ErcsibÅ‘l jár Százhalombattára dolgozni, vagy SzendehelyrÅ‘l Vácra az jól megszÃvta. S persze tele az ország ilyen példákkal.[ elÅ‘zmény: (8109) fehérkút, 2024.02.24 10:32:40] |