Előzmények

McLeehozzászólásai | válasz erre | 2008.12.15 10:33:12 (36392)
Köszönöm az ötletet, valóban nem kapcsoltam át sosem légvonalra a végén. Ki fogom próbálni.
[előzmény: (36386) Saughassy, 2008.12.15 09:35:54]

Saughassyhozzászólásai | válasz erre | 2008.12.15 09:35:54 (36386)
Szerintem nem offroadban tervezel utat, ez okozza a problemat. Az utolso 100 meteren mar erdemes atvaltani offroadra (ekkor legvonalban szamol, es mindig egy egyenes kot ossze a ladaval), es minden jo lesz. :)
[előzmény: (36384) McLee, 2008.12.15 09:29:47]

McLeehozzászólásai | válasz erre | 2008.12.15 09:29:47 (36384)
Igen, mindig utat terveztetek a kütyüvel a ládához.
[előzmény: (36381) Bandy, 2008.12.15 08:52:19]

Bandyhozzászólásai | válasz erre | 2008.12.15 08:52:19 (36381)
Szia Gábor!

Viccelsz? Ezek úgy együtt mennek, mint a nagykönyvben. Bőven szóráson belül szerintem.
Ezt nézd meg, ha különbséget akarsz látni:
http://turistautak.hu/tracks.php?id=11574

Mindkettő egy-egy vállpántomon volt...

[előzmény: (36348) Bal3, 2008.12.14 18:01:07]

Bal3hozzászólásai | válasz erre | 2008.12.14 18:01:07 (36348)
Áve!

PDA teszt, 2 éves P550 és az új P560 összehasonlítása. Az autó műszerfalán feküdtek, egymás mellett.
Normál autós tempóban jövés menés.
Elég nagy az eltérés. 5-10 méter a max eltérés, nekem ez soknak tűnik. Lehet talán az autó leárnyékolása az ok, jobbról ill. balról jövő holdakat pont a fekvő helyzet és az egymásmellettiség miatt nem látták? Hm. Tetőcsomagtartóra kirakva, állítva is ki kéne próbálni (jobb rálátás az égre) de ezt ma esőben mellőztem :)
A holdak állása mondjuk nem volt ideális, eléggé egy vonalba esett a java épp, mikor indítottam a tesztet.

http://www.horgasznyaralo.hu/bal3/p550-560_teszt.mps 94 kB

Üdv Bal3

Bejelentkezés név:  jelszó:   [regisztráció]