FAQ
Előzmények

NitiZolihozzászólásai | válasz erre | 2009.01.18 11:22:51 (37308)
Valami másnak is kell lennie, mert nem tudjuk bekapcsolni, csak reset, vagy akksi ki- be után.
Viszont most "túlélte" az éjszakát is töltődés nélkül, és lehet, hogy meg is van a hiba: lehet, hogy a power gomb nem érintkezik már túl jól, mert arra nem éledt fel, de a mellette lévőre igen. És ezt eddig nem is próbáltuk :D
Ha csak ennyi, akkor nem is kell másik :))
[előzmény: (37305) Mikulás trágársága elüldözött, 2009.01.17 23:08:07]

Mikulás trágársága elüldözötthozzászólásai | válasz erre | 2009.01.17 23:08:07 (37305)
Elkoszolódott érintkező a töltőnél? Egy kis kontakt spray esetleg sokat segíthet... Mechanikus tisztítást viszont csak nagyon óvatosan... elég vékony ott az aranyréteg. (Szóval NE kaparásszátok meg az érintkezőket!)
[előzmény: (37302) NitiZoli, 2009.01.17 21:53:16]

NitiZolihozzászólásai | válasz erre | 2009.01.17 21:53:16 (37302)
Köszi- köszi a választ, és a többieknek is. Azért jó lenne valami olyasmit találni, ami 2-3-4 órát kibír töltés nélkül. De ha már ilyen segítőkészek vagytok, leírnám a hibajelenséget, amit a Mio180-as produkál:
az volt, hogy kb karácsony előtt feltettük tölteni, de nem kapcsolt be (elvileg) feltöltött akkuról sem. Rajtahagytuk a töltőn vagy 3 hétig, szóval lett volna ideje észhez térni, de nem tette. Vettem bele új akksit. Azzal működött, öröm, boldogság. Csakhogy pár óra múlva pikk- pakk, kikapcsolva találtuk. Csak a reset gombbal sikerült bele újra életet lehelni, aztán hol felvette a töltést, hol nem... Olyat is csinált, hogy az a led, ami elvileg csak a közelgő eseményekre figyelmeztet, villogott, miközben a kütyü nem kapcsolt be.
Éjszaka is töltőn volt, reggelre megint kakukk. Reset gomb, stb, működött. Ma egész nap be volt kapcsolva, mikor autóztunk, akkor töltőn volt, és kibírta így a napot. Viszont a töltést többször is csak másodjára- harmadjára vette fel, akkor is úgy, hogy a ledje először zölden világított (mintha fel lenne töltve), aztán fokozatosan váltott át narancssárgára.
Valaki találkozott már hasonlóval? Mi lehet a baj?
[előzmény: (37292) Dzsozy, 2009.01.17 10:34:30]

Dzsozyhozzászólásai | válasz erre | 2009.01.17 10:34:30 (37292)
Én sirf II-vel kezdtem, később áttértünk III-ra. Őrült különbséget nem fogsz észrevenni sajnos. Igazából az a baj, hogy szerintem egy etrex c(x) se sokkal jobb. Ahhoz, hogy nagyobb előrelépést tegyetek, ahhoz legalább egy hcx kell.
[előzmény: (37287) NitiZoli, 2009.01.17 00:46:09]

NitiZolihozzászólásai | válasz erre | 2009.01.17 00:46:09 (37287)
Igen láma kérdésem lenne: ládázásra alkalmasak a Sirf II-es vevővel ellátott PDA-k? (Nem a PDA a kulcsszó, hanem a Sirf II.)
Eddig egy Mio 180-ast használtunk, de elég furcsán viselkedik, azért keresgélünk max 20ezerért utánpótlást... És ennyiért nem nagyon van Sirf III-as kütyü. Köszi a választ!

Bejelentkezés név:  jelszó:   [regisztráció]

Felhasználónevedet és jelszavadat a turistautak.hu oldalon is használhatod!

[fejlesztési ötletek] [grafikonok] [szavazások] [jogi tudnivalók] [e-mail] [impresszum]