Előzmények
tibbi | hozzászólásai | válasz erre | 2010.03.04 22:44:06 (47145) |
OK, megpróbálom, hátha jó lesz a tartó. Ha mégse, akkor a másik bringámra egészen biztosan illeni fog.
Köszi a segítséget! Üdv![ előzmény: (47144) jekaeff, 2010.03.04 22:37:14] |
|
jekaeff | hozzászólásai | válasz erre | 2010.03.04 22:37:14 (47144) |
Kicsit belelóghat a tartóbilincs a cső hajlásába is, a vastagságkülönbséget a (bilincs alatti) vastagabb gumialátét jól el tudja nyelni. De tény, hogy a fokozatkijelzőt eltakarja.
A gyári Garmin tartó reménytelen a stucni közelében. Esetleg valami Touratech tartó, de az egrészt eléggé bika darab (tömegre is), meg nagyon nem olcsó. Vagy esetleg a 60CSx tartóbölcsőt felgyorskötözőni a stucnira (valami gumliap-alátéttel, hogy el ne forogjon), bár nem biztos, hogy ezt meg merném kockáztatni.
[ előzmény: (47143) tibbi, 2010.03.04 22:27:39] |
|
tibbi | hozzászólásai | válasz erre | 2010.03.04 22:27:39 (47143) |
A 8-10mm hely adott. A váltó pozícióját jelző "indikátor" mellett kb 20mm-re kezdődik a cső hajlása és vastagodása, ez még talán ki is adná a bilincs helyét. Ellenben, ha erre rápattintom a bölcsőt, akkor biztosan kitakarja az indikátort (bár ez nem létfontosságú számomra). http://kepkezelo.com/images/hibmgg7uszynjk4das.jpg
Mindkettőtöknek köszönöm a segítséget!
[ előzmény: (47141) jekaeff, 2010.03.04 22:13:12] |
|
jekaeff | hozzászólásai | válasz erre | 2010.03.04 22:13:12 (47141) |
Nehéz a képből megítélni mennyi a hely.
Méricskéltem kicsit: a gumialátét vastagságától függően 8-10mm tiszta hely kell a kormány körül ott, ahová a Garmin tartót tenni akarod (van ahol még ennél is jobban kitüremkedik de az nem azon a részen van, ahol az fékolajtartályod van, hanem hátul és a tartó teteje felé).
Maga a bilincs 21.6mm szélességű, de erre még rájön a bölcső amibe a 60CSx belepattan. A bölcső 62mm széles. Ez csak azért fontos, hogy a fékkar elérésében ne zavarjon, vagy ha pl. a stucni oldalán lenne a km-óra, akkor kezelni tudd az oldalsó gombjait.[ előzmény: (47136) tibbi, 2010.03.04 21:59:00] |
|
|
|