Előzmények

Saladin9hozzászólásai | válasz erre | 2011.06.14 11:55:35 (57299)
Jekaeff írta a jót. Főleg akkuk használata esetén, - mivel a súlyuk nagyobb - a rázkódás miatti elcsúszás okán megszakad a tápkör. Az érintkező erőltetése önmagában nem segít, mert lágyul az anyaga. Az alaplap és a tokozat közt érdemes lehet kábelre cserélni, az elemtartónál esetleg gumibetétet pakolni az érintkező alá. Nekem egy bringalámpám csinálta ugyanezt, és ott segített az, hogy egy csík, kissé tapadós színfelületű ragszalagot húztam az elemtartó aljára, amitől nem tudott csúszkálni az akku. Így az érintkezőt se kellett piszkálni. Az egyik ismerős javasolta, hogy az elemtartóba, az elemek alá kell rakni egy gombostűfejnyi szilikonragasztót, amit kicsit elhúzol, és az is gátolja a csúszkálást.
[előzmény: (57285) 2011.06.14 09:04:44]

hozzászólásai | válasz erre | 2011.06.14 09:04:44 (57285)
Egy olyan kérdésem volna, hogy vajon miért kapcsol ki a csix a bringán. Nyilván már olvastam az elmúlt években, hogy létezik ez a jelenség, nekem is előjött néha gyalogtúrák során is, ezért szépen, óvatosan meghajlítgattam a fémérintkezőket, s azóta akárhogy rázom a kezemben, nem tudom kikapcsoltatni. Sőt a gyaloglások során sem kapcsol ki soha sem.

Viszont a bringa kormányán más lehet a rezonancia a kátyúk esetén, mert a legutolsó túrámon háromszor is kikapcsolt. Még arra is figyelek, hogy az országútinál a testsúlyom minél kisebb %-át helyezzem az első kormányra a rossz utak esetén.

Meg lehet úgy buherálni a készüléket, hogy egyáltalán ne forduljon elő a szándékolatlan kikapcsolás?

Bejelentkezés név:  jelszó:   [regisztráció]