Előzmények
KakukkOK | hozzászólásai | válasz erre | 2012.08.19 08:07:16 (64297) |
Igen, azért az autóban sokkal kényelmesebb az autós navigáció.
Ami miatt felmerült bennem, hogy a Dakotát használjam az autós szakaszokon is, az hogy olvastam valahol korábban - aztán most, amikor szükségem lenne rá, már nem találtam meg -, hogy elvileg van arra lehetőség, hogy a nyomvonalat áttöltve a gépre, külön színnel lássam az autós és a gyalogos szakaszokat.
Gondolom ez úgy működhet, hogy adott szakaszhoz rögzíti a készülék, hogy milyen profillal tettem meg.
Elsősorban csak az érdekelne, hogy lássam utólag, hogy autóval mennyi kilométert tettünk, és gyalogosan mennyit, és mindehhez ne kelljen sokat szerkesztgetni, manuálisan darabolni 100 felé a rögzített nyomvonalat :-)
Ezt esetleg tudjátok hogy lehet?
[ előzmény: (64290) LionDaddy, 2012.08.19 00:03:08] |
|
LionDaddy | hozzászólásai | válasz erre | 2012.08.19 00:03:08 (64290) |
BaseCamp-et nem használok, így én csak a 3.-ra tudok tanácsot adni. Az első két kérdésre lesz majd más. :)
Nem tuti, de én így csinálom:
Az autós navi nagyobb kijelzője és az arra tervezett iGO miatt autós megközelítésre azt használom, mert ide ez a célszerszám. Előző nap, vagy akár korábban is ebben megtervezem az útvonalat a felkeresésre tervezett ládák adatai (ajánlott parkolók, láda kkoo, stb.) alapján, és mehetünk. Az autóból kiszállva, a terepen átváltok az Oregon 450-re (ezen a TuHu és az OSM túrautak színes kiemelései vannak fent) és ott már azt használom a ládáig.
Vannak biztosan, akik máshogy készülnek és mást használnak -majd elmondják-, de nekem ez jött be mert praktikus és hatékony.[ előzmény: (64288) KakukkOK, 2012.08.18 22:24:53] |
|
KakukkOK | hozzászólásai | válasz erre | 2012.08.18 22:24:53 (64288) |
Sziasztok!
2 hete vagyok egy Garmin Dakota 20 boldog tulajdonosa.
Az első benyomásaim nagyon pozitívak, egész más világ egy ilyen céleszköz egy okostelefonhoz képest. Összehasonlíthatatlan a két eszköz pontossága, hogy a számomra legfontosabbat emeljem ki. IPhonnal kezdtük a ládázgatást, de hamar rá kellett jönnünk, ha élvezni szeretnénk ezt a játékot és nem bosszankodni, akkor be kell ruházni egy túranavigációra.
Elég sok időt eltöltöttem már a fórum és más kapcsolódó források olvasgatásával, sok mindent megtudtam, de maradtak még nyitott kérdéseim, amikben ezúton szeretném a profibbak segítségét kérni:
1. A BaseCamp programot a MapSource utódjának szánja a Garmin? Vagyis a funkcionalitása minden szempontból bővebb? Nincs olyan funkció, amit a MapSource tud, de a BaseCamp nem?
2. A két szoftver nem tud rétegeket megjeleníteni egymáson (PC-n), ahogy a navigációk?
3. Erre szerintem nem lesz tuti válasz, biztos mindenki másra esküszik, de kíváncsi lennék hogy csinálják a rutinosabbak :-) Hogyan készültök fel előző este a következő napi ládázásra? Az egyértelmű, hogy a ládák gpx-ei fel a készülékre, de útvonalakat is megterveztek és azt is feltöltitek a kütyüre? Ha igen, akkor az autós szakaszokkal együtt? És elérkeztünk az izgalmas kérdéshez: vajon melyik az egyszerűbb. Ha van egy autós navim iGo-val, akkor érdemes rászánni a plusz időt, hogy két eszközön tervezgetek, vagy jobban járok ha a kis kijelző ellenére az autóban is a Dakotát használom? |
|
|
|