Előzmények

flektogonhozzászólásai | válasz erre | 2008.03.20 14:20:28 (9738)
Te cégről beszélsz, ahol valóban így normális. De az MGKE speciális eset, itt az alapvető probléma maga a szemlélet.
[előzmény: (9736) Bal3, 2008.03.20 13:47:53]

Bal3hozzászólásai | válasz erre | 2008.03.20 13:47:53 (9736)
Áve!

Igan azt hiszem ilyen "apróságokban" látom én másként a világot:
"Ha rendes nagy cég lennénk akkor könnyebben kezelnénk az ügyfélproblémákat. (De ez az ügyfeleknek kevésbé lenne örömteli.) ;-))"
Az olvasatomban: "akkor a hatalmunknál fogva elintéznénk őket.."

Úgy vélem, és azt tapasztaltam, egy cég ekkor lesz "nagy" és "rendes" ha hosszú távon képes az ügyfeleknek örömet okozni. Ekkor visszajönnek, hűséges ügyfelekké vállnak, ajánlják a barátaiknak is a céget. Pozitívan nyilatkoznak meg róla.

Egy nagy és rendes cég öröm az ügyfeleknek és az ott dolgozóknak egyaránt. Van ilyen....

Üdv Bal3
[előzmény: (9710) KiVi, 2008.03.20 11:08:02]

KiVihozzászólásai | válasz erre | 2008.03.20 11:08:02 (9710)
Ha rendes nagy cég lennénk akkor könnyebben kezelnénk az ügyfélproblémákat. (De ez az ügyfeleknek kevésbé lenne örömteli.) ;-))
[előzmény: (9709) SylverRat + Bogee, 2008.03.20 11:06:24]

SylverRat + Bogeehozzászólásai | válasz erre | 2008.03.20 11:06:24 (9709)
jelenleg 24894db felhasználó van. közeledik a 25000. ő kap vmi ajándékot az egyesülettől? mint ahogy ez a rendes nagy cégeknél szokott lenni... pl 1 év ingyen támogatói státusz? :-)

Bejelentkezés név:  jelszó:   [regisztráció]