Előzmények

mmackokahozzászólásai | válasz erre | 2009.05.25 13:33:16 (14480)
Magpet-et pénzügyminiszternek!!!! Egy hozzászólásban 12 Mrd Ft minuszt csináltál. Eddig Veled úsznánk meg a legolcsóbban. :)
[előzmény: (14474) magpet, 2009.05.25 12:15:40]

magpethozzászólásai | válasz erre | 2009.05.25 12:15:40 (14474)
Tegye fel a kezét, aki ezen most meglepődött! Majd jön a Levegő Mókacsoport, és kitiltja az autó-forgalmat az M5-ösről és az M0-ról, a megyébe belépéskor pedig fizetőkapuknál megállva kell kifizetni egy jelképes behajtási díjat. A befolyó pénzt nem herdálják P+R-re, BKV-re meg bicikliutakra, hanem létrehoznak egy felügyelőbizottságot, akiknek a működési költsége csak 3.7MrdFt-tal lesz több, mint a kapuknál befolyt pénz. Ezért aztán még a megyehatár elpőtt kiteszik a 30km/h-s korlátozó táblákat, és egy kedves ismerős cégét megbízzák privát traffipaxok működtetésével, hogy legyen egy kis pénz. A szerződés szerint sajnos nekik is évi 9.3MrdFt jár majd a költségvetésből a beszedett büntetés mellé, mert a működési költségeket valakinek itt is fedezni kell. Folytassam? :)
[előzmény: (14473) rekasi, 2009.05.25 10:31:08]

rekasihozzászólásai | válasz erre | 2009.05.25 10:31:08 (14473)
Ma szembesültem az ország nehéz pénzügyi állapotával. M5 -ös úton Budapest fele, az M0-ás északi szakasz becsatlakozásához, kihelyeztek 5 km hosszon 200 m-enként 2 db 100 km/órás sebesség korlátozás táblát, és forgalom torlódására figyelmeztető táblát. A ehhez hozzávesszük az M0-ás mellett felújjítot, jelenleg forgalom mentes (egy két keser jár arra) körforgalmas kereszteződéssel (balra tanyához vezető földút, jóbbra "Iparterűlet" jelzőtábla mutat a nagy semmibe) utak építési költségét, abból biztosan lehetett volna építeni +1 sávot (4,1 km) az M5-re az M0 északi és a régi M0 közé, és akkor nincs torlódás, többlet üzemanyak fogyasztás, környezet szennyezés, idegbaj! Szóval tipikus magyar megoldás ismét!

Bejelentkezés név:  jelszó:   [regisztráció]