Előzmények
KiVi | hozzászólásai | válasz erre | 2010.12.09 11:05:42 (19731) |
Ló: 4x4-es, bio üzemanyaggal megy, ritkán kell szerelni és steaknek sem utolsó. :-))[ előzmény: (19730) snake, 2010.12.09 11:02:11] |
|
snake | hozzászólásai | válasz erre | 2010.12.09 11:02:11 (19730) |
Ha már off roadnál vagyunk...
A Pandával a méret csak a gondom. A szőlőbe nem csak nekem kell feljutnom, hanem esetenként különféle szerszámoknak is: fűkasza, fűnyírógép, mindenféle hosszú nyelű eszközök, permetező, műanyaghordók, stb. Ezeket jobban el tudnám képzelni valami platófélén.
A másik a hasmagassága. A szomszédok csaknem kivétel nélkül L200, Ranger, Niva meg ilyesmikkel mennek fel, és az ezek által képzett nyomvályúk szerintem elég mélyek a Fiatnak.
Meg aztán lejtmenetben sem ártana, ha nem csak a gravitáció irányítaná a szerkezetet. Mert ugye a Hondám is leereszkedik a saras mélyúton esőben, de irányítani azt nem lehet, megy amerre ő gondolja. Általában balra, ha jobbra szeretném és viszont. :)) Adrenalintermelésre jó megoldás, de én már kinőttem ebből.
Ha egyszer lesz erre fordítható szabad tőkém, akkor valami olyan cucc kéne, amibe azért pakolni is lehet a fent említett dolgokat akár egyszerre is, valamint képes biztonsággal, irányítható módon le és felhaladni egy uszkve 10%-os földúton hóban- sárban- nyomvályúban egyaránt. Az sem árt, ha mindezt sűrű szervizlátogatások nélkül teszi, magyarán megbízható a járgány és nem esik szét.
Pl A Defi jó terepen ugye, de szereti, ha szerelik (állítólag), meg nem is túl óccsó. Az UAZ olcsó, de az sem a szerelésmentes fajtába tartozik.
Szakértők! Vajon mi mostanában a legjobb vétel 4x4 világában?[ előzmény: (19725) magpet, 2010.12.09 09:38:30] |
|
magpet | hozzászólásai | válasz erre | 2010.12.09 09:38:30 (19725) |
Panda 4x4! A regi verzio terepen nagyon durva, bagoert megkapod, masik bagobol fenntartod.[ előzmény: (19716) snake, 2010.12.08 20:51:46] |
|
snake | hozzászólásai | válasz erre | 2010.12.08 20:51:46 (19716) |
Valami 4x4 járgányt nekem is be kéne szerezni a szőlőnk látogatására. Ezek a fronthajtásos vasak nem szeretik a saras mélyutakat.[ előzmény: (19710) Barbárka, 2010.12.08 16:30:50] |
|
snake | hozzászólásai | válasz erre | 2010.12.08 16:12:28 (19709) |
Ilyen szempontból nézve urban legend az is, hogy 1,6 mm profilmélység kell a gumira. Felesleges, le kell koptatni síkba, bízzák rám, hogy hogy járok.
Megjegyzem én cserélni szoktam a gumikat mindkét kocsin, mert az a gyakorlati tapasztalatom, hogy télen jobb a téli, nyáron meg a nyári ( terepre 4x4 alá meg a terepgumi, de majd a terepesek lehülyéznek, ha mégse).
Nálunk nem fér bele a műsorba a haleesikahóotthonmaradok jelenet. Valamiért mindig akkor esik, mikor menni kell. :)[ előzmény: (19698) BiharyG, 2010.12.08 13:29:41] |
|
|
|