Előzmények

t-kazi-Bágneshozzászólásai | válasz erre | 2010.12.09 12:55:42 (19768)
Azért javasoltam a patrolt nekem vol tegy amikor vettem már két évig versenyeken használták volt benne majd 300 ezer km , én még gyilkoltam két versenyéven keresztül és igaziból a normális szervízelésen kívül csak a kuplungot kellett kicserélnem a horpadás törés meg nem érdekelt.
Utána egy toyota 4runnert gyilkoltam három évig , neki csak a kormány összekötőit kellet cserélni gyakran,mert nagyon sokat kapott terepen
[előzmény: (19764) snake, 2010.12.09 12:49:26]

snakehozzászólásai | válasz erre | 2010.12.09 12:49:26 (19764)
Nyilván a szerelés csak idő függvénye. Kérdés, hogy melyik márkánál-típusnál mikor jön el ez az időszak.
A régi Daciáknál pl rögtön a vásárlás után eljött a villáskulcsok ideje, de volt nekem Renault is, amit többször láttam alulról, mint felülről.
A mostani járgány meg még csak olajcserén járt szervizben + egy fékbetét-cserén. Sosincs vele semmi baj, teszi a dolgát.
Mindezt 150 ezer km után. Egy hete voltam vele műszakin. Amikor időpontot kértem megkérdezték, hogy fel van-e készítve vizsgára. Ha az autómosás annak minősül, akkor igen, mondtam. :))
És persze simán vette az akadályt, mindenfajta átnézés, felkészítés nélkül.
Valami hasonló érdekelne majdan 4wd-ben is, persze a karosszéria lehet horpadt, nem szempont
[előzmény: (19758) Mákos, 2010.12.09 12:25:22]

Mákoshozzászólásai | válasz erre | 2010.12.09 12:25:22 (19758)
Szerencsétlen Defenderben miért kell átfúrni a kormányt a másik oldalra? Mondjuk nekem már mindegy, hogy melyik oldalról vezetek egy autót, és az út melyik oldalán kell vele haladni... Nehezen tudom már beleélni magam abba, hogy ez ilyen nagy probléma lehet egy otthoni ember számára. De Ti tudjátok.

A szereléshez még annyit, hogy olyan autó nincs, amit nem kell. Kérdés az, hogy mennyit kell, mennyi az alkatrész hozzá, és mennyire egyszerű a buherálás. Érdemes ezzel is kalkulálni ugye, ebből a szemszögből is vannak olcsóbb és drágább járművek is. Nyenye

Bejelentkezés név:  jelszó:   [regisztráció]