Előzmények

t-kazi-Bágneshozzászólásai | válasz erre | 2010.12.09 13:07:13 (19773)
Azi slehet nem veled de egy ugyan ilyen nevű srácca lőriztem a vasfüggönyt kőszegen
[előzmény: (19762) yano6ard, 2010.12.09 12:44:48]

yano6ardhozzászólásai | válasz erre | 2010.12.09 12:44:48 (19762)
Hát nem tudom, fórumokon nickkel szoktam csak szerepelni. Versenyen, túrán szerintem nem találkoztunk még.
[előzmény: (19761) t-kazi-Bágnes, 2010.12.09 12:32:40]

t-kazi-Bágneshozzászólásai | válasz erre | 2010.12.09 12:32:40 (19761)
honnan ismerős a rendes neved számomra
[előzmény: (19753) yano6ard, 2010.12.09 12:04:59]

yano6ardhozzászólásai | válasz erre | 2010.12.09 12:04:59 (19753)
Á, nem feltétlenül kell szétforgatni. Tény, hogy előbb elfogy belőle a szusz mint egy nagyobb autóból, de szépen lehet vele ügyeskedni. :-)
[előzmény: (19752) t-kazi-Bágnes, 2010.12.09 12:01:21]

t-kazi-Bágneshozzászólásai | válasz erre | 2010.12.09 12:01:21 (19752)
az a lényege hogy a fordulatszámmérő mutatója mindig legyen függőleges állásban utána már csak kapaszkodni kell a kormányba
[előzmény: (19751) yano6ard, 2010.12.09 11:59:28]

yano6ardhozzászólásai | válasz erre | 2010.12.09 11:59:28 (19751)
Én a Samurainál éppen azt élvezem, hogy traktornyomban is elmegy. Egyik kerék a nyomvájúban a másik a bakháton. Kicsit kényelmetlen így bedőlve közlekedni, de még mindig jobb mint felhasalni.
[előzmény: (19748) magpet, 2010.12.09 11:49:23]

magpethozzászólásai | válasz erre | 2010.12.09 11:49:23 (19748)
Ha pakolni is kell, akkor tényleg valamelyik trágyahordó (pickup) lehet a megfejtés. Az L200 remek darab, az 1-2 generácóval ezelőtti példányok talán árban sem horrorisztikusak. Ami egy régi L200-nál (de akármilyen terepjárónál) kellemetlen lehet az az, hogy az ilyesmit nyilván nem az idős ügyvéd veszi, hogy kéthetente egyszer elmenjen vele a teszkóba, ezért aztán le lehet harcolódva csúnyán. De ha "játszós" autónak veszed, és nem az életed/munkád múlik rajta (mint nálam a Panda), akkor nagy baj nem érhet.
Panda hasmagasság-probléma: tényleg alacsonyabb, mint pl. egy L200, viszont a tengelytáv sokkal rövidebb. Azon a buckán, amin az L200 felhasal, a Panda viccesen átgurul. :) Tapasztalatom szerint egyetlen baj vele, hogy a sáros földutakat nem Pandával járják szét, hanem szélesebb dolgokkal, ezért a Panda kerekeinek nem mindig könnyű megtalálni az optimális vonalat. Főlag akkor kínos, ha az út két szélén nem mező van, ami lazán járható, hanem sziklafal vagy szakadék. :)
[előzmény: (19730) snake, 2010.12.09 11:02:11]

snakehozzászólásai | válasz erre | 2010.12.09 11:02:11 (19730)
Ha már off roadnál vagyunk...

A Pandával a méret csak a gondom. A szőlőbe nem csak nekem kell feljutnom, hanem esetenként különféle szerszámoknak is: fűkasza, fűnyírógép, mindenféle hosszú nyelű eszközök, permetező, műanyaghordók, stb. Ezeket jobban el tudnám képzelni valami platófélén.
A másik a hasmagassága. A szomszédok csaknem kivétel nélkül L200, Ranger, Niva meg ilyesmikkel mennek fel, és az ezek által képzett nyomvályúk szerintem elég mélyek a Fiatnak.

Meg aztán lejtmenetben sem ártana, ha nem csak a gravitáció irányítaná a szerkezetet. Mert ugye a Hondám is leereszkedik a saras mélyúton esőben, de irányítani azt nem lehet, megy amerre ő gondolja. Általában balra, ha jobbra szeretném és viszont. :)) Adrenalintermelésre jó megoldás, de én már kinőttem ebből.

Ha egyszer lesz erre fordítható szabad tőkém, akkor valami olyan cucc kéne, amibe azért pakolni is lehet a fent említett dolgokat akár egyszerre is, valamint képes biztonsággal, irányítható módon le és felhaladni egy uszkve 10%-os földúton hóban- sárban- nyomvályúban egyaránt. Az sem árt, ha mindezt sűrű szervizlátogatások nélkül teszi, magyarán megbízható a járgány és nem esik szét.
Pl A Defi jó terepen ugye, de szereti, ha szerelik (állítólag), meg nem is túl óccsó. Az UAZ olcsó, de az sem a szerelésmentes fajtába tartozik.

Szakértők! Vajon mi mostanában a legjobb vétel 4x4 világában?
[előzmény: (19725) magpet, 2010.12.09 09:38:30]

magpethozzászólásai | válasz erre | 2010.12.09 09:38:30 (19725)
Panda 4x4! A regi verzio terepen nagyon durva, bagoert megkapod, masik bagobol fenntartod.
[előzmény: (19716) snake, 2010.12.08 20:51:46]

snakehozzászólásai | válasz erre | 2010.12.08 20:51:46 (19716)
Valami 4x4 járgányt nekem is be kéne szerezni a szőlőnk látogatására. Ezek a fronthajtásos vasak nem szeretik a saras mélyutakat.
[előzmény: (19710) Barbárka, 2010.12.08 16:30:50]

Barbárkahozzászólásai | válasz erre | 2010.12.08 16:30:50 (19710)
Nekünk meg ugye nincs nyárigumi/téligumi porblémánk... :))))
[előzmény: (19709) snake, 2010.12.08 16:12:28]

snakehozzászólásai | válasz erre | 2010.12.08 16:12:28 (19709)
Ilyen szempontból nézve urban legend az is, hogy 1,6 mm profilmélység kell a gumira. Felesleges, le kell koptatni síkba, bízzák rám, hogy hogy járok.
Megjegyzem én cserélni szoktam a gumikat mindkét kocsin, mert az a gyakorlati tapasztalatom, hogy télen jobb a téli, nyáron meg a nyári ( terepre 4x4 alá meg a terepgumi, de majd a terepesek lehülyéznek, ha mégse).
Nálunk nem fér bele a műsorba a haleesikahóotthonmaradok jelenet. Valamiért mindig akkor esik, mikor menni kell. :)
[előzmény: (19698) BiharyG, 2010.12.08 13:29:41]

BiharyGhozzászólásai | válasz erre | 2010.12.08 13:29:41 (19698)
Tetszik ez a cikk a Totalcaron...

Bejelentkezés név:  jelszó:   [regisztráció]