Előzmények

t-kazi-Bágneshozzászólásai | válasz erre | 2010.12.09 15:14:50 (19796)
Annó mégmikor nemvolt ilyen pénznyelő a dakar még odais elmentek vele sőtt amezőny nagyrésze ilyen volt
[előzmény: (19794) magpet, 2010.12.09 15:12:22]

magpethozzászólásai | válasz erre | 2010.12.09 15:12:22 (19794)
Ezt a hülyeség-műfajt még nem láttam soha, de gyönyörű!!! :))
Az létezik, hogy a motor gyári CV2? 2:50 körül az erdőben azt a jellegzetes kávédaráló-hangot lehet hallani.

Elképesztő kis vas a CV2, egy másik felhasználási terület: a filmesek közül a mai napig sokan esküsznek rá, mint a létező legjobb fahrt-kocsira. Még a viszonylag közeli múltban is láttam Budapesten ezt a platósra átalakított példányt, szerintem rengeteg magyar film autós jeleneteit köszönhetjük neki. :)
[előzmény: (19791) t-kazi-Bágnes, 2010.12.09 14:57:08]

t-kazi-Bágneshozzászólásai | válasz erre | 2010.12.09 14:57:08 (19791)
A legjobb választás: http://www.youtube.com/watch?v=Bl0qyHXvbFg&feature=player_embedded
[előzmény: (19790) snake, 2010.12.09 14:46:46]

snakehozzászólásai | válasz erre | 2010.12.09 14:46:46 (19790)
A kis kocsik hirtelen kajálni kezdenek, ha 120 fölé viszed őket, a nagyobbak meg alapból megesznek ennyit benzines kivitelben.
Valami tisztességes diesel kéne neked hosszabb országúti haladáshoz. Magamnak egy Subaru dieselt vennék, ha már mindenképp olajos. Ez 6 lityivel eljár átlagban, meg mégis 4wd, meg mégis Subaru. Kerregni persze kerreg ez is...
[előzmény: (19782) erchegyia, 2010.12.09 14:08:47]

erchegyiahozzászólásai | válasz erre | 2010.12.09 14:08:47 (19782)
majdnem. Nekem egy rettenetes wartburgom van ;)

A családban van egy ugyan olyan mint Neked, arra gondoltam. Egyszer került már trélerre, de az azért volt, mert siettem valahova autópályán és sikerült megitatni vele 8l naftát (figyelmeztető lámpa felgyulladása) ~50km alatt és zárva volt a kiszemelt benzinkút...

Bojtár utcát ismerem, pont oda szoktam vinni ilyesmivel. Útbaesik.
Szeretnék már egyébként valami hasonlóan megbízhatót, amivel lehet haladni autópályán úgy, hogy nem eszi le a gatyámat is.
[előzmény: (19771) snake, 2010.12.09 13:04:02]

snakehozzászólásai | válasz erre | 2010.12.09 13:04:02 (19771)
Látod, csak érdemes lett volna nőgyógyásznak tanulnod! :)) (vagy izzógyárat kellett volna nyitni)

Én nem ilyen piszlicsáré hibákra gondoltam, hanem fajsúlyosabb, zsebbenyúlósabb történetekre. Olyanokra, amitől nem megy a kocsi: váltó-motor-futómű-adagoló-stb problémákra. Neked is az van, ami nekem, ugye? Téged vontattak már ezzel? Engem még nem.

Egyébként ne kínlódj vele. Bojtár utcába ugorj be (3.ker), 2 perc alatt megoldják, occón
[előzmény: (19767) erchegyia, 2010.12.09 12:53:53]

erchegyiahozzászólásai | válasz erre | 2010.12.09 12:53:53 (19767)
hasonló autóban szintén az a legnagyobb gond, hogy kiég benne az izzó... Mondjuk tényleg gond, mert nőgyógyászmunka cserélni.
[előzmény: (19764) snake, 2010.12.09 12:49:26]

snakehozzászólásai | válasz erre | 2010.12.09 12:49:26 (19764)
Nyilván a szerelés csak idő függvénye. Kérdés, hogy melyik márkánál-típusnál mikor jön el ez az időszak.
A régi Daciáknál pl rögtön a vásárlás után eljött a villáskulcsok ideje, de volt nekem Renault is, amit többször láttam alulról, mint felülről.
A mostani járgány meg még csak olajcserén járt szervizben + egy fékbetét-cserén. Sosincs vele semmi baj, teszi a dolgát.
Mindezt 150 ezer km után. Egy hete voltam vele műszakin. Amikor időpontot kértem megkérdezték, hogy fel van-e készítve vizsgára. Ha az autómosás annak minősül, akkor igen, mondtam. :))
És persze simán vette az akadályt, mindenfajta átnézés, felkészítés nélkül.
Valami hasonló érdekelne majdan 4wd-ben is, persze a karosszéria lehet horpadt, nem szempont
[előzmény: (19758) Mákos, 2010.12.09 12:25:22]

Mákoshozzászólásai | válasz erre | 2010.12.09 12:25:22 (19758)
Szerencsétlen Defenderben miért kell átfúrni a kormányt a másik oldalra? Mondjuk nekem már mindegy, hogy melyik oldalról vezetek egy autót, és az út melyik oldalán kell vele haladni... Nehezen tudom már beleélni magam abba, hogy ez ilyen nagy probléma lehet egy otthoni ember számára. De Ti tudjátok.

A szereléshez még annyit, hogy olyan autó nincs, amit nem kell. Kérdés az, hogy mennyit kell, mennyi az alkatrész hozzá, és mennyire egyszerű a buherálás. Érdemes ezzel is kalkulálni ugye, ebből a szemszögből is vannak olcsóbb és drágább járművek is. Nyenye

Bejelentkezés név:  jelszó:   [regisztráció]