Előzmények

flektogonhozzászólásai | válasz erre | 2010.12.26 23:05:02 (20128)
A megszakítás az nyilván túlfesz, de nem hal meg, (nálam még él) a tervezésekor szerintem ezt alapból megoldották.
[előzmény: (20127) Atmosz&Zozmosz, 2010.12.26 21:56:24]

Atmosz&Zozmoszhozzászólásai | válasz erre | 2010.12.26 21:56:24 (20127)
Igen, túlfesz. De reméljük nem hal meg :-)
[előzmény: (20126) Mákos, 2010.12.26 21:51:47]

Mákoshozzászólásai | válasz erre | 2010.12.26 21:51:47 (20126)
"a leírásban az van, hogy indítás után szabad csak csatlakoztatni a kábelt"

Nahát én erre nem figyeltem. Mindig be van dugva, és ha indítok, akkor megy. Semmi gondom nem volt vele idáig. Ha indításkor már be van dugva, akkor mi történik? Túlfesz? Meghal?

Az indításkor kap tápot, de egy átlag autó a szivargyújtóról leveszi az áramot egy pilanatra, amíg reccsenti a motort. Ez gondolom nem jó, hogy van áram egy picit, majd picit nincs, és megint van?
[előzmény: (20110) diego, 2010.12.26 20:38:06]

diegohozzászólásai | válasz erre | 2010.12.26 20:38:06 (20110)
és aminőség milyenre van állítva? Nekem jó minőségre. Tehát 640X480, képminőség: Magas, 15fps, folyamatos 10/10 esemény rögzítés G-szenzor 6. Eddig 8-ra volt állítva, de minden villamos sín keresztezésnél bejelzett, pedig nem is jött villamos :-)
A másik gondolatom az éjszakai felvétel miatt. Lehet, hogy azért lett nagy méretű, mert gyűjtötte a fényt, de nem nagyon volt mit, így nem érezte mikor elég :-)))


A másik gondolatom, hogy kéne vennem egy szivargyújtó elosztót amin külön lehet kapcsolgatni az aljzatokat. Mert ugye a leírásban az van, hogy indítás után szabad csak csatlakoztatni a kábelt. És ha ilyenben lenne, akkor maradhat bedugva, csak azt kikapcsolnám, és csak indítás után nyomnám be a kapcsolót. Szerinted?
[előzmény: (20104) Atmosz&Zozmosz, 2010.12.26 20:26:49]

Atmosz&Zozmoszhozzászólásai | válasz erre | 2010.12.26 20:26:49 (20104)
Köszi! :-)

Igen, rendesen odaragadt. Én jól bemelegített járgányban ragasztottam fel, és megtörölgettem a szélvédőt is előtte azon a helyen. Nekem most lóg a madzag le a szivargyújtóhoz, de nem zavar :-)

Én még csak folyamatos felvételt készítettem, 15 fps, 640x480-ban. A héten vettem még két 8GB-s Kingston kártyát, hogy bírja a hosszú utakat :-) Kedden letesztelem hosszútávon, Keszthely-Gyula között. Bár valamiért az egyik kártyával gondja van a Smartynak, nem akar vele együttműködni. Maga a kártya jó(nak tűnik), Win felismeri, olvas-ír rá.

Érdekes az a 1,52 GB, nekem a legnagyobb 10 perces blokk-fájl is 270 MB lett, az fél órára számolva a fele a tiédnek. Ez mitől lehet?

[előzmény: (20098) diego, 2010.12.26 13:22:20]

diegohozzászólásai | válasz erre | 2010.12.26 13:22:20 (20098)
Ez tök jó ötlet! És neked rendesen odaragadt? Mondjuk én elég hidegben csináltam a leírásban meg az van, hogy 30 fok legyen a kocsiban. Szóval nekem 1 perc után lepotyogott az összes kábeltartó pöcök, így most lóg a vezeték. Ha melegebbre fordul az idő, akkor veszek majd dupla oldalas ragasztót és felragasztom azzal.


Egyébként kipróbáltam a folyamatos felvételt (15fps) éjszaka. Meglepően jó lett a felvétel. 24-én este elmentem autózni, és nagyon szupi lett. 27 perc 1,52GB.

Használd egészséggel.
[előzmény: (20097) Atmosz&Zozmosz, 2010.12.25 20:13:32]

Atmosz&Zozmoszhozzászólásai | válasz erre | 2010.12.25 20:13:32 (20097)
Na közben a mai napon sikeresen beüzemeltem Smarty-N kamerámat - nem is akárhogy :-) Az az igazság, hogy nem néztem meg a tájékoztatót, hanem magam próbáltam felszerelni. Na ebből az lett, hogy a kábelrögzítésre szolgáló tappancsokkal rögzítettem a szélvédőre a kamerát úgy, hogy azokat a kis talp négy sarkára helyeztem :-))) Így egy foglalat keletkezett, amiből csak ki kell húzni a kamerát, és nem kell lecsavarni. Nem tudom a szorossága meddig fog tartani, mindenesetre a mai kb. 100 km. alatt nem esett le :-) Remélem nem is fog :-)

Bejelentkezés név:  jelszó:   [regisztráció]