Előzmények

"J&J"hozzászólásai | válasz erre | 2011.01.17 10:24:46 (20627)
Japan forever! :)))
[előzmény: (20618) Atmosz&Zozmosz, 2011.01.16 21:15:49]

Atmosz&Zozmoszhozzászólásai | válasz erre | 2011.01.16 21:15:49 (20618)
Amit írtatok, lehet, hogy mégse francia lesz... Viszont megnéztem a japánokat, a Corolla Verso így elsőre egész jó, csak még gyűjteni kell hozzá úgy is, hogy 70-80e km van benne. Bár azt sem akarom, hogy a húszezer km-es autóra meg rá kelljen költeni azt a 4-500 ezer Forint különbözetet...
[előzmény: (20587) snake, 2011.01.16 07:15:00]

snakehozzászólásai | válasz erre | 2011.01.16 07:15:00 (20587)
Én valahogy 12 évvel ezelőtt jutottam arra a felismerésre, hogy csigaevőktől többet nem szeretnék 4 kerekű járművet vásárolni.
Azóta rizsrakétákkal járok, teljes megelégedéssel.
Egyikkel sincs semmi gond, évenként egyszer olajcsere, aztán nagyjából ennyi (esetleg izzó), az autók teszik a dolgukat.

Akka81!
Lehet, hogy nem a japcsik a legtágasabbak, de Toyotát vagy Mazdát esetleg érdemes lehet megkukkantani egyterű vonalon.
[előzmény: (20577) Togo, 2011.01.15 23:15:17]

Togohozzászólásai | válasz erre | 2011.01.15 23:15:17 (20577)
A kártyás rendszer úgy működött, ha eltávolodtam a kártyával akkor bezárkózott a kocsi. Viszont nem nyitott ki, mikor közel mentem, csak ha megfogtam a kilincset, vagy valaki más ha elég közel voltam a kártyával. Nagy volt, kényelmes volt, csak az állandó garanciális hibáit nem szerettem. Többet volt szervizben az autó mint az összes előtte és az azóta vett autóm. Ciki volt, hogy a szerelők már úgy köszöntek nekem, mintha a kollegájuk lennék. Mikor az elsőt cserélték azon 21 számlán 64 hiba volt javítva. 80 kilóm alatt eltört a vezetőülés háttámlája, az ablakmosó rendszer állandóan folyt, a csomagtérzár többször is elromlott, az automata kéziféket álló motornál nem lehetett kiengedni, a fékje állandóan rendetlenkedett és hajlamos volt 2-3 ezer km alatt megenni a fékbetétet. Garanciában cserélték a kerékösszekötő rudat, 80 ezer kilométer után a váltó szimeringje szivárgott, a kétkörös automata klímának a vezető felé eső része bedöglött és csak hideget fújt, ami télen elég kellemetlen érzés volt. A légbeömlők lamellái szétestek. A katalizátorbetét meg széttört.
Most így hirtelen ennyi jutott eszembe.
A Renault-osok meg meg meg akarták magyarázni, hogy én voltam a hunyó, mert az ablakmosóba biztos nem megfelelő levet tettem, amitől a nyestek szétrágják a csöveket. Se előtte se utána nem volt nyest a garázsban, csak mig a renault állt benne. A katalizátorbetét azért tört el mert extrém körülmények között használtam az autót. Mint kiderült extrém körülmény, ha megyek az autóval és elered az eső mert a felverődő hídégvíztől reped el a betét. A fékbetétröl meg azt mondták, hogy túl gyorsan megyek az autóval mert a fékjét nem olyan nagy sebességről történő megállásra tervezték.
A cseredarab se volt jobb. Azon ugyan azok a fékproblémák voltak mint az elsőn pár ujabb érdekességgel, ami már elhanyagolhatónak volt tekinthető a többihez képest.
Visszaadtam, hogy akkor adják vissza a pénzem, ahogy azt a PTK garanciáról szóló paragrafusaiban meghatározzák. Nem akarják visszaadni. Mondtak olyat is, hogy a PTK a Renault-ra nem vonatkozik.
Így most peren van a jószág 2009 óta.
Renaultot ezek alapján én még egyszer nem vennék és semmit amihez közük van.
[előzmény: (20561) Atmosz&Zozmosz, 2011.01.15 22:42:47]

Atmosz&Zozmoszhozzászólásai | válasz erre | 2011.01.15 22:42:47 (20561)
Köszi, nézem! :-) Ez a kártyás nyitási rendszer érdekes lehet :-)
[előzmény: (20557) Mr Zerge, 2011.01.15 22:34:53]

Mr Zergehozzászólásai | válasz erre | 2011.01.15 22:34:53 (20557)
Totalcar Népítélet rovatát is ajánlanám. Voltak pl. a Renaultnak szerencsétlen szériái.
ADAC meghibásodási statisztika is érdekes lehet.
[előzmény: (20554) Atmosz&Zozmosz, 2011.01.15 22:14:23]

Atmosz&Zozmoszhozzászólásai | válasz erre | 2011.01.15 22:14:23 (20554)
A közeljövőben szeretnék járgányt vásárolni. Mindenképpen egyterű, használt, 2-3 évesről lenne szó, nem túl sok kilométerrel. Azok közül, amelyek számomra elérhetőek, az Opel Meriva és a Renault (Grand) Scenic tűnik jónak így az adatok, tesztek és vizuális szemlélgetés után. Esetleg még a C3 Picasso is lehetséges, bár ehhez még gyűjtögetni kell :-) Viszont: szükségem lenne gyakorlati tapasztalatokra is, így ha bármelyikőtök rendelkezik a fentebb felsorolt három járgány valamelyikével, kérem írjon róla véleményt, segítve engem a döntésben :-) Köszönöm előre is!

Bejelentkezés név:  jelszó:   [regisztráció]