Nem hiszem, hogy egy márkaszervizből elzavarnának, csak mert szoftware hiba van a masinán. Eleve úgy kell bemenni, hogy van itt egy ilyen probléma nézzék meg. Nem kell feltételezéseket előadni, hogy lehet, hogy nem is hardware-es a probléma. Lehetne éppen az is egy gyengébben muzsikáló memóriarész miatt.
Hiba van, oldják meg, azért márkaszerviz.
Én egy pillanatig sem gondoltam, hogy a hardverrel bármi probléma is lenne.
Pont ezért kérdetem, hogy egy hardver márkaszervizben vajon foglalkoznak e szoftveres problémával.
[előzmény: (29492) Sanchoo és M., 2012.10.04 20:45:33]
Hát a Dell és a w7 sem tehet mindenről! :))
(elhasznált lemezterület, vírus...
Na, hogy lefordítsam:
"Halló, Rolls-royce üffélszolgálat! Az autójukon nem működik az ablaktörlő....mióta beleestem ide a szakadékba!"
Ez egy három év garos Dell laptopp folyamatos gyári online támogatással, fizetős win7-el.
Én biztosan nem állok neki annak amit mondtál, mert én már tapasztalatból tudom, hogy csak azt érném el, hogy kuv@ ideges lennék 3-4 elpazarolt óra után.
Szerinted ha bemegyek a pécsi Dell szervizbe, hogy lenne egy kis szoftveres problémám, akkor elzavarnak?
Találkozott már valaki olyan jelenséggel, hogy egy weblap (illetve minden weblap) megáll, lefagy és hiába a frissítés nem indul, kizárólag az segít ha bezárom az oldat és egy másik lapon megnyitom újra. Rendkívül idegesítő jelenség!
Néha az is segít, ha kinyomom az oldal lefordítására irányuló kérdést máskor meg nem...
Ezek a jelenségek Chrome-on tapasztalhatók, de ez a valami az IE-t is gáncsolja csak ott másként néz ki a dolog.
Hová kéne nyúlni? :)
Felhasználónevedet és jelszavadat a turistautak.hu oldalon is használhatod!