Előzmények

scelehozzászólásai | válasz erre | 2013.02.11 18:56:23 (30248)
Ja, sikerült is olyat venni, amibe rossz oldalra rakták a kormányt. :-D
[előzmény: (30247) Mákos, 2013.02.11 18:46:44]

Mákoshozzászólásai | válasz erre | 2013.02.11 18:46:44 (30247)
Ez így van. Ezért kell észen és körültekintőnek lenni.

Nagyobb értékű vásárlásnál feedback-eket nézni. Pl. lehet, hogy van valakinek 10000 visszajelzése, és abból 99.0% pozitív. Érdemes megnézni, hogy mikor szedte össze azt a 100 negatív (semleges?) visszajelzést. Lehet, hogy az utolsó 100 alkalommal: csak mentek a megrendelések, a termék küldése meg elmaradt, mert pl. pont eltűnt az illető.

Mondjuk én az autómat is eBay-en vettem... ööö...
[előzmény: (30246) Strombus, 2013.02.11 18:20:48]

Strombushozzászólásai | válasz erre | 2013.02.11 18:20:48 (30246)
És ezen mindig csodálkozom, hisz akklor a rejtett postaköltségre is fizet jutalékot.
Az ellenkezőjével gyakrabban lehet találkozni, hogy a portéka olcsó, a postaköltség irreális - gondolom, épp a jutalék csökkentése érdekében, de engem az ilyen nagyon irritál. Mert pl. ha vissza akarnám küldeni, akkor ugye mennyi pénzt kapnék vissza? Az 1 dollárt, az áru ellenértékét és nem a 10 dollárt, amibe az elküldése került.
[előzmény: (30245) Mákos, 2013.02.11 18:04:28]

Mákoshozzászólásai | válasz erre | 2013.02.11 18:04:28 (30245)
Ha az eBay-en valami ingyen postás, az nem azért ingyen posta, mert jófej az eladó, hanem mert be van építve az árba. Gyakran előfordul, hogy tökugyanaz a termék 5 dodóba kerül az egyik eladónál, és 2 dodó a postaköltség. A másiknál meg 1 dodó a termék, de 6 a postaköltség. Pedig mindkettőt ugyanonnan küldik.

Ez az eBaymarketing.

Bejelentkezés név:  jelszó:   [regisztráció]