Előzmények

yoggihozzászólásai | válasz erre | 2013.06.27 11:26:47 (31054)
Minek van akkor a kerékpárút? Kecskemét a tipikus példa, a vasútállomástól az auchan-ig vagy 10 km kerékpárút van, járdával párhauzamosan/egyben, minden re alkalmas csak közlekedésre nem, ráadásul a sünök ott csücsülnek és mindenért a kerékpáros csesztetik, a gyalogos sosem hibás. Gyerek ott fősulis, első naptól kezdve van nála bicaj, hogy majd azzal jár homokbányából GAMF-ra, ha 10x volt a 4 félév alatt sokat mondok, mert nem lehet haladni. Ha elmegy bringázni Kecsón, a kerékpárutakat kerüli, mert csak szivás. Nem száguldozós fajta , de ha már fenn ül a bicajon akkor haladni szeretne, nem tolni, megállni stb, mert az összes banyatankot el kell engednie.........


szerintem :)

[előzmény: (31052) Petra, 2013.06.27 11:17:19]

Petrahozzászólásai | válasz erre | 2013.06.27 11:17:19 (31052)
Szóval a KRESZ alapján a bringásnak van ebben a szituációban elsőbbsége?
Én úgy érzem, hogy ha már elvették a gyalogosoktól a járda egy részét, az a minimum ha ilyen esetekben átengedem a gyalogost. Fokozatokkal jobb mintha a Könyves Kálmán körúton az autók között kellene cikáznom. Nah meg arról nem is beszélve hogy sok bringásnál azt érzem, hogy hétvégén nem élik ki magukat mondjuk a Börzsönyben, hanem a városban akarnak Janik/Juliskák lenni. Számomra hétköznap a bringa csak egy eszköz hogy eljussak A-ból B-be és lehetőleg ne kelljen tömegközlekedésre ülnöm :)

Bejelentkezés név:  jelszó:   [regisztráció]