Szabályzatban benne van, csak nem automatikusan, hanem a ládadokik feladata közé sorolták:
A 2 hónapnál hosszabb ideje beteg geoláda rejtőjét az adminisztrátorok megkeresik a felhasználó adatlapján megadott e-mailre címre küldött levélben, a láda sorsának rendezése érdekében. A megkeresést követően 1 hónap áll a rejtő rendelkezésére a láda meggyógyítására. A harmadik hónap letelte után a rejtő ismételten kap egy emlékeztető email-t, hogy rendezze a ládája sorsát. Ha a rejtő nem reagál, illetve nem akarja/tudja rendezni a ládáját, az utolsó 1 hónapban sem, a negyedik hónap elteltével a ládája az "adoptálható ládák" felhasználóhoz kerül.
Az utóbbi időben tudok olyanról, hogy ez meg is történt és már új gazdája van a ládának. Egyedül a láda betegre állítását kellene megoldani, ha a rejtő nem teszi meg, erre nem találtam szabályt - vagy átsiklottam felette.[ előzmény: (26892) Csuhás, 2014.05.12 12:01:29] |