Előzmények

hozzászólásai | válasz erre | 2008.07.03 21:32:23 (1975)
Nem fogadom el a választ !!! :-)

Ha azt állítod be az útvonal beállításokban, hogy kizárólag P jelzésen menjen, akkor (bár nem én programoztam le) minden valószínűség szerint a Győr vá POI-ból kiinduló összes vonal (ha jól emlékszem ezt polyline-nak hívja a tuhu zsargonja) közül megnézi, hogy van-e P-vel jelölt. S mivel van, ezért azon kell elindulnia, s mivel P-k nem metszik egymást, ezért gyakorlatilag nem is kell optimalizálnia a tervezőnek, csak mint a kisegérnek vakon mennie az egyetlen lehetséges úton.

Csodálkoznék, ha égtájra vonatkozó korlátozás lenne beépítve.

S hogy még egy pimasz példával is előhozakodjak: ha lenne ilyen korlátozás, akkor zsákutcából nem lehetne tervezni olyan pontok felé, amik a zsákutca végéből a zsákutca "szája" felé megrajzolt égtájhoz képest ellentétes égtájban van.

Meggyőztelek?

[előzmény: (1974) olahtamas, 2008.07.03 20:30:25]

olahtamashozzászólásai | válasz erre | 2008.07.03 20:30:25 (1974)
Feltehetőleg azért, mert Győrből, pont ellenkező irányban indul a P, mint ami a cél felé logikusan útba esne.
[előzmény: (1973) 2008.07.03 18:56:37]

hozzászólásai | válasz erre | 2008.07.03 18:56:37 (1973)
Talán ebbe a fórumba való a kérdés:
miért van az, hogy Győr vá-lébényi templom ill. lébényi templom-Pannonhalma vá között tud útvonalat tervezni a tuhu, ha azt állítom be, hogy kizárólag P-n szeretnék menni, míg közvetlenül Győr vá - Pannonhalma vá között nem, mert aszongya, hogy nem létezik útvonal???

Bejelentkezés név:  jelszó:   [regisztráció]