Előzmények
| hozzászólásai | válasz erre | 2008.07.03 21:32:23 (1975) |
Nem fogadom el a választ !!! :-)
Ha azt állítod be az útvonal beállításokban, hogy kizárólag P jelzésen menjen, akkor (bár nem én programoztam le) minden valószínűség szerint a Győr vá POI-ból kiinduló összes vonal (ha jól emlékszem ezt polyline-nak hívja a tuhu zsargonja) közül megnézi, hogy van-e P-vel jelölt. S mivel van, ezért azon kell elindulnia, s mivel P-k nem metszik egymást, ezért gyakorlatilag nem is kell optimalizálnia a tervezőnek, csak mint a kisegérnek vakon mennie az egyetlen lehetséges úton.
Csodálkoznék, ha égtájra vonatkozó korlátozás lenne beépítve.
S hogy még egy pimasz példával is előhozakodjak: ha lenne ilyen korlátozás, akkor zsákutcából nem lehetne tervezni olyan pontok felé, amik a zsákutca végéből a zsákutca "szája" felé megrajzolt égtájhoz képest ellentétes égtájban van.
Meggyőztelek?
[ előzmény: (1974) olahtamas, 2008.07.03 20:30:25] |
|
olahtamas | hozzászólásai | válasz erre | 2008.07.03 20:30:25 (1974) |
Feltehetőleg azért, mert Győrből, pont ellenkező irányban indul a P, mint ami a cél felé logikusan útba esne. |
|
| hozzászólásai | válasz erre | 2008.07.03 18:56:37 (1973) |
Talán ebbe a fórumba való a kérdés:
miért van az, hogy Győr vá-lébényi templom ill. lébényi templom-Pannonhalma vá között tud útvonalat tervezni a tuhu, ha azt állítom be, hogy kizárólag P-n szeretnék menni, míg közvetlenül Győr vá - Pannonhalma vá között nem, mert aszongya, hogy nem létezik útvonal??? |
|
|
|