Előzmények
ocsike78 | hozzászólásai | válasz erre | 2016.11.09 11:50:48 (179) |
a régi a jelenlegi, mert azok nem mennek az OpenGL-es mapsforge (mapsforge-vtm) Mások a téma leíróban használt elemek pl. rule helyett m van.[ előzmény: (178) ocsike78, 2016.11.09 11:50:13] |
|
ocsike78 | hozzászólásai | válasz erre | 2016.11.09 11:50:13 (178) |
a régi a jelenlegi, mert azok nem mennek az OpenGL-es mapsforge (mapsforge-vtm) Mások a téma leíróban használt elemek pl. helyett van.[ előzmény: (177) Lipták Roland, 2016.11.09 11:23:45] |
|
ocsike78 | hozzászólásai | válasz erre | 2016.11.09 09:45:55 (176) |
Csak azért érdekel ennyire, mert a régi témák nem mennek kapásból az OpenGL-es mapsforge-al. Át kell írni ezt-azt benne. Amúgy ládás programhoz használom mindezt. A tuhu-st átírtam már az megy rajta, nem használ svg-t. [ előzmény: (175) Lipták Roland, 2016.11.09 09:01:33] |
|
Lipták Roland | hozzászólásai | válasz erre | 2016.11.09 09:01:33 (175) |
Bármiről. :)
De pl. pont ikonokat is lehet gyártani.
Amúgy miért érdekel annyira a smink? Gondolom valamit fejleszteni szeretnél rajta.
[ előzmény: (174) ocsike78, 2016.11.09 08:49:00] |
|
ocsike78 | hozzászólásai | válasz erre | 2016.11.09 08:49:00 (174) |
És miről lenne szó?
Pár egyszerű jelet gyártottam tegnap inkscape-pel, de nem igazán vagyok grafikus :)[ előzmény: (173) Lipták Roland, 2016.11.09 08:02:28] |
|
Lipták Roland | hozzászólásai | válasz erre | 2016.11.09 08:02:28 (173) |
Köszi a tippet!
Ahogy mondtam, a gyártás egyelőre fejlesztés alatt áll. A mostani megoldás picit régi, és picit bonyolult.
Eredetileg nem is a TuHuhoz készült, csak adaptálva lett.
[ Egyébként ha érdekel a téma, beszállhatsz a fejlesztésbe. ;) ]
[ előzmény: (172) ocsike78, 2016.11.08 21:40:27] |
|
ocsike78 | hozzászólásai | válasz erre | 2016.11.08 16:18:58 (170) |
okés, marad addig a tyippelés :D
A túristaút jelzés érdekel leginkább, de azt majd kiszedem.... ott megvannak a jelzéshez használt képek.
Tényleg, ezek a képek esetleg SVG formátumban is fellelhetők valahol?
[ előzmény: (168) Lipták Roland, 2016.11.08 15:34:06] |
|
Lipták Roland | hozzászólásai | válasz erre | 2016.11.08 15:34:06 (168) |
Ezt én sem tudom. :)
Jelenleg típuskonverziót tartalmaz a térképgyártás, ezért nem olyan egyszerû a TuHu típusokkal való összerendelés.
Ahol nincs megjegyzésben, ott nem fogod tudni kitalálni. C'est la zsizny. ;)
Dolgozunk rajta, hogy konverzió nélkül is menjen a gyártás a jövôben, de az picit még odébb van.[ előzmény: (167) ocsike78, 2016.11.08 15:19:52] |
|
ocsike78 | hozzászólásai | válasz erre | 2016.11.08 15:08:09 (165) |
Sziasztok!
Tudna valaki abban segíteni, hogy a tuhu-s mapsforge témában pl. a v="0x20" esetén a hexa kód mit takar? Autópálya, út stb? Szóval a szabályoknál lévő v paraméter értéke érdekelne valami emberi formában. :) |
|
|
|