Összesen: 7 db hozzászólás
pandala | hozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2008.04.07 10:45:26 (28224) |
Sziasztok. Lenne egy kérdésem a hozzáértő kollégákahoz. Van valami jelentősége annak, hogy milyen írási/olvasási paraméterekkel bíró memóriakártyát tesz az ember egy eTrex Vsita HCx-be? Olyasmire gondolok mint amikor egy PDA totál belassul egy lassabban olvasható kártyára másolt iGO miatt; vagy amikor egy dig. fényképezővel nem tudsz sorozatfelvételt készíteni; vagy akármi más... :) Előre is thx. |
|
pandala | hozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2008.04.04 08:09:50 (28067) |
sziasztok. épp készülékvásárlás előtt állok, és megkérdezném, hogy tudna-e valaki segíteni abban, hogy mi a különbség a Garmin eTrex Vista Cx és a Garmin eTrex Vista HCx között? ha már esetleg volt róla szó, akkor bocs (közben nekiállok keresgélni)... :) |
|
pandala | hozzászólásai | apróhirdetés | válasz erre | 2007.09.17 22:55:51 (3610) |
Jó állapotú, kitűnően működő Garmin eTrex Vista tartozékaival (2 akku, soros kábel, csuklópánt, doboz, eredeti angol- és fénymásolt magyar leírás) eladó. Adok hozzá Naviguide 4.0 (4.5) CD-t is. Ára: 40e Ft. |
|
pandala | hozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2007.08.13 15:20:39 (19063) |
Köszönöm magpet (és mindenki más) segítségét!
Először is utánanéztem a Static Navigation-nak, amiről eddig még csak nem is hallottam. Egészen új világ tárul fel előttem. :)
Annak idején az autóban történő macerás térképböngészés kiváltására vettük a Mio-t, és hozzá kell tennem, hogy ezt a funkcióját csillagos ötössel végzi. Később ismerkedtünk meg a geocaching-gel, és bizony nem akartunk még egy ketyerét venni, hanem megpróbáltuk felhasználni a régit erre a célra. Ez sem ment rosszul, hiszen kis leleményességgel az autós cucc is remekül használható ládázáshoz. Ezt a felkeresett 60 láda is bizonyítja. Ezért aztán megvárom, míg saját maga leheli ki a lelkét valamikor a távoli jövőben.
Lehet, hogy Ti tapasztaltabbak sok szempontot tudtok felhozni a csillivilli autós navigációs ketyerék ellen, de engem csak EGY dolog zavart. Az, hogy bizonyos sebesség alatt csak bénázásnak tűnt, amit művel.
Köszi mégeccer a segítséget, megpróbálok valahol egy 60-assal is találkozni élőben. A Vistát is így próbáltuk ki először. Csak akkor napos idő volt, és nagy, szabad tér... ;)[ előzmény: (19054) magpet, 2007.08.13 14:31:22] |
|
pandala | hozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2007.08.13 12:04:33 (19036) |
Sziasztok!
Megpróbálom röviden összefoglalni a kérdésemet, és megköszönném, ha tudnáto nekem ötletelni.
Több mint fél éve geokesingelünk a párommal egy Mio C510 autós kütyüvel. Kb. a 60. ládánál tartottunk, amikor felmerült, hogy vásárolunk egy erre alkalmasabb készüléket is, mivel a ládák közvetlen közelében az autós cucc használhatatlan. Nem tudunk vele pontosan ránavigálni a dobozra, mivel csak 10-20 méterenként frissíti a pozíciót a képernyőn. Talán a sebesség is lényeg (nem értek hozzá). Így aztán vettünk (használtan) egy etrex Vistát. A hétvégén próbálgattuk, de egyelőre úgy tűnik, hogy ezzel még nehézkesebb a keresés, hiszen majdhogynem tökéletes körülmények között üzemel csak kifogástalanul: erdőben, falak mellett, autóban, esőben képtelen műholdat látni vagy 20 méteres ponotsság alá keveredni, miközben a régi C510 akkor is 1-2 méteres ponotssággal megy (esőben, erdőben, belvárosban).
Van erre magyarázat? Mit kellene tennem? Van olyan készülék, ami olyan érzékeny, mint a Mio, de 1 másodperces frissítéssel ützemel? Esetleg rá lehet venni a Mio-t is, hogy gyakrabban frissítse a pozícióját?
Előre is köszi a segítséget, és bocs a hosszú fogalmazásért.
Üdv, Norbi |
|
|
|