Tavaly tavaszi GCTOUR-on (Dunapart-Mohács) én "óvódás rácsodálkozással" tapasztaltam, hogy szanaszét szakadt a mezőny, aszerint, kit mi érdekelt, milyen ládákat talált már meg, és szerintem az erőnlét volt a legkevésbé befolyásoló tényező [Péter60 és Strombus azért próbálkozott a mezőny egyben tartásával, de ők sem csodatévők:)))]
Anno nem is értettem, hogy akkor mi ebben a közösségi program, mert így kb. annyira az, mint egy nyilvánosan meghirdetett teljesítménytúra, és az oklevél a GCTOUR láda találata. De mindegy, ez van, nem kritika volt - főleg részemről, hisz még csak 1x voltam - csak ténymegállapítás, attól még jövök:)
Viszont az eligazításnál érdemes lenne egy pár szót szentelni annak, hogy mit is jelent az együtt tekerés közlekedési szempontból, mert a Dunapart-Mohácson azért volt egy két negatív tapasztalatom (kétszer majdnem ütköztem és nem az én hibámból), nem mindenkinek egyértelmű, ami mondjuk az országútisoknak: 1.) elől haladó mutatja az úthibát, ami láncreakcióként végigmegy a mezőnyön, így senki nem fog kátyút; 2.) ha változtatsz a haladási irányodon, nyomvonaladon, vagy meg akarsz állni, mielőtt nyélen, faralva fékeznél, nézz oldalra és hátra, meg persze irányjelezz, ahogy azt a Kresz előírja, ne akadályozol, vagy zavarsz másokat (ha lenne kerékpáros túlélőkönyv, tutira ez lenne az első tanács), 3.) nem csak szgk. vezetés közben, csoportos kerékpározásnál is fontos a követési távolság, ami nem a két bringa kerekének a 10 cm-es közelségét jelenti - főleg terepen lehet aktuális, ahol azért gyakrabban kerülhet sor hirtelen irányváltoztatásra.
Napsütéses, találatgazdag időt szombatra mindenkinek:))
[ előzmény: (6915) Gábor75, 2018.10.04 05:28:37] |