Életemben talán harmadszor volt most garanciális gondom, két mobiltelefon után most ha nem is GPS, de egy Garmin futóóra kb. fél év után megbolondult. Magyarországi, (de nem Navi-Gate-s vásárlás) számlával, garanciával. Kedd délutáni leadással a Navi-Gate-nél (köszönet és hála Brezkónak a közreműködésért), péntek délelőtt visszahívtak, hogy panasz kivizsgálva, és jogosnak találták, nem javítják, hanem cserélik, mivel vidékiek vagyunk, be is mehetnénk érte, de ha nekünk úgy kényelmesebb akkor futárral díjmentesen házhoz szállíttatják. Azóta meg is érkezett, fóliázott, új, hibátlan.
Korrekt ügymenet után teljes elégedettség részünkről, bár hozzáteszem, hogy sem a vásárlásnál, sem a meghibásodásnál volt semmi ügyeskedés, semmi szürkeimport, "okosított" szoftver, stb.
A fórumot (nem csak az ittenit) figyelve számomra az jön le, hogy azok a felhasználók szoktak elégedetlenkedni, akik végigügyeskedik a beszerzést, "okosított" szoftverekkel, térképekkel manipulálnak, esetleg a garanciás idő utolsó napjaiban "véletlen meghibásodást tapasztalnak" és amikor a forgalmazó szembesíti a ténnyel, hogy a garancia így és ebben a formában nem állja meg a helyét, akkor "hőbörögnek".
Véleményem szerint mindenki vállalja a döntéseinek a következményeit, és amikor mégis úgy érzi, hogy valahol valami sérelem éri keressen egy tükröt és nézzen bele... ;-) Nálam ez még mindig működött! :-)) (a tükörkép rendben!!! ) :-)))[ előzmény: (8795) mmackoka, 2010.03.18 18:19:42] |