Összesen: 4948 db hozzászólás
Gábor75 | hozzászólásai | válasz erre | 2023.12.03 11:04:16 (4948) |
Zoli engedd el, nem lesz változás. Tudom mert évekig próbálkoztam és semmi eredménye nem lett. [ előzmény: (4945) Dr.Lada, 2023.12.03 00:38:57] |
|
Attibati | hozzászólásai | válasz erre | 2023.12.03 10:57:36 (4947) |
A kerékpáros gckupa megnyeréséhez nem az kell, hogy az ember egy napon nagy távolságokat tudjon megtenni, inkább a rendszeresség számít. Megnézve Tüdő és Porhanda találatait az esetek többségében 30-50 kilométert tettek meg, ekkora távolság egy edzett játékosnak nem lehet probléma ha van motiváció.
A nagy szakadék a gyalogos kategóriába is megvan mégis kétszer annyi versenyző indul ott. A kerékpározás egy eszközigényes sport, kevesebben tudnak elérni egy olyan szintet, hogy labdába tudjanak rúgni ebben a versenyben.[ előzmény: (4945) Dr.Lada, 2023.12.03 00:38:57] |
|
Leslie33 | hozzászólásai | válasz erre | 2023.12.03 01:23:17 (4946) |
Kedves Madwe és Zsuzska!
Annyiban nem értek egyet Veletek egyet, mert amíg a gyermek iskolában van, a dolgozó meg dolgozik ... Vagyis hétközben pont annyi esélye van a gyermeknek, mint a felnőttnek... A nagy előny abban van, hogy a 60 szüneti napon a dolgozó felnőtt dolgozik, mert neki nincs szünet. És azért ha mondjuk van 25 nap szabija egy évben, akkor már csak 35 nap előnye van egy tanulónak. :-) De 35 túranap az nagyon komoly előny...
Összehasonlításul: amikor összetettben országos 3. lettem, 62 túranapom volt, pedig az utolsó 4 hónapban már szerda munka után + szombat, meg vasárnap is igyekeztem tolni. A diák, aki megelőzött, 126 túranapot nyomott. Na ez a különbség. :-)
Szóval szerintem a tanuló versenyezzen a tanulókkal, a felnőttek meg a felnőttekkel, ez így fair. Persze mint mondtam, minket ez már nem érint, mert az új szezonban már csak élménytúrázást csinálunk. Az én elveimmel ellentétes, hogy minden évben a már lelogolt ládákat járjam újra, mondjuk Budapesten 2 km 52 láda ...
A szervezőkkel is ezt beszéltük, hogy bizony a geocaching valódi értékét és értelmét veszi el, amikor már csak a pontok és kilóméterek hajszolása megy, mert kell a pont ... :-)
Láttam, idén is nagyon komoly teljesítményt nyomtatok, gratulálok! Szorítottam is az első helyhez, de vannak még hihetetlenebb fazonok is ... :-)
Üdv
Leslie33[ előzmény: (4938) Madwe és Zsuzska, 2023.12.02 12:47:18] |
|
Dr.Lada | hozzászólásai | válasz erre | 2023.12.03 00:38:57 (4945) |
Én azt hiszem Griffs jól látja a dolgokat a hagyományos és az ebike között. Igenis nagy a különbség, nem kicsi, hisz az ebike használatával nő a távolságmegtételi képesség és kevésbé fárasztó. Én megnézném azokat az ebike bringával versenyzőket, ha mondjuk hagyományos bringával egy Békásmegyer-Dobogókő - Egom odavisszát megcsinálnak szombaton vasárnap reggel is neki tudnának ugrani az ismétlésnek, vagy épp görcsös lábbal inkább otthon feküdnének. Mint itt is írták többen aki dolgozik annak csak a hétvégi 2 nap áll rendelkezésére, így ha első nap erejéhez képest nagyot megy másnap már nem tud semmit sem menni, míg az ebike-os mindkét nap tud menni nagyot. Itt az előny, nem a sebességben.
Természetesen az is látszik, hogy sajnos a mezőny nem túl nagy, így külön kategóriák esetén hamar oda jutnánk, hogy mindenki első lenne a kategóriájába, hisz mindenkinek saját személyre szabott kategóriája lenne.:-)
Az igazi megoldás az lehetne, ha ki lehetne szűrni a trackekből ki használt ebike-ot, de szerintem ez lehetetlen sajnos. Abban az esetben ki lehetne találni egy %-ot amit az ebike-os versenyzőtől levonásra kerül. Tehát a pontok csak X% lenne jóvá írva neki.
Az ebike engedélyezésével szerintem nem fog nagyot nőni a mezőny létszáma, hisz nem emiatt vannak kevesen. Én megnéztem az elmúlt években az első 3 helyezett pontszámát, meg az utánuk jövő szakadékot, szerintem ez rettent el sokakat, mert látják itt csak a futottak már kategóriára elég az idejük, erejük, arra meg nem akarják pazarolni. Szerintem ide több ember csak akkor fog nevezni, ha számukra is elérhető valami verseny és nem azt látják, hogy mindig csak a kemény magnak áll a zászló. [ előzmény: (4943) griffs, 2023.12.02 21:03:40] |
|
gusty | hozzászólásai | válasz erre | 2023.12.02 21:44:35 (4944) |
Én ugyan csak a lelátóról szólok bele, de:
- Nincs akkora tömeg a kupában, hogy tovább kéne forgácsolni, ráadásul ellenőrizhetetlen módon.
- Szerintem ez az egész nem az erőnlétről szól. A győzelemhez rengeteg idő, energia, elszántság kell. Akiben ez megvan, az izomból is kitekeri a 25 km/h átlagot, max. egy kicsit lassabban ér fel a hegyre. Nem hinném, hogy a napi/heti/havi/éves teljesítményt egy kis rásegítés jelentősen befolyásolná. Ilyen alapon a karbon országútival ládázókat is külön kategóriába kéne tenni. :)
A kategóriaváltásról: szerintem semmi akadálya év közben, de logikusan ott nulláról indul a versenyző, az addigi eredményét nem viszi át, a korábbi trackjeit nem használhatja. |
|
griffs | hozzászólásai | válasz erre | 2023.12.02 21:03:40 (4943) |
A probléma pont ott van, ha egy analóg és egy ebike-os versenyzik egymással. Ahogy mondod sok elszántsággal és beleölt idővel is nehéz jól kijönni a dologból. Ha kemény, 1 éves csata végén az ebike-os nyer, az analóg bringás nem lesz boldog, de az ebike-os sem (már ha van lelkiismerete), mert nem fairplay küzdelemben nyert. Legkésőbb mikor átveszed a kupát megérted miről papoltam...
Az ellenőrzés sima liba, mert minden trackhez 1 fotó, a vasról, nem olyan nagy ördöngősség. Egyébként fehér holló kategória az a bringás, aki keveri a kettőt (vagy kizárólag analóggal, vagy ebike-al nyomja).
Jobban belegondolva az elnökségnek viszont van azért igazsága mert kupa, oklevél, díjazás van így is elég.
Szóval nehéz ügy, érdekes szezon lesz. Ebike-om nekem is van (bár mostanában Scott nem engedi szóhoz jutni :)), de azért a régivágású analógosoknak fogok szorítani.
HAJRÁ ![ előzmény: (4942) Attibati, 2023.12.02 17:07:19] |
|
Attibati | hozzászólásai | válasz erre | 2023.12.02 17:07:19 (4942) |
Szerintem jelentős változás nem lesz az élmezőnyben. A gckupa élmezőnybe kerüléshez kell egy bizonyos fokú elszántság, megszállottság és rengeteg idő.
Másrészt nem tudjuk a trackek alapján ellenőrizni, hogy ki milyen kerékpárral vett részt a versenyben.
Annak viszont külön örülnék, ha idősebb versenyzől éppen az ebike engedélyezése miatt kapnának kedvet a kupázáshoz.
Az ötlet felvetődésekor az elnökség úgy döntött, hogy nem támogatja újabb kategória létrehozását.[ előzmény: (4937) griffs, 2023.12.02 11:41:57] |
|
Madwe és Zsuzska | hozzászólásai | válasz erre | 2023.12.02 12:47:18 (4938) |
Üdv!
Ha esetleg számít valamit, amit mondok, azt tenném hozzá, hogy a junior korú versenyzők szerintem nem indulnak előnnyel az aktív dolgozókkal szemben. Hiába van nekik minden évszakban tanítási szünet, hiszen a tanítási napok meg eleve kiesnek a lehetőségeikből, hiszen reggel 7-8 óra között már suliban kell lenniük, a tanítási időt le kell húzniuk, délután pedig ott a készülés a másnapra, dolgozatokra, érettségire, etc., valamint az edzések, különórák, más, tanításon kívüli programok.
Ha valaki ezek mellett a túrázásra, geoládázásra fordítja szabadidejét a bandázás, gépezés, otthonülés helyett, azt inkább támogatni, bátorítani kell...
Köszi, hogy elmondhattam!
Bocs István (Madwe)
[ előzmény: (4935) Leslie33, 2023.12.01 12:22:03] |
|
griffs | hozzászólásai | válasz erre | 2023.12.02 11:41:57 (4937) |
A posztod elején emlegetett edzettség dolog nagyon ellent mond az ebike engedélyezésnek.
Most komolyan felálhat a dobogóra egy ebike-os, lenyomva olyan játékosokat mint pl. tüdő, Nargoth, Strombus (Porhandát sajnos még nem ismerem)? Ez még viccnek is rosz. Erre valóban külön kategória kellett volna.[ előzmény: (4936) Attibati, 2023.12.01 13:11:40] |
|
Attibati | hozzászólásai | válasz erre | 2023.12.01 13:11:40 (4936) |
Végignézve az eddigi évadok helyezettjeit a döntő többségükk aktív dolgozó volt. A gckupa teljesítményre elsősorban az edzettség és az anyagi lehetőségek vannak befolyással. Új kategóriák bevezetését nem tartom célszerűnek, mivel már így is rengeteg kategória van, egyikben- másikban nagyon kevés versenyző indul.
Te még fiatal ember vagy, nem tudod, hogy a nyugdíjasok milyen problémákkal küzdenek. Nem úgy működik a dolog, hogy minden nap túrázni, kerékpározni tudnak menni, a fizikai telejesítőképesség ebben a korban jelentősen lecsökken, a megnövekedett szabadidő nem jelent jelentős előnyt.
Az eleketromos kerékpárról többször volt itt szó már a fórumon, akkor kategórikusan el lett utasítva a használata. Az eleketromos bringák mostanra jelentősen elterjedtek, nincs értelme tovább tiltani őket. Cél az, hogy minél több játékost bevonjunk a természetben történő testmozgásba.[ előzmény: (4935) Leslie33, 2023.12.01 12:22:03] |
|
Leslie33 | hozzászólásai | válasz erre | 2023.12.01 12:22:03 (4935) |
Tisztelt Attibati!
Azt gondolom, hogy az elmúlt 3 évben a fiammal (Bobby Holmes) jelentős energiákat fordítottunk a gckupa versenyre és 3 győzelemmel és egy országos összesített 3. hellyel azért eredményeink is voltak, így talán számíthat a véleményem.
Előrebocsájtom, az idei évi versenyben már nem fogunk aktívan szerepelni, így igazából minket már nem érintenek a változások...
1. Nagyon nem tartom jónak, hogy egy junior - tehát iskolás - elindulhasson a felnőtt mezőnyben. Akinek van tavaszi, nyári és téliszünete (legalább 60 munkanapnyi plusz lehetősége) az óriási előnybe kerül egy aktív dolgozó felnőttel szemben. Ráadásul az országbérlettel szinte "ingyen" utazik el bárhová az országban, szemben egy felnőttel, akinek ehhez pl. autó kell...
2. Hogy a trackből kiderüljön, hogy valaki milyen kerékpárral teljesíti a szükséges kilómétereket, eddig sem volt lehetőség (vagy nem tudunk róla, hogy lenne rá mód) így a jelenlegi szabályozás igazából nem jelent változást, eddig a versenyző lelkiismeretére volt bízva, mennyi segítséget vesz igénybe. A mostani engedéllyel ez már legális, de az elektromos rásegítés hatalmas előny mindenképpen.
3. Esetleg érdemes lenne egy új kategóriát is nyitni, nyugdíjas versenyzőknek, mert ők hasonlóan hatalmas előnyt élveznek az aktív dolgozókkal szemben, hiszen ingyen utaznak, és korlátlan idő áll rendelkezésükre túrázni.
Köszönöm, ha elolvassátok és elgondolkodtok rajta. Még egyszer hangsúlyozom, mi már nem fogunk aktívan részt venni a versenyben, így ez úgy érzem, független hozzászólás, és a verseny jobbítására és a fair play előmozdítására irányul.
Köszönjük az elmúlt évben nyújtott minden segítségedet,
Tisztelettel:
Borka László (Leslie33)
[ előzmény: (4934) Attibati, 2023.12.01 09:04:47] |
|
Attibati | hozzászólásai | válasz erre | 2023.12.01 09:04:47 (4934) |
A ma induló új szezonban két változást határoztunk el:
- a szezon alatt nem lehet kategóriát változtatni, tehát nem lehetséges junior kategóriából a felnőttbe átváltani
és viszont.
Arra van lehetőség, hogy az életkor szerint junior kategóriájú játékosok a felnőtt kategóriában induljanak, de a
kategóriáról az első track feltöltésekor dönteni kell.
- a kerékpáros kategóriában pedelec elektromos kerékpárok is használhatók, tehát olyan kerékpárok, amelyek állandó tekerést igényelnek, az elektromos motor csak akkor segít, ha tekerik a pedált. |
|
Blue Mali | hozzászólásai | válasz erre | 2023.11.30 12:00:23 (4933) |
Még 12 óra van hátra gyűjtögetni a pontokat! Majd azt követően 48 óra lesz feltölteni azokat! Azután eredményeket tudunk hirdetni.
Szoros az állás a gyalogos kategóriában! ;) |
|
zalajaro | hozzászólásai | válasz erre | 2023.11.27 23:32:36 (4926) |
Szia Gábor!
Kérlek fogadd el a 3073-as trekket.
Az elmúlt héten nem volt lehetőségem feltölteni a GC kupa oldalra. Előre is köszönöm! |
|
tudo | hozzászólásai | válasz erre | 2023.11.27 05:35:39 (4923) |
Kedves Gábor!
Az "Itt van Japán (GCNAWI)" láda 2023.11.25-n jelent meg. Megkerestem, belogoltam 2023.11.26-n délután, de 2023.11.26 reggel a láda neve megváltozott, 2023-11-26 08:05:28-kor: GCNIVA lett. Mivel tudomásom szerint a GCKUPA adatbázis éjjel frissül, gondoltam 2023.11.27-n újra feltöltöm a track-et. A kiértékelő táblában továbbra is a régi név, GCNAWI szerepel, amin ezek szerint nincs találatom: "GCNAWI / 0.4 m. : 20 méteren belül, nincs megtalálás, ELUTASÍTVA".
A track azonosítója: #3063, neve tudo_20231126.gdb, Feltöltés dátuma 2023-11-27 05:16:44.
Üdvözlettel: Tüdő |
|
Chubby | hozzászólásai | válasz erre | 2023.11.24 21:33:54 (4922) |
Szia Blue Mali!
#3041-hez kérlek, hagyd jóvá a GCtksz-t (zárvatartás miatt ennél jobban nem lehetett megközelíteni a koordinátát). |
|
Blue Mali | hozzászólásai | válasz erre | 2023.11.16 10:22:43 (4920) |
Mondjuk úgy, hogy érdeklődés hiányában a GCKUPA Admin 2024 szerepét, és ezzel a tennivalóit én fogom tovább vinni.
Mindenkinek sikeres, és szép túrákat, köröket kívánok!
Az idei évadból még 2 hét! ;)
Hajrá![ előzmény: (4908) Blue Mali, 2023.10.28 00:40:48] |
|
Nargoth | hozzászólásai | válasz erre | 2023.11.03 06:45:54 (4918) |
De az sem rossz, ha ilyenkor a kupa felületén törlöd a trekket és újra feltöltöd. (Nyomvonalaim, track-et lenyitod és track törlése.
Utána újra fel tudod tölteni ugyanazzal a névvel gond nékül a bejelentés után és már számolja.
(Persze figyelni kell, ki ne csúsz az 1 hetes feltöltési időből.)[ előzmény: (4915) Blue Mali, 2023.11.02 09:04:04] |
|
NagyKG | hozzászólásai | válasz erre | 2023.11.02 17:46:23 (4916) |
Szia!
Jól sejted, valóban előbb töltöttem fel a tracket, és amikor láttam, hogy nincs meg a pont, akkor jöttem rá, hogy elfelejtettem logolni a találatot. A baj csak az, hogy fogalmam sem volt, hogy ilyenkor mit kéne csinálni. Ezért írtam Neked. :)
Köszönöm a javítást! [ előzmény: (4915) Blue Mali, 2023.11.02 09:04:04] |
|
Blue Mali | hozzászólásai | válasz erre | 2023.11.02 09:04:04 (4915) |
Szia Gábor!
Sejtésem van, mégpedig: "2023-10-31 23:46:29" Ekkor töltötted fel a tracket, viszont a logolás időpontja: NagyKG 2023.10.31 23:59 - Megtaláltam
KRW
Megvan, köszi
Szerintem az lehet, hogy előbb töltötted fel a tracket, mint logoltad a találatot.
De lehet rosszul gondolom.
Beállítottam Neked! Mehetnek a pipák![ előzmény: (4914) NagyKG, 2023.11.01 20:46:09] |
|
NagyKG | hozzászólásai | válasz erre | 2023.11.01 20:46:09 (4914) |
Szia Gábor!
Ránéznél a 2839-es track-emre. A GCkvma ládánál van megtalálás, 20 méteren is belül van, még sem látom az érintett pontok között kipipálva.
Köszi! |
|
ha2 | hozzászólásai | válasz erre | 2023.10.30 17:34:12 (4913) |
A hétköznapi, beszélt nyelvünk valószínűleg hemzseg a pongyolaságoktól. Bizonyára nem villamosmérnöki diplomával fogalmaznak sokan. De köszönjük a tudományos magyarázatot. Majd a jövő eldönti lesz-e kellő foganatja.
Bár nem látok rá esélyt,hogy ki lehetne gyomlálni az olyan meghonosodott furcsaságokat, mint a piacon hallható: champion gombát kérek, vagy a téves vadgesztenye és szelídgesztenye elnevezéseket.[ előzmény: (4905) VP, 2023.10.25 00:02:53] |
|
Nargoth | hozzászólásai | válasz erre | 2023.10.28 23:24:28 (4912) |
Köszönöm neked is... :) (Hogy az egészből midnenkinek egy zárojeles, mosoly jeles mondat ragad meg...)
Birngáztam azért Budapesten is nem kevest. A találataim nagyon nagy százaléka is bringás.
Egyrész igen, az utvonallal sokat lehet nyerni, mint midenhol, de azért ha nem kell minden erődet az indulásokba és megállásokba beleölnöd, az azért nem rossz. Hogy másnapra is marad ez miatt erőd, az sem rossz. Stb.
Főleg, ha már megvannak a ládák és csak el kell mellettük menni 20 m-re...
Na de mindegy is.
[ előzmény: (4909) icarusdes, 2023.10.28 14:39:29] |
|
Fazék | hozzászólásai | válasz erre | 2023.10.28 22:54:46 (4911) |
Az Elnökségi ülésen is beszéltünk pár percet arról, hogy legyen-e külön e-bike kategória. A konszenzus az volt, hogy ne legyen. Általában se legyen újabb kategória.
Ha majd az látjuk, hogy kerékpárosoknál az első ~5 helyre csak e-bike-kal lehet bekerülni, akkor esetleg átgondoljuk ;). |
|
icarusdes | hozzászólásai | válasz erre | 2023.10.28 14:39:29 (4909) |
"/De ha Budapestre felszabadulnék egy elektromossal, brutálist lehetne menni, az biztos. ;) /"
Őszintén szólva Pesten szerintem okos útvonaltervezés és környezetismeret, hogy merre lehet érdemes rövidíteni és merre nem, hol vannak főútvonalak és hol dzsindzsásban vezetett elkerülendő bringautak jóval többet számít mint, hogy a bringa elektromos-e vagy sem.
Én egyetértek azzal, hogy nincs értelme felszabdalni a mezőnyt. Ennyi erővel lehetne mezőnyt csinálni az alapján is hogy valaki gravel bringát hajt vagy országútit, esetleg montit. Lehetne az alapján is hogy valakinek 5% a testzsirszázaléka vagy 20-30. Hogy nyugdíjas-e vagy sem vagy Pest megyében lakik vagy valami határ menti faluban.
Nekem az a tapasztalatom, hogy magabiztos harmadik helyet nem elektromos bringával tudnék hozni, hanem egy olyan évvel, amikor nem szenvedek éppen balesetet, szellemileg is jól vagyok és az motivál a rendszeres biciklizésre és logisztikázok annyit, hogy legalább mint szombat reggel valami hosszú biciklizést tervezzek Pestről sugárirányba elindulva. Érdemben ennél a maximumnál lényegesen több pontot akkor tudnék gyűjteni, ha vennék egy kocsit csak azért hogy hetente egyszer feltegyem rá a bringát és elmenjek valami sűrűn geoládázott környékre. Ennyi erővel a kocsi megléte is kellene hasítsa a mezőnyt. [ előzmény: (4900) Nargoth, 2023.10.24 17:50:27] |
|
Blue Mali | hozzászólásai | válasz erre | 2023.10.28 00:40:48 (4908) |
Sziasztok!
Szépen, lassan befejeződik a 2023-as kupaszezon.
Hajrá addig is!
Szívesen teszem a dolgom!
Továbbra is is szívesen segítek mindenkinek, aki kupázik, de;
a kérdésem az lenne, hogy van-e valaki, aki szívesen vállalná a GCKUPA feladatokat, azaz szeretne-e Admin lenni?
Nem vagyok bebetonozva, azaz, ha valakinek kedve van, és érez magában affinitást, akkor jelezze.
Legyen mondjuk november 15. a határidő!
Hajrá! |
|
KP1965 | hozzászólásai | válasz erre | 2023.10.25 10:36:43 (4906) |
A #2763-as feltöltésnél kérnék egy kieső pont jóváhagyást. A GCMTB0-1 20 méteren kívül esik, pedig ott voltam és a kezemben tartottam a jelszóhordozót. Előre is köszönöm. |
|
VP | hozzászólásai | válasz erre | 2023.10.25 00:02:53 (4905) |
[Micsoda f@szság egy biciklit, amiben nincs motor, analógnak nevezni?
Analóg és digitális az egész más (de villamosmérnöki részletekbe nem akarok menni), mint a motor nélküli és motoros.] |
|
Ancs | hozzászólásai | válasz erre | 2023.10.24 21:29:22 (4903) |
Szerintem nagyon kevesen kupáznak az aktív tagok közül. Vagy nem érdekli őket, vagy nem tudnak róla. A másodiknak kategóriában szerintem többen vannak. Reklámot neki!
Női gyalogos kategóriában szinte nincs verseny. Májusi az utolsó trackem, lehet, hogy az is marad az utolsó idénre. Még most is negyedik vagyok...
További kategóriáknak a versenyzők számának megugrása esetén látom értelmét, meg hát valóban: ki fogja ellenőrizni, hogy bringával, e-bike-al, rollerral vagy segway-el sikerült-e érinteni a pontot? |
|
gusty | hozzászólásai | válasz erre | 2023.10.24 19:03:27 (4902) |
Szerintem Budapesten nem jönne ki annyira az előny. Sűrűn vannak a pontok, forgalom, stb., nem igazán adna hozzá sokat a rásegítés. Max a budai oldalon, de a nagy sűrűség pont a belvárosban van.[ előzmény: (4900) Nargoth, 2023.10.24 17:50:27] |
|
Kokó | hozzászólásai | válasz erre | 2023.10.24 17:53:49 (4901) |
"/ De ha Budapestre felszabadulnék egy elektromossal, brutálist lehetne menni, az biztos. ;) /"
Ez a mennyiség befolyásolná a dobogót?
A győzelem receptje szerintem: sok napon kell sok ládapontot érinteni, és sokat kell tekerni / sétálni városi környezetben. A hegyi kirándulások ritkán kedveznek a pontgyűjtéshez.[ előzmény: (4900) Nargoth, 2023.10.24 17:50:27] |
|
Nargoth | hozzászólásai | válasz erre | 2023.10.24 17:50:27 (4900) |
Jó kérdés.
Én 5-10 % közé tenném a pluszt nálam talán.
Itt olyanok véleményét kellene meghallgatni, akik ténylegesen mennek az első helyért, én a 2.-3. helynél jobbat nem tudok elérni, és ez nem a bicón múlik.
De lehet, ha végig pörgetjük biztos vannak olyan évek (tavalyi pl. biztosan), ahol ténylegesen beleszólhatott volna az első/második hely eldöntésében!
Ennek is szerintem inkább az lenne az értelme, hogy talán olyanok is kupáznának, akik egyébként nem. De reálisan nézve, aki akar, az megy, akár elektromos a bicója akár nem. (Nem ez fogja meghozni vagy elvenni a tömegek kedvét szerintem a kupázáshoz.)
És szerintem sincs értelme ezt a kis számú mezőnyt felszabdalni. De azért hozzá teszem, volt olyan GCTOUR, ahol már több volt az ebike. :)
/De ha Budapestre felszabadulnék egy elektromossal, brutálist lehetne menni, az biztos. ;) /[ előzmény: (4899) Kokó, 2023.10.24 16:57:46] |
|
Kokó | hozzászólásai | válasz erre | 2023.10.24 16:57:46 (4899) |
A kérdés az, hogy ez az 5km/h plusz hány találatot jelenthet egy szezonban. Ha eléri a ~150-et, akkor talán érdemes elgondolkodni rajta. Ha nem, akkor nincs értelme a külön kategóriának.
Aki dobogóra akar kerülni, annak főleg városokban kell tekernie, mert ott lehet sok pontot gyűjteni. Magyarországon a legtöbb település viszonylag kevés szintet tartalmaz, így mindegy hogy e-bike vagy sem. Szerintem.[ előzmény: (4896) Nargoth, 2023.10.24 16:05:08] |
|
|
|